Espen L sitt system.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Etter noen dager i jobbmøte på Gardemoen, hva er da bedre enn å ratte innom hifihub en tur? 😃
    Kjekt med en kvalitet`s hifi butikk i nærheten av Gardemoen.
    Ble dessverre en kort tur innom denne gang (kommer garantert igjen) så det ble ikke noe særlig med lytting.
    Men det lille jeg hørte, kan jeg si at de som skal innom der i helgen har noe å glede seg til (y)

    Gratulerer Henning og Øysten med en flott butikk.
    Imponerende hvor fint dere har fått det på den korte tiden dere har holdt på.
    Mye flott utstyr var kommet på plass.
    Gleder meg til en lengre lytte seanse ved neste anledning :love:

    IMG_0711.jpg


    IMG_0713.jpg


    IMG_0714.jpg


    IMG_0715.jpg


    IMG_0720.jpg


    IMG_0724.jpg


    IMG_0725.jpg



    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    hifihub

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    25.10.2023
    Innlegg
    98
    Antall liker
    421
    Sted
    Jessheim
    Torget vurderinger
    0
    Etter noen dager i jobbmøte på Gardemoen, hva er da bedre enn å ratte innom HifiHub en tur? 😃
    Kjekt med en kvalitet`s hifi butikk i nærheten av Gardemoen.
    Ble dessverre en kort tur innom denne gang (kommer garantert igjen) så det ble ikke noe særlig med lytting.
    Men det lille jeg hørte, kan jeg si at de som skal innom der i helgen har noe å glede seg til (y)

    Gratulerer Henning og Øysten med en flott butikk.
    Imponerende hvor fint dere har fått det på den korte tiden dere har holdt på.
    Mye flott utstyr var kommet på plass.
    Gleder meg til lengre lytte seanse ved neste anledning :love:

    Vis vedlegget 989815

    Vis vedlegget 989816

    Vis vedlegget 989817

    Vis vedlegget 989818

    Vis vedlegget 989819

    Vis vedlegget 989820

    Vis vedlegget 989821


    Mvh: Espen L
    Hyggelig besøk og alltid velkommen tilbake Espen L!

    Hilsen
    Henning & Øystein
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Jeg var en tur på show rommet til Acoustic Tuning i Trondheim , en del tid siden sist jeg var innom dette show rommet. Spent på hva som var inne av utstyr, å ikke minst hadde jeg hørt rykter om at de hadde ytterligere fin-tunet rommene siden sist jeg var innom. Det første som møtte meg var denne fine sitte plassen.

    IMG_0742.jpg


    Et smart trekk av Acoustic Tuning og plassere et så fint hjørne med en gang man kommer inn, fikk litt koselig "hjemme"følelse med en gang.
    Frode hadde forberedt seg til at jeg kom med å sette opp 3 forskjellige systemer i 3 av rommene ferdig oppvarmet. Og ikke bare var systemene varmet opp, der stod jaggu en nydelig rykende varm pizza klar til innhogg 🤗 Det første systemet jeg hørte på var Estelon/integrert Plinius/dCS Lina Dac/Streamer + Strømtank S 1000. Høyttalerene tror jeg er inn stegs modellen til Estelon (Aura) det samme tror jeg Plinius (Hautonga trur jeg den heter) forsterkeren var. Estelon slutter aldri og imponere meg, men at selv innstegsmodellen spiller på et så høyt nivå ble jeg mer en overrasket over.
    Dette viser at selv innstegsmodeller kan spille veldig bra vis man setter sammen "riktige" merker.

    IMG_0747.jpg


    Neste system var med betydelig dyrere komponenter. Kharma/dCS/Dan D Agostino/Strømtank.
    Dette spilte etter mine ører som et super high end anlegg (noe jo det også er) Men.... er også en super high end pris for dette samlet.
    Espen L storkoste seg og ville egentlig aldri slutte å lytte til dette systemet denne kvelden 🎼🎼😍



    IMG_0762.jpg


    Det siste systemet jeg lyttet til var også rimelige heftig, dog ikke helt opp til det forrige. Men virkelig store lydmessige kvaliteter i dette også (y)

    IMG_0754.jpg


    IMG_0756.jpg


    En ting som varmer mitt musikk hjerte er å se så mye vinyl i et showroom!

    IMG_0749.jpg


    Dette er ikke plater som Frode selger men som han personlig samler på . Det sier meg at her er det noen som også er genuint glad i musikk 🤗
    Jeg tok ikke bilder av alt, men du verden så flott det har blitt ,og ikke minst så var det ekstremt mye heftig utstyr i rommene!
    Det å få lytte til 3 så gode systemer på en kveld, samtidig som jeg fikk testet med samme musikk på alle anleggene for en lydmessige sammenligning var en fin opplevelse for Espen L 🎼🎼.
    Dette er de flotteste show rommene rommene jeg har vært i på min besøksreise rundt om i Norge!

    Espen L koser seg :)
    IMG_0767.PNG


    IMG_0746.jpg


    IMG_0753.jpg


    Tusen takk for en super hyggelig kveld til Acoustic Tuning i sine meget delikate rom med flotte systemer og en "digg" Pizza 😍



    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    Jeg holdt på å si "Hva i all verden skal Acoustic Tuning med så mye vinyl?" Ikke ett av anleggene du lyttet til musikk via Espen hadde platespiller koblet opp :unsure:
    Er det noe gærn`t som ikke er riktig her? Men så dukket det opp en platespiller i det siste og nest siste bildet, dog ikke oppkoblet.

    Noe annet som vekker et slumrende detektiv byrå sin interesse er de røde høyttalerne på siste bilde i innlegg #4123
    Disse har jeg kun sett i tilsvarende utførelse hos en kar på Nesodden :unsure:
    Her er muligens "någet der haver gået mig hus forbi?"
    Dette må efterforskes og oppklares.

    Kos eder med DD kakene ;)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Jeg holdt på å si "Hva i all verden skal Acoustic Tuning med så mye vinyl?" Ikke ett av anleggene du lyttet til musikk via Espen hadde platespiller koblet opp :unsure:
    Er det noe gærn`t som ikke er riktig her? Men så dukket det opp en platespiller i det siste og nest siste bildet, dog ikke oppkoblet.

    Noe annet som vekker et slumrende detektiv byrå sin interesse er de røde høyttalerne på siste bilde i innlegg #4123
    Disse har jeg kun sett i tilsvarende utførelse hos en kar på Nesodden :unsure:
    Her er muligens "någet der haver gået mig hus forbi?"
    Dette må efterforskes og oppklares.

    Kos eder med DD kakene ;)
    Spilles også vinyl i de rommene, men går nok klart mest i streaming. De sitter med kanskje de to "heftigste" merkene innen streaming for tiden ( dCS og MSB) Kan da forstå at det blir en del fokus på streaming. De hadde hatt et event noen dager i forveien, var nok også rigget til dette vil jeg tippe. Enklere med streaming enn vinyl på eventer for å tilfredsstille musikk behov fra den store hårde. Når det skal være sagt så skulle jeg gjerne hatt mer vinyl spilling på eventer rundt om. De røde høyttalerne har jeg ingen aning om ,bortsett fra at det er et merke de fører.

    PS! På lørdag får jeg besøk av en kar du kjenner godt, da kommer selveste Bulter kjørende fra den store staden. Gleder meg til å treffe den alltid hyggelige Bulter. Bakst og kaffe + vinyl skal være satt klart til hans ankomst .

    Ha en strålende dag og snart helg når den kommer Mr Power :)


    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    De røde høyttalerne du etterspør, Powerpoint- er La Rosita Babell. Karmana har slike.
    Ett sett jeg godt kunne tenkt meg selv - om jeg ikke allerede var godt fornøyd med det jeg har

    Ellers; alltid en opplevelse å bruke timer hos Frode og Acoustic Tuning. 👍
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.699
    Antall liker
    58.698
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Tror nok at @Powerpoint vet at dette er Rosita Babell.
    Vil tro at det han lurer på er at han muligens har hørt akkurat dette paret. (?)
    Jeg vet om kun ett par i spesialfinish Karmosin-rød. @Karmana sine er svarte. Jeg har hørt begge par, og er i tvil om det er solgt flere i Norge(?).
    Forøvrig utmerkede høyttalere m høy morofaktor. 🙂
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    De røde høyttalerne du etterspør, Powerpoint- er La Rosita Babell. Karmana har slike.
    Ett sett jeg godt kunne tenkt meg selv - om jeg ikke allerede var godt fornøyd med det jeg har

    Ellers; alltid en opplevelse å bruke timer hos Frode og Acoustic Tuning. 👍
    Som Bluesbreaker korrekt påpeker Emotikon kjenner jeg utmerket godt til La Rosita Bebell i den Karmosin røde versjonen.
    Jeg har lyttet til musikk via dette paret som står på Nesodden mange ganger, og kjenner dem etter hvert godt.
    Jeg har også over noen dager for drøye 3 år siden lyttet til musikk via Karamans sorte versjon.
    Da spilte vi med Zardoz 300B rørforsterker, mens på odden benyttes Ypsilon passiv/aktiv pre med Aelius mk.II monoblokker.
    Låter fælt begge steder må vite ;)

    Så vidt meg bekjent, er det kun to par solgte La Rosita Babell i Kongleriket.
    De som står hos Frode & Co kan være et demopar eller.....?
    Derav min nysgjerrighet. La Roista Babell har nå også kommet i en mk.II utgave, så...1+1 = 5?
    Det er vele egentlig mest av intern interesse dette, så jeg skal ikke drodle mer om temaet her.
     
    Sist redigert:

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Som Bluesbreaker korrekt påpeker Emotikon kjenner jeg utmerket godt til La Rosita Bebell i den Karmosin røde versjonen.
    Jeg har lyttet til musikk via dette paret som står på Nesodden mange ganger, og kjenner dem etter hvert godt.
    Jeg har også over noen dager for drøye 3 år siden lyttet til musikk via Karamans sorte versjon.
    Da spilte vi med Zardoz 300B rørforsterkeren sin.

    Så vidt meg bekjent, er det kun to par solgte La Rosita Babell i Kongleriket.
    De som står hos Frode & Co kan være et demopar eller.....?
    Derav min nysgjerrighet. La Roista Babell har nå også kommet i en mk.II utgave, så...1+1 = 5?
    Det er vele egentlig mest av intern interesse dette, så jeg skal ikke drodle mer om temaet her.
    Burde ha vett nok til å vite - at du visste :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.379
    Antall liker
    63.395
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kort innpå. Da Frode startet som importør for La Rosita i Skandinavia ble det tatt inn tre par høyttalere. Ett par gikk til Nesodden, ett til Bergen og ett til egen butikk for demo……..og der står de visst enda 😊
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    Kort innpå. Da Frode startet som importør for La Rosita i Skandinavia ble det tatt inn tre par høyttalere. Ett par gikk til Nesodden, ett til Bergen og ett til egen butikk for demo……..og der står de visst enda 😊
    Nettopp, men jeg viste bare ikke at de hadde tatt inn 2 Karmosin røde par.
    Case closed! :cool:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.699
    Antall liker
    58.698
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Kort innpå. Da Frode startet som importør for La Rosita i Skandinavia ble det tatt inn tre par høyttalere. Ett par gikk til Nesodden, ett til Bergen og ett til egen butikk for demo……..og der står de visst enda 😊
    Da vet vi det. Takk for oppklaring.
    Lik som power trodde jeg også at det kun fantes ett par røde. De er innmari fine, og både farge og finish blir ikke rettferdiggjort på bilder. Beklager støyen vi lager Espen. 🙈🙂
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Da vet vi det. Takk for oppklaring.
    Lik som power trodde jeg også at det kun fantes ett par røde. De er innmari fine, og både farge og finish blir ikke rettferdiggjort på bilder. Beklager støyen vi lager Espen. 🙈🙂
    Dette er da ikke noe støy :)
    Bare hyggelig at dere tre vise menn er innom tråden (y)
    Også må vi jo hjelpe Power`n med å finne ut av dette mysterium med de røde høyttalerne :love:
    Dette løste Hr Karmi`s på en elegant måte, han kan med berettiget nå bytte Nick til Derrick om han ønsker 🤓


    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Eller Inspector Jacques Clouseau.
    Mye snadder du forresten har hørt i det siste :)
    Har vært heldig å fått lyttet på mye flott utstyr i det siste.
    Gøy å reise litt rundt innimellom, dette er jo du flink til The Shy :)
    Lærerikt blir sånne turer fort også.


    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.612
    Antall liker
    14.572
    Sted
    Langesund
    Har vært heldig å fått lyttet på mye flott utstyr i det siste.
    Gøy å reise litt rundt innimellom, dette er jo du flink til The Shy :)
    Lærerikt blir sånne turer fort også.


    Mvh: Espen L
    Har kanskje ikke helt den samme tiltrekningen til det ultra high end greiene som deg :) selv om jeg har vært hos Lars Martin flere ganger. Der blir jeg som oftest bedt inn for lytting. Spiller meget bra der etter mitt skjønn, og lyden framstår med full kontroll og en brutal og uanstrengt kraft, og ganske annerledes enn mye av det andre jeg har hørt i omtrent samme liga.
    Lærerikt har det vært å rase litt rund, men sånn etter som tiden har gått, er det ikke lengere så mange tips å hente på eventuelle forbedringer i eget oppsett.
    Nå synes jeg det bare er gøy å treffe andre folk, og se og oppleve andres vei mot sitt mål. Mange sider ved denne hobbyen som fasinerer.

    Mvh-
    Tor
     
    Sist redigert:

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    Dette er da ikke noe støy :)
    Bare hyggelig at dere tre vise menn er innom tråden (y)
    Også må vi jo hjelpe Power`n med å finne ut av dette mysterium med de røde høyttalerne :love:
    Dette løste Hr Karmi`s på en elegant måte, han kan med berettiget nå bytte Nick til Derrick om han ønsker 🤓


    Mvh: Espen L
    Takker unge mann, men før vi utnevner ny Derrick synes jeg vi skal foreta en virkelighetssjekk hos privat eier av Karmosin røde La Rosita Babell før vi konkluderer.
    I mellomtiden kan kanskje Karmana hospitere som Derricks høyre hånd Harry Klein? ;)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    13.001
    Powerpoints holistiske detektiv byrå kan melde at det Karmosin røde paret med La Rosita Babell fremdeles står hos eier på Nesodden.
    Det avbildede Ferrari røde paret hos Acoustic Tuning er deres La Rosita Babell demo par.

    Da kan kanskje lisens som fungerende Derrick II utløses til Karmana av trådeier?
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Powerpoints holistiske detektiv byrå kan melde at det Karmosin røde paret med La Rosita Babell fremdeles står hos eier på Nesodden.
    Det avbildede Ferrari røde paret hos Acoustic Tuning er deres La Rosita Babell demo par.

    Da kan kanskje lisens som fungerende Derrick II utløses til Karmana av trådeier?
    Da er det 2 streker under svaret å Karmi`s er utropt til Derrick :D


    Mvh: Espen L
     

    Bulter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    3.091
    Det ble noen veldig hyggelige timer hos deg i dag, @Espen L ! Verten serverte velsmakende kaffe og bakverk som inspirerte til lytting på et utsøkt anlegg!

    Espen har jobbet mye med rommet, selv om det ikke bærer preg av overdreven bruk av diffusorer og dempematerialer. Meget nennsomt gjort.

    IMG_2554.jpeg


    Lyden er helt i særklasse fra et gedigent anlegg Espen har brukt mye tid på å optimalisere. Her hører jeg en fjellstø og kjellerdyp bass som er ekstremt tight og kjapp. Lenger opp gjengis stemmer, flygel, gitarer og cymbaler svært naturtro. Paul Desmonds altsax på «Take Five» er bare deilig. Rom, dybde/bredde og detaljering er helt i toppsjiktet. Og for en dynamikk!! Det skal mye til å få dette særlig bedre, Espen.

    IMG_2558.jpeg


    At anlegget står i stua er et ekstra pluss. Her kan man lytte aktivt eller kose seg med behagelig godlyd til helgeavisene. Ryktene sier at det går fint med en cognac eller tre, også.

    Takk for en super lørdags formiddag!

    IMG_2560.jpeg
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Det ble noen veldig hyggelige timer hos deg i dag, @Espen L ! Verten serverte velsmakende kaffe og bakverk som inspirerte til lytting på et utsøkt anlegg!

    Espen har jobbet mye med rommet, selv om det ikke bærer preg av overdreven bruk av diffusorer og dempematerialer. Meget nennsomt gjort.

    Vis vedlegget 992266

    Lyden er helt i særklasse fra et gedigent anlegg Espen har brukt mye tid på å optimalisere. Her hører jeg en fjellstø og kjellerdyp bass som er ekstremt tight og kjapp. Lenger opp gjengis stemmer, flygel, gitarer og cymbaler svært naturtro. Paul Desmonds altsax på «Take Five» er bare deilig. Rom, dybde/bredde og detaljering er helt i toppsjiktet. Og for en dynamikk!! Det skal mye til å få dette særlig bedre, Espen.

    Vis vedlegget 992267

    At anlegget står i stua er et ekstra pluss. Her kan man lytte aktivt eller kose seg med behagelig godlyd til helgeavisene. Ryktene sier at det går fint med en cognac eller tre, også.

    Takk for en super lørdags formiddag!

    Vis vedlegget 992271
    Tusen takk for et trivelig besøk og hyggelige ord Bulter 🤗
    Gøy å høre at du med din store lytte erfaring synes lyden satt så bra :D
    Ser allerede frem til neste gang vi treffes.


    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Med en gang jeg så dette bildet så jeg jo en platespiller, men noen sekunder senere trodde jeg at jeg så Geir Arne. Det fikk jeg bekrefte var sant.
    Skulle ikke vært snekker jeg vetø:LOL:
    Imponerende observert The Shy:oops:
    Ikke bare ørene som fungerer hos deg 🦸‍♂️

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Deilig å komme hjem og ta helg når Mr Postmann hadde levert disse skivene til Espen L.
    Ser frem til en Marillion helg i stuen 🎼 og noen 🍺.

    IMG_0787.jpg


    Script for a yester`s tear er allerede på plass i hylla.
    De 4 første skivene med Fish som vokalist er udødelige for min del!
    Marillion uten Fish er ikke i nærheten av hva de var med Fish , synes nå jeg.
    Skivene som Fish har gitt ut alene holder ikke nivå som de 4 første til Marillion når han var vokalist.
    Fikk heldigvis oppleve Fish med Marillion 2 ganger Live før han sluttet i gruppa.

    Uansett billett til Rockefeller med Fish 24/10 er bestilt.


    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    999
    Antall liker
    1.041
    Sted
    Porsgrunn
    Det ble noen veldig hyggelige timer hos deg i dag, @Espen L ! Verten serverte velsmakende kaffe og bakverk som inspirerte til lytting på et utsøkt anlegg!

    Espen har jobbet mye med rommet, selv om det ikke bærer preg av overdreven bruk av diffusorer og dempematerialer. Meget nennsomt gjort.

    Vis vedlegget 992266

    Lyden er helt i særklasse fra et gedigent anlegg Espen har brukt mye tid på å optimalisere. Her hører jeg en fjellstø og kjellerdyp bass som er ekstremt tight og kjapp. Lenger opp gjengis stemmer, flygel, gitarer og cymbaler svært naturtro. Paul Desmonds altsax på «Take Five» er bare deilig. Rom, dybde/bredde og detaljering er helt i toppsjiktet. Og for en dynamikk!! Det skal mye til å få dette særlig bedre, Espen.

    Vis vedlegget 992267

    At anlegget står i stua er et ekstra pluss. Her kan man lytte aktivt eller kose seg med behagelig godlyd til helgeavisene. Ryktene sier at det går fint med en cognac eller tre, også.

    Takk for en super lørdags formiddag!

    Vis vedlegget 992271
    Tviler ikke et øyeblikk på dine synspunkter, den mannen vet hva han driver med og hvordan han skal nå dit han vil. Stua ligner jo litt på min med vinduer på den ene siden og åpen kjøkkenløsning på motsatt side, så interessant å se på løsningene han har valgt.

    Når jeg tenker over det så har jeg ikke vært hos Espen L siden dagen han flyttet. Så her må jeg se på å få fart på beina i retning Skien
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Tviler ikke et øyeblikk på dine synspunkter, den mannen vet hva han driver med og hvordan han skal nå dit han vil. Stua ligner jo litt på min med vinduer på den ene siden og åpen kjøkkenløsning på motsatt side, så interessant å se på løsningene han har valgt.

    Når jeg tenker over det så har jeg ikke vært hos Espen L siden dagen han flyttet. Så her må jeg se på å få fart på beina i retning Skien
    Hei Jabba_Jabba
    Du er bestandig velkommen i min stue :)
    Vi ringes (y)


    Mvh: Espen L
     

    erikbiej

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    14.07.2005
    Innlegg
    93
    Antall liker
    156
    Sted
    Langesund
    Deilig å komme hjem og ta helg når Mr Postmann hadde levert disse skivene til Espen L.
    Ser frem til en Marillion helg i stuen 🎼 og noen 🍺.

    Vis vedlegget 994033

    Script for a yester`s tear er allerede på plass i hylla.
    De 4 første skivene med Fish som vokalist er udødelige for min del!
    Marillion uten Fish er ikke i nærheten av hva de var med Fish , synes nå jeg.
    Skivene som Fish har gitt ut alene holder ikke nivå som de 4 første til Marillion når han var vokalist.
    Fikk heldigvis oppleve Fish med Marillion 2 ganger Live før han sluttet i gruppa.

    Uansett billett til Rockefeller med Fish 24/10 er bestilt.


    Mvh: Espen L
    Clutcing at Strawbs er et utrolig bra album. Fish siste med gruppen tror jeg.
     

    Brian M

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.05.2012
    Innlegg
    283
    Antall liker
    22
    Hej Espen,

    Må jeg spørge hvilken tonearm du har på din pladespiller?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn