Evander Holyfield slår WBA mesteren Nikolaj Valujev

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.410
Torget vurderinger
1
Så sørgelig boksing er blitt, når man tror bunnen er nådd åpner det seg nok ett bunnløst hull.

Hvor korrupt er det mulig å få en sport ???

Her gir de en bokser som ikke har vert i ringen på lang tid en tittelkamp, når 46år gamle Holyfield så får Valujev til å se ut som han blir avspilt i slowmotion og fullstendig avkledd teknisk/taktisk, så gir de seieren i julegave til Valujev.

Dette var ingen stor kamp, men Holyfield hadde en stor overvekt med treffere og burde blitt utrop til vinner

Mvh Roald

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
De meg noen form for talent begynner heller med MMA- boksing er blitt et sorgens kapittel :-\

Dr.Evil

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.10.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
2
Ble temmelig overrasket over poengene ja, ville tippet 5-6 runder i Holyfields favør. Don King...?

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.344
Torget vurderinger
18
Viking skrev:
De meg noen form for talent begynner heller med MMA- boksing er blitt et sorgens kapittel :-\
Ja Kimbo, Bob Sapp osv. er fantastiske talenter som glapp for pro-boksing

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
Det finnes freaker ja, men i sum så er det noe helt annet enn boksing ;)

Gunvaldsen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2008
Antall liker
5
Torget vurderinger
1
HC skrev:
Viking skrev:
Ja Kimbo, Bob Sapp osv. er fantastiske talenter som glapp for pro-boksing
Underholdningsfaktoren har de i det minste 8)

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.344
Torget vurderinger
18
Viking skrev:
Det finnes freaker ja, men i sum så er det noe helt annet enn boksing ;)
I sum er freak-faktoren langt høyere i MMA og K1 men man slipper i hvertfall kamper som Holyfield-Valuev samt at de beste møter hverandre regelmessig i MMA og K1. Holyfield-Valuev er den dårligste tittelkampen jeg noensinne har sett, meget dårlig reklame for boksing. Dommeravgjørelsen virket meget underlig på meg men jeg har vanskelig før å hisse meg opp over at Holyfield ikke vant, han bokset som forventet (elendig og passivt) mens Valuev så ut som han var dopet. Jeg har sett kamper med høyere punch count i løpet av 2-3 runder, jeg tviler på om hverken Holyfield eller Valuev traff med et tosifret antall slag i noen runde.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Når man har et slikt belte er det viktigste å finne motstanderde som er så dårlig at man ikke kan tape det. Problemet er når mesteren er så dårlig at han burde tapt uansett og alle skjønner hvorfor dommerne plutselig har så mange rubler på sveitsiske konti.

Topp Bunn