Espen L sitt system.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.959
    Og i Munchen finnes ennå større våte drømmer enn hva Espen allerede har....

    DSC_6423.jpg


    Magico Q7

    Ellers finnes det jo andre utgaver av smykkestenene til Dan.

    DSC_6504.jpg

    DSC_6505.jpg
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Da er jeg vel hjemme igjen i godstolen å hygger meg med god musikk etter noen flotte dager på Hifi Messa i Munchen. Det som er fint med denne Messa er at her møter man konstruktørene for mange merker , gøy å slå av en prat å få svar på noe av det man lurer på.
    Jeg hadde en lang å fin prat med både Dan D Agostino fra Master Audio System og Alon Wolf fra Magico.

    Vis vedlegget 321911

    Vis vedlegget 321912

    Vis vedlegget 321913

    Mvh: Espen L
    Denne forsterkeren er jeg hver dag inne og ser på , og ikke minst mono blokkene fra akkurat samme serie , finere forsterker enn dette skal du lete lenge etter , eller rettere sagt det finnes ikke noe finere. Meget lekre bilder Espen L håper og få slengt meg med neste år :)

    Mvh Imagine
    Vil absolutt anbefale deg å ta en tur neste år på Messa Imagine :)
    En flott opplevelse for oss som elsker lyd og duppeditter.

    Mvh: Espen L
    Skal nok få til det espen l men kan ikke love noe på forhond , skal bli pappa i rundt oktober mnd eller så :)

    Mvh Imagine
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.003
    Antall liker
    2.024
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Nydelige bilder av flotte komponenter dette Espen :)
    Håper virkelig jeg får blitt med på messa neste år. forsto det slik att denne ikke "kolliderte" med 17.Mai da.
    Ellers veldig trivelig å se bilde av den alltid blide Hr. Olsen:)

    Jonas
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Da er jeg vel hjemme igjen i godstolen å hygger meg med god musikk etter noen flotte dager på Hifi Messa i Munchen. Det som er fint med denne Messa er at her møter man konstruktørene for mange merker , gøy å slå av en prat å få svar på noe av det man lurer på.
    Jeg hadde en lang å fin prat med både Dan D Agostino fra Master Audio System og Alon Wolf fra Magico.

    Vis vedlegget 321911

    Vis vedlegget 321912

    Vis vedlegget 321913

    Mvh: Espen L
    Denne forsterkeren er jeg hver dag inne og ser på , og ikke minst mono blokkene fra akkurat samme serie , finere forsterker enn dette skal du lete lenge etter , eller rettere sagt det finnes ikke noe finere. Meget lekre bilder Espen L håper og få slengt meg med neste år :)

    Mvh Imagine
    Vil absolutt anbefale deg å ta en tur neste år på Messa Imagine :)
    En flott opplevelse for oss som elsker lyd og duppeditter.

    Mvh: Espen L
    Skal nok få til det espen l men kan ikke love noe på forhond , skal bli pappa i rundt oktober mnd eller så :)

    Mvh Imagine
    Pappa i oktober å messa er i Mai da for du med deg fødselen vetdu :)
    Pupp kan du vel ikke gi regner jeg med så da er Messa i boks for deg Imagine.

    Mvh: Espen L
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    Dette bilde er kanskje litt enklere å se på slik

    espenQ7.jpg


    Roy
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Vil absolutt anbefale deg å ta en tur neste år på Messa Imagine :)
    En flott opplevelse for oss som elsker lyd og duppeditter.

    Mvh: Espen L
    Skal nok få til det espen l men kan ikke love noe på forhond , skal bli pappa i rundt oktober mnd eller så :)

    Mvh Imagine
    Pappa i oktober å messa er i Mai da for du med deg fødselen vetdu :)
    Pupp kan du vel ikke gi regner jeg med så da er Messa i boks for deg Imagine.

    Mvh: Espen L
    He he skal nok få til noe da blir spennende og se hva 2016 bringer :)

    Mvh Imagine
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Blir det noen Vinylsnurre inn i mitt system så kommer en av disse Thales spillerene til å stå høyt oppe på ønskelisten.
    Synes de gjør veldig lite ut av seg samtidig som de er flotte å se på.
    Her et par bilder fra Munchen av begge modellene.

    L1001036.jpg


    L1001038.jpg


    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Nydelige bilder av flotte komponenter dette Espen :)
    Håper virkelig jeg får blitt med på messa neste år. forsto det slik att denne ikke "kolliderte" med 17.Mai da.
    Ellers veldig trivelig å se bilde av den alltid blide Hr. Olsen:)

    Jonas
    Takker JonasH
    Neste år så må du bli med :)
    Ja Frode er bestandig i godt humør :)
    Hyggelig å få han på besøk og ikke minst så er det gøy å veksle erfaring og få tips av en så kunnskapsrik man som han er når det kommer til lyd og akustikk tilltak.

    Mvh: Espen L
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Frode er alltid blid. Og skjønner godt det er en glede å få snakket med konstruktør. Da skjønner en mer av sitt eget produkt. Og eiegleden øker. I så måte har du mye å være glad for Espen :)
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.003
    Antall liker
    2.024
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Blir det noen Vinylsnurre inn i mitt system så kommer en av disse Thales spillerene til å stå høyt oppe på ønskelisten.
    Synes de gjør veldig lite ut av seg samtidig som de er flotte å se på.
    Her et par bilder fra Munchen av begge modellene.

    Vis vedlegget 322144

    Vis vedlegget 322145

    Mvh: Espen L
    Dette var en flott spiller Espen. En Compact TTT (den øverste om jeg ikke tar helt feil?) ville sklidd rett inn til husets frøken også tror jeg:rolleyes: Kunne godt tenkt meg denne selv.
    Samtidig er vel kvalitet og "formidling" upåklagelig ut fra det jeg har lest.Ville stått seg godt til anlegget ditt denne.

    Klem på Hr. Larsen :cool:

    Mvh Jonas
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Blir det noen Vinylsnurre inn i mitt system så kommer en av disse Thales spillerene til å stå høyt oppe på ønskelisten.
    Synes de gjør veldig lite ut av seg samtidig som de er flotte å se på.
    Her et par bilder fra Munchen av begge modellene.

    Vis vedlegget 322144

    Vis vedlegget 322145

    Mvh: Espen L
    Dette var en flott spiller Espen. En Compact TTT (den øverste om jeg ikke tar helt feil?) ville sklidd rett inn til husets frøken også tror jeg:rolleyes: Kunne godt tenkt meg denne selv.
    Samtidig er vel kvalitet og "formidling" upåklagelig ut fra det jeg har lest.Ville stått seg godt til anlegget ditt denne.

    Klem på Hr. Larsen :cool:

    Mvh Jonas
    Ingen vet hvor haren hopper vetdu JonasH :)

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Frode er alltid blid. Og skjønner godt det er en glede å få snakket med konstruktør. Da skjønner en mer av sitt eget produkt. Og eiegleden øker. I så måte har du mye å være glad for Espen :)
    Takker HCS :)
    Ja er spesielt hyggelig å få snakke med konstruktørene.

    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Du fikk jo innvilget Q5 på grunn av at den bare var et par cm høyere en Q3. Her sliter du litt med det argumentet:)
    Har du tid til en lytt snart eller. Har selv vært uten musikk hjemme i et halvt år - helt for jævlig
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.040
    Antall liker
    1.834
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Du fikk jo innvilget Q5 på grunn av at den bare var et par cm høyere en Q3. Her sliter du litt med det argumentet:)
    Har du tid til en lytt snart eller. Har selv vært uten musikk hjemme i et halvt år - helt for jævlig
    Syns synd på deg 8*12_TOM, kanskje du skulle hatt et anlegg i mellomtiden?
    Etter fire dager med Q7 er den største utfordringen med Q7 kontra Q5 ikke er samboeren, men at de krever ett større rom.
    Argumentet mot samboeren er den fantastiske lyden og jeg er helt sikker på at det hadde holdt i massevis, hvis hun hadde hørt de selv.
    Syns ikke de var så store jeg. Ganske dype, men glir ellers lett inn i hvilket som helst hjem! Bildet lyver også en del.. Espen L står bak høyttalerern og han er jo lav :)
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.040
    Antall liker
    1.834
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Q7 mk2 låt så vanvittig bra at dette gjerne kan bli min neste høyttaler. Tankene gikk ganske raskt over i hvordan ordne finansieringen. Må vel spare noen år først..
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.424
    Antall liker
    12.959
    Vel, da får jeg trampe litt i klaveret.
    Jeg synes IKKE Q7 spelte så fantastisk som mange skal ha det til. Detlajert, oppløst og homogent, ja bevares.
    Men jeg savnet mer dynamisk kontrast. Lydbildet var liksom flytende uten de tilvendte holdepunkter satt på spissen.
    Savnet også mer smekk i bassen, noe som kanskje skyldes det overkorrekte forsterkeriet fra Audio Soulution!?
    For min egne del spelte dette systemet bedre i mine ører...

    DSC_6445.jpg

    DSC_6444.jpg

    DSC_6446.jpg
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Vel, da får jeg trampe litt i klaveret.
    Jeg synes IKKE Q7 spelte så fantastisk som mange skal ha det til. Detlajert, oppløst og homogent, ja bevares.
    Men jeg savnet mer dynamisk kontrast. Lydbildet var liksom flytende uten de tilvendte holdepunkter satt på spissen.
    Savnet også mer smekk i bassen, noe som kanskje skyldes det overkorrekte forsterkeriet fra Audio Soulution!?
    For min egne del spelte dette systemet bedre i mine ører...

    Vis vedlegget 322624
    Vis vedlegget 322625
    Vis vedlegget 322626
    Synd jeg ikke fikk lyttet på dette Power`n, går bestandig glipp av noen rom når messa er så stor og merker det mange ganger ikke før etter messa når man ser bilder som i dette tilfelle.

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Du fikk jo innvilget Q5 på grunn av at den bare var et par cm høyere en Q3. Her sliter du litt med det argumentet:)
    Har du tid til en lytt snart eller. Har selv vært uten musikk hjemme i et halvt år - helt for jævlig

    Huffda Tor et halvt år uten musikk!! du må gjerne ta en tur til meg en dag så skal du få et par timer med litt musikk, hjelper jo litt det da (vi ringes)
    Gjenstår det mye før du er i gang igjen hos deg? gleder meg til å komme ut til deg igjen når det er oppe å går så jeg for litt virkelig trøkk i øra igjen :)

    Mvh: Espen L
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.040
    Antall liker
    1.834
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Vel, da får jeg trampe litt i klaveret.
    Jeg synes IKKE Q7 spelte så fantastisk som mange skal ha det til. Detlajert, oppløst og homogent, ja bevares.
    Men jeg savnet mer dynamisk kontrast. Lydbildet var liksom flytende uten de tilvendte holdepunkter satt på spissen.
    Savnet også mer smekk i bassen, noe som kanskje skyldes det overkorrekte forsterkeriet fra Audio Soulution!?
    For min egne del spelte dette systemet bedre i mine ører...

    Vis vedlegget 322624
    Vis vedlegget 322625
    Vis vedlegget 322626
    Syns Q7, spilte best på torsdagen med få folk i rommet. Å sitte i sweet spor hadde også mye å si. Det var stor forskjell på innspillinge også. Mange var ukjente innspillinger og noen med mer enn nok bass..
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Q7 mk2 låt så vanvittig bra at dette gjerne kan bli min neste høyttaler. Tankene gikk ganske raskt over i hvordan ordne finansieringen. Må vel spare noen år først..
    Synes du var fin jeg John_Harald for vær eneste gang vi kom ut av Q7 rommet var det eneste du sa: Hvordan skal jeg få finansiert dette, jeg bare må finne ut en måte og få dette finansert på :):)
    Vi hadde jo også en gøyal demo sammen inne i en Porche Panamera med Burmester anlegg.
    Fikk tatt et bilde av deg inne i bilen.

    L1000939.jpg


    Mvh: Espen L
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Hei Espen L av den integrerte forsterkeren du har nå , og opp til den beste forsterkeren i burmester du har hadt på magico etc etc. Er master system momentium så mye mer av alt på lydbildet enn burmester sine beste integrerte forsterkere ?

    Mvh Imagine
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Du fikk jo innvilget Q5 på grunn av at den bare var et par cm høyere en Q3. Her sliter du litt med det argumentet:)
    Har du tid til en lytt snart eller. Har selv vært uten musikk hjemme i et halvt år - helt for jævlig

    Huffda Tor et halvt år uten musikk!! du må gjerne ta en tur til meg en dag så skal du få et par timer med litt musikk, hjelper jo litt det da (vi ringes)
    Gjenstår det mye før du er i gang igjen hos deg? gleder meg til å komme ut til deg igjen når det er oppe å går så jeg for litt virkelig trøkk i øra igjen :)

    Mvh: Espen L
    Det er bra - kjenner jeg trenger litt påfyll av musikk:) Ellers venter jeg på noen elementer fra "over there" før jeg begynner å sy dette sammen igjen.
    Når ting er på stell igjen kan vi jo ta en kveld her med kornprodukter og litt smell attåt.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Du fikk jo innvilget Q5 på grunn av at den bare var et par cm høyere en Q3. Her sliter du litt med det argumentet:)
    Har du tid til en lytt snart eller. Har selv vært uten musikk hjemme i et halvt år - helt for jævlig

    Huffda Tor et halvt år uten musikk!! du må gjerne ta en tur til meg en dag så skal du få et par timer med litt musikk, hjelper jo litt det da (vi ringes)
    Gjenstår det mye før du er i gang igjen hos deg? gleder meg til å komme ut til deg igjen når det er oppe å går så jeg for litt virkelig trøkk i øra igjen :)

    Mvh: Espen L
    Det er bra - kjenner jeg trenger litt påfyll av musikk:) Ellers venter jeg på noen elementer fra "over there" før jeg begynner å sy dette sammen igjen.
    Når ting er på stell igjen kan vi jo ta en kveld her med kornprodukter og litt smell attåt.
    Høres ut som en god plan :)

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Hei Espen L av den integrerte forsterkeren du har nå , og opp til den beste forsterkeren i burmester du har hadt på magico etc etc. Er master system momentium så mye mer av alt på lydbildet enn burmester sine beste integrerte forsterkere ?

    Mvh Imagine
    Hei Imagine

    Har aldri testet Burmester sine integrerte på Magico Q5. Det var aldri tenkt å teste dette heller da mine Q5 trenger en forholdsvis stor og strømsterk forsterker for å få de til å "synge" så her er jeg rimelig sikker på at de integrerte til Burmester hadde blitt litt i "letteste" laget derfor testet jeg aldri dette. Eneste som jeg hadde oppe til vurdering av Burmester når jeg gikk for Q5 var effektrinnet 909, det er jeg helt sikker på ville hatt 0 problemer med å drive Q5 på en flott måte.Ser du spør om MAS har mye mer av alt i lydbildet og det kan jeg si at det ikke er. Den har en litt anderledels klangbalanse MAS spiller litt mørkere V/S Burmester 911 som jeg hadde tidligere og MAS er noe "varmere" og med mer fylde hele veien etter mine ører. Lydbildet på Burmester er også noe mer tilbaketrukket, spesielt på stemmer her drar MAS mer frem vokalen i lydbildet noe som jeg liker svært godt. MAS har mer kontroll helt i bunn på mine litt tungdrevne Q5 så jeg synes egentlig at Burmester 911 passet bedre på Q3 som er mer lettdrevne som jeg hadde tidligere. Jeg valgte å bytte for det passet mine ører best men kan godt hende du eller andre ville hatt en annen oppfatning? ser at noen inne på sentralen bruker ordet best eller dårligst innen denne gøyale hifi verden og det er feil etter min mening da måtte vi alle hatt nøyaktig de samme ørene og det hadde jo blitt jæv..... kjedelig :)

    Uansett sitter nå og storkoser meg med musikk på en solrik mandag :)

    3.jpg


    Mvh: Espen L
     

    Imagine

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2014
    Innlegg
    3.656
    Antall liker
    859
    Sted
    osøyro
    Hei Espen L av den integrerte forsterkeren du har nå , og opp til den beste forsterkeren i burmester du har hadt på magico etc etc. Er master system momentium så mye mer av alt på lydbildet enn burmester sine beste integrerte forsterkere ?

    Mvh Imagine
    Hei Imagine

    Har aldri testet Burmester sine integrerte på Magico Q5. Det var aldri tenkt å teste dette heller da mine Q5 trenger en forholdsvis stor og strømsterk forsterker for å få de til å "synge" så her er jeg rimelig sikker på at de integrerte til Burmester hadde blitt litt i "letteste" laget derfor testet jeg aldri dette. Eneste som jeg hadde oppe til vurdering av Burmester når jeg gikk for Q5 var effektrinnet 909, det er jeg helt sikker på ville hatt 0 problemer med å drive Q5 på en flott måte.Ser du spør om MAS har mye mer av alt i lydbildet og det kan jeg si at det ikke er. Den har en litt anderledels klangbalanse MAS spiller litt mørkere V/S Burmester 911 som jeg hadde tidligere og MAS er noe "varmere" og med mer fylde hele veien etter mine ører. Lydbildet på Burmester er også noe mer tilbaketrukket, spesielt på stemmer her drar MAS mer frem vokalen i lydbildet noe som jeg liker svært godt. MAS har mer kontroll helt i bunn på mine litt tungdrevne Q5 så jeg synes egentlig at Burmester 911 passet bedre på Q3 som er mer lettdrevne som jeg hadde tidligere. Jeg valgte å bytte for det passet mine ører best men kan godt hende du eller andre ville hatt en annen oppfatning? ser at noen inne på sentralen bruker ordet best eller dårligst innen denne gøyale hifi verden og det er feil etter min mening da måtte vi alle hatt nøyaktig de samme ørene og det hadde jo blitt jæv..... kjedelig :)

    Uansett sitter nå og storkoser meg med musikk på en solrik mandag :)

    Vis vedlegget 322909

    Mvh: Espen L
    Ok takk for svar Espen L ja jeg skjønner du gikk for mas på q5 , er en utrolig forsterker dette har lest utrolig mye om den samt mono blokkene , mono blokkene fra mas er noe jeg håper og få høre på , og ikke minst teste selv i framtiden. Men som du sa hadde også den integrerte du har main in slik at du kan by passe den og bruke den som effekt , denne funskjonen er grei vist man har hjemmekino/prosessor liggende og vil se film osv osv. Fantastisk oppsett du har espen l her er det bare til og ta seg av hatten :)

    Mvh Imagine
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Ble en god økt med forskjellig musikk fra et helt fantastisk oppsett i dag. Skal ikke utdype så mye, men kan vel si så mye at jeg liker framtoningen på denne integrerte forsterkeren MAS. I mine øre får instrumenter og stemmer en riktigere klang enn med Burmester og med en bedre kontroll nedover i bassen blir dette nok et kepp oppover.
    Nyt musikken :)

    Takker for musikk, kaffe og nam-nam marsipankake - snakkes!

    Mvh-
    Tor
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Ble en god økt med forskjellig musikk fra et helt fantastisk oppsett i dag. Skal ikke utdype så mye, men kan vel si så mye at jeg liker framtoningen på denne integrerte forsterkeren MAS. I mine øre får instrumenter og stemmer en riktigere klang enn med Burmester og med en bedre kontroll nedover i bassen blir dette nok et kepp oppover.
    Nyt musikken :)

    Takker for musikk, kaffe og nam-nam marsipankake - snakkes!

    Mvh-
    Tor
    Takk for besøket i dag Tor og det på selveste 50 års dagen din :)
    GRATULERE MED DAGEN TOR :) Bra jeg ikke ødela dagen din med sur lyd :)
    Feire dagen med lytting på fri Jazz på anlegget og marsipankake da er man en ekte entusiast som du er Tor :)

    Vi snakkes
    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    x250

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.01.2006
    Innlegg
    758
    Antall liker
    12
    Sted
    porsgrunn
    Da fikk jeg omsider rota meg opp til Larsen å lytta til magico don å mr burmester??????he he kan vel spare meg for utdype dette mer låt helt konge dønn ærlig fra topp til tå ??????dette var rett å slett rått Espen
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.986
    Antall liker
    10.608
    Sted
    Skien
    Da fikk jeg omsider rota meg opp til Larsen å lytta til magico don å mr burmester������he he kan vel spare meg for utdype dette mer låt helt konge dønn ærlig fra topp til tå ������dette var rett å slett rått Espen
    Hyggelig at du tok deg en tur x250 å gøy at du likte det så godt som du gjorde :)
    Ta gjerne en tur igjen når det passer.

    Mvh: Espen L
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn