Exit Ringnes!

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
OAlex skrev:
Ringnes pilsner er min favoritt. Klarer ikke engasjere meg i politikken sålenge de ikke tar menneskeliv i framstillingsprosessen.

OT: Jeg synes det er litt rart at et så sært øl som Nøgne Ø har slått an. Jo, det er tungdrukket og sært.
Prøver du å hisse på deg folk nå eller?;)

Smaken er som baken her også.... min oppfatning er at livet er for kort til å drikke kjedelig øl... Men livet er langt nok til å kjøre Volvo og ikke en Audi...

Hverdagspils: Heineken
Favoritt: Brewdog IPA

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.708
Torget vurderinger
12
vredensgnag skrev:
Bah! Ringnes ...

Det underskrives at Porter smaker meget godt med mørk sjokolade.

Kult. Jeg synes 90%+ sjokolade smaker godt til rødvin også. Amarone og 90% er fin kveldsmat på en fredag :).

Eivind E

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2007
Antall liker
3
Anonym skrev:
I forhold til øl som Tau, Mack, CB og Dahls synes jeg det er en nytelse å drikke Ringnes.
Alle de du nevner der er jo ca 1000000 ganger bedre enn Ringnes Piss, unnskyld, pils.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.708
Torget vurderinger
12
Men drikk de for guds skyld romvarme. Kald pils er mere for tørsten enn for smaken.

Geir Kristiansen

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.01.2011
Antall liker
2.308
Sted
Tromsø
Trondmeg skrev:
Men drikk de for guds skyld romvarme. Kald pils er mere for tørsten enn for smaken.
Ah, dette låter rett i mine ører. Min favoritt er ganske enkelt en Mack Haakon som har fått stått ute og godgjort seg en god stund. Når tempen passerer femten grader får man fult utbytte på smak. For meg er kalt øl det som kan sies er lyst og lettdrukket, med andre ord en tørsteslukker.

En Haakon, passelig taffelmusikk og stressless er det som kan kalles finkultur ;D

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Antall liker
730
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Jeg tok en carlsberg i går. Etterpå tok jeg en ringnes pils. Jeg holdt på å be om å få bytte ringnespilsen inn i carlsberg. Carlsberg smaker mye mye bedre. Heretter blir det null ringnes pils.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.708
Torget vurderinger
12
Geir Kristiansen skrev:
Trondmeg skrev:
Ah, dette låter rett i mine ører. Min favoritt er ganske enkelt en Mack Haakon som har fått stått ute og godgjort seg en god stund. Når tempen passerer femten grader får man fult utbytte på smak. For meg er kalt øl det som kan sies er lyst og lettdrukket, med andre ord en tørsteslukker.

En Haakon, passelig taffelmusikk og stressless er det som kan kalles finkultur ;D
Håndvarm bukk er jo fortreffelig rundt juletid til døde grisedeler :). Gjerne til frokst med godkrydret sylte og nystekte lefser med en god sterk sennep til. Men bare 2-3 ganger pr år, det holder.

M

medlem215396

Gjest
En kar kom inn på Puben og ba om en Ringnes Pils. Vi har ikke Ringnes, men du kan få Lundetangen Pils.
Det går nok ikke sa mannen, for da vil det lukte øl når jeg kommer hjem til kona ;)

Ringnes smaker og lukter gammel fyll.
Bayerølet hos "Naboen" i Bergen er skikkelig godt! Produsert hos et lokalt mikrobryggeri...tror jeg.

freddie77

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.09.2009
Antall liker
457
Aass Gourmet finner gjerne veien til min handlekurv for tiden.
Både Weizen, Stout og Pale Ale synes jeg er ganske så gode.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
epi skrev:
Karnapper og takutspring an mass? Dette lukter umiskjennelig Sandmæl...
Uansett er det som om man ber om vannlekasjer !

Jo det kan gå greit hvis snekkerne er dyktige og gjør en god jobb, men er de på samme nivå som øllet fra Ringnes...!?! ;D

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
9.021
NN skrev:
Bayerølet hos "Naboen" i Bergen er skikkelig godt! Produsert hos et lokalt mikrobryggeri...tror jeg.
Har ikke vært på Naboen på flere år, men lurer fortsatt på hvem som produserer den bayeren...

Topp Bunn