|
For meg virker det som at han/henne bevisst spilte på det transseksuelle aspektet. Altså hadde det intet med musikk å gjøre. Da er det helt greit å være kritisk, siden dette er Musikk-konkurranse.Hvem som vinner er en ting. Men journalistene og kommentatorene selv briljerer jo mildt sagt i sin ondskapsfullhet.
- Bra han m�ter opp, siden det ser ut som et av kj�ledyrene hans nylig d�de - Kjendis
?Hun flasser tusenfryd? - Kjendis
For meg virker det som at han/henne bevisst spilte på det transseksuelle aspektet. Altså hadde det intet med musikk å gjøre. Da er det helt greit å være kritisk, siden dette er Musikk-konkurranse.Hvem som vinner er en ting. Men journalistene og kommentatorene selv briljerer jo mildt sagt i sin ondskapsfullhet.
- Bra han m�ter opp, siden det ser ut som et av kj�ledyrene hans nylig d�de - Kjendis
�Hun flasser tusenfryd� - Kjendis
Noen liker videoen, andre låta..!
Har ingenting i mot transer, om du skulle tro det. Det jeg reagerer på, er at man bevisst spiller på det- i stedet for å spille på musikken. Men; jeg hørte ikke en tone i år heller. Takk og lov!Forbeholder glatt retten til å bli indignert av en del holdninger fra steinalderen. Utover det, fin underholdning.
Jeg har sett opptil flere bilder av ham. Med dress og uten skjegg. Her velger han å stille med skjegg og kjole. Av en eneste grunn; sanke stemmer.Med tanke på hva mennesker som skiller seg ut går gjennom i mange land ser jeg ingen problemer i at en transvestitt har skjegg. Jeg regner med at det er det du mener er det hun spiller på.
Synes det ikke er det minste rart at folk stusser over damer med skjegg selv i år 2014.Forbeholder glatt retten til å bli indignert av en del holdninger fra steinalderen. Utover det, fin underholdning.
Hvis du ikke hørte en tone, hvordan kan du da bedømme musikken?Har ingenting i mot transer, om du skulle tro det. Det jeg reagerer på, er at man bevisst spiller på det- i stedet for å spille på musikken. Men; jeg hørte ikke en tone i år heller. Takk og lov!Forbeholder glatt retten til å bli indignert av en del holdninger fra steinalderen. Utover det, fin underholdning.
Da tror jeg du må se over poenggivningen igjen.At et viktig budskap (knyttet til antidiskriminering og like rettigheter) blir sp ettertrykkelig satt på kartet ved at en skjegget transe vinner og får 12-poengere fra land med sterke tradisjoner knyttet til snevre kjønnsroller er en bonus.
12 poeng til Lars Erik som fortsatt husker at dette er en MELODI konkurranse. Det er ikke en utøverkonkurranse!Ingenting handler om det det hele skal dreie seg om; hvem som har KOMPONERT den beste låta.
Med tanke på din signatur og det faktum at det polske innslaget var en reklamepause finansiert av Tine så møter du deg selv litt i døra!Polen var bra, likte Russland også.
Lars_Erik har jo ikke hørt melodien, han har kun sett den.12 poeng til Lars Erik som fortsatt husker at dette er en MELODI konkurranse. Det er ikke en utøverkonkurranse!Ingenting handler om det det hele skal dreie seg om; hvem som har KOMPONERT den beste låta.
Ikke alle russere som likte dette, nei:Men, i triumfen reise han/hun armen med premien i været som en mann..!
-åh, stakkars, stakkars Putin. Hva skal du si nå om det dekadente Europa..?
En linjeutgang for hodetelefoner er ikke all verden - blir neppe godlyd av noe slikt. Jeg kjører TV-lyden inn på hifien i mitt anlegg nr. 2 via en Hegel HD11 DAC - og har god nok lyd til at programmer som "Beat for Beat", gårsdagens Eurovision Song Contest og andre musikkprogrammer blir overraskende bra - rent lydmessig. Dessverre kan ikke DACen gjøre noe med innholdet - det hadde vært noe.....Gårsdagen EuroVision får meg til å lure på om det er overføringen mellom TV(eller TVen i seg selv, en 3 år gammel Samsung toppmodell) og stereoanlegg som er håpløst dårlig hos meg, eller om det er NRK. Har digitalTV med CAM kort. Har lenge hatt planer om å kjøre lyden optisk ut og inn i en dedikert DAC for å se om det blir bedring, men ikke kommet så langt!
I utgangspunktet føler jeg alt fra "Hver gang vi møtes" "Beat for Beat" og Eurovision og den slags er totalt uten dynamikk og dybde! Rett og slett kjedelig og slitsomt å høre på.. Jeg burde kanskje hente lyden fra Tven på annet vis enn det jeg gjør idag? Linjeutgang er analog ut(på merkelappen står det audio out, med hodetelefoner i parantes).
Er det egentlig så mange som "raser" over skjeggedamen som slett ikke er damen men en skjeggemann med kjole og sminke ?Jeg er gammel nok til å huske rabaldret Bowie skapte med sitt androgyne image. Foreldregenerasjonen raste. Nå er de som var unge da selv foreldregenerasjonen (eller endog besteforeldregenerasjonen) som raser over skjeggedamemannen.