Espen L sitt system.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Schumacher

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.10.2005
    Innlegg
    870
    Antall liker
    97
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Hei Espen.

    Gratulere så mye med en skikkelig kanonforsterker! :) Den ser bare utrolig lekker ut. Integrert kan være utrolig bra-selv har jeg en Gryphon Diablo som aldri slutter å overraske meg positivt.
    Må bare spørre..... Siden dette er en kostbar forsterker..... Vurderte du andre forsterkere i samme prisklasse?? Det seg være andre integrerte eller for/effekt komboer.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Jeg tror ikke du trenger å si særlig mye når utstyret og realiseringen går opp i en høyere enhet, men det er klart at det er mange her inne som sikkert kunne tenke seg å kverulere hvis ikke det var en 'mitt anlegg' tråd.
    Å yes i know :) Sitter noen der ute å bare klør etter å få skyte fra hofta :)
    Men i denne tråden så er det et godt eksempel på at veldig mange også kan glede seg på andres vegne.

    Mvh: Espen L
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.886
    Antall liker
    13.912
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Fra utsiden ser det ut som dere i Grenland har en veldig fin tone. Samt at dere hører på hverandre og lærer fra hverandre tross forskjellige "leire" i tilnærming.
     

    Jamakr

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Innlegg
    1.598
    Antall liker
    2.213
    Å yes i know :) Sitter noen der ute å bare klør etter å få skyte fra hofta :)
    Men i denne tråden så er det et godt eksempel på at veldig mange også kan glede seg på andres vegne.

    Mvh: Espen L
    Enig Espen, det er om å gjøre å glede seg også på andres vegne. Litt raushet skader aldri.
    Det er bare å sjekke kabeldiskusjonene for å se langt mer av "min er større enn din". Det er kabelpåstander av en kaliber som gjør det litt ufattelig hvilke selvttillit noen uttaler seg med (med grunnlag som nok er variabelt).
    Nok om det. Spille inn den fantastiske klumpen din, så må vi få høre etter hvert.
    Mvh
    JMK
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Hei Espen.

    Gratulere så mye med en skikkelig kanonforsterker! :) Den ser bare utrolig lekker ut. Integrert kan være utrolig bra-selv har jeg en Gryphon Diablo som aldri slutter å overraske meg positivt.
    Må bare spørre..... Siden dette er en kostbar forsterker..... Vurderte du andre forsterkere i samme prisklasse?? Det seg være andre integrerte eller for/effekt komboer.
    Hei Schumacher
    Jada vurderte andre ting også men begrenset seg noe da jeg i utgangspunktet ønsket en integrert. Den måtte også være strømsterk med tanke på at jeg har Magico Q5 som ikke er de letteste å drive.
    Har hørt Diablo som du har ved flere anledninger og her er det bare å gratulere deg med en flott forsterker.

    Mvh: Espen L
     

    ganilsen

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    14.02.2008
    Innlegg
    2.171
    Antall liker
    670
    Sted
    Porsgunn
    Torget vurderinger
    4
    Fra utsiden ser det ut som dere i Grenland har en veldig fin tone. Samt at dere hører på hverandre og lærer fra hverandre tross forskjellige "leire" i tilnærming.
    Næh, her i Grenland er vi bare en gjeng sutrehuer som krangler og sloss. En for alle, og alle hver for seg! :D

    Gratulerer Espen! Skal bli morsomt å høre denne med meget kritiske ører. :p Ikke for å klage, men lurer på om jeg må lade kamera også. :)


    Geir Arne
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Å yes i know :) Sitter noen der ute å bare klør etter å få skyte fra hofta :)
    Men i denne tråden så er det et godt eksempel på at veldig mange også kan glede seg på andres vegne.

    Mvh: Espen L
    Enig Espen, det er om å gjøre å glede seg også på andres vegne. Litt raushet skader aldri.
    Det er bare å sjekke kabeldiskusjonene for å se langt mer av "min er større enn din". Det er kabelpåstander av en kaliber som gjør det litt ufattelig hvilke selvttillit noen uttaler seg med (med grunnlag som nok er variabelt).
    Nok om det. Spille inn den fantastiske klumpen din, så må vi få høre etter hvert.
    Mvh
    JMK
    Hyggelig vis dere tar en tur Jamakr

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Fra utsiden ser det ut som dere i Grenland har en veldig fin tone. Samt at dere hører på hverandre og lærer fra hverandre tross forskjellige "leire" i tilnærming.
    Næh, her i Grenland er vi bare en gjeng sutrehuer som krangler og sloss. En for alle, og alle hver for seg! :D

    Gratulerer Espen! Skal bli morsomt å høre denne med meget kritiske ører. :p Ikke for å klage, men lurer på om jeg må lade kamera også. :)


    Geir Arne
    Jepp kamera har du bare å ta med Geir Arne (regnet med du så det )
    Har faktisk fått spørsmål om ikke du kommer snart å tar noen ordentlig bilder :)
    Gleder meg til du kommer med dine kritiske ører å lytter på denne.

    Mvh: Espen L
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Dan har sagt at inspirasjonen bak er de tre tingene han har hatt lidenskap for gjennom livet; klokker, biler og hifi.

    Det volumhjulet er Gud verdig, haha.

    Gratulerer med kjøpet og flott å se at den holdt deg våken hele natten, det er det som teller. ;D
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Dan har sagt at inspirasjonen bak er de tre tingene han har hatt lidenskap for gjennom livet; klokker, biler og hifi.

    Det volumhjulet er Gud verdig, haha.

    Gratulerer med kjøpet og flott å se at den holdt deg våken hele natten, det er det som teller. ;D
    Lite søvn med nytt utstyr i hus er passion Tittentei :)
    Ser du nevner klokker,biler,og hifi som inspirasjon for Dan men her har du glemt en viktig ting vetdu og det er Damer :)
    Er jo et smykke dette her:)

    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    januscp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2012
    Innlegg
    800
    Antall liker
    339
    Torget vurderinger
    10
    Grattis med nyanskaffelsen Espen! Den der gjør seg utmerket i din samling av ellers utmerkede, eminente og kompetente komponenter. Jeg håper på audiens i nærmeste fremtid - du har jo fått inn flere ting jeg har til gode å lytte til nå. Prøver meg med et par musikkanbefalinger jeg også: Kurt Elling - Live in Chicago, og the Gate - fra samme artist. god jazz med masse mikrodetaljer - egner seg derfor godt til testing av utstyr - du finner han på Wimp.

    -p
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Må bare få gratulerer med en utrolig fin forsterker. Til og med dama her synes den vare fin.

    Jeg lurer bare på, når man kommer til den prisklassen og om jeg skjønte det riktig så har du ikke hørt den forsterkeren før kjøp. Hvordan går du frem for å kunne ta et slikt valg. Tenker jo på at dette er en stor haug med frognertiere. Hadde du feks en vei ut om det skulle bli helt krise på samspillet mellom den og Q5?

    Uansett. Du må kose deg med musikken.
    Mvh Retep
     

    EiK

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2007
    Innlegg
    1.207
    Antall liker
    714
    Sted
    Haslum
    Torget vurderinger
    3
    Dette er bærre lekkert, Espen:eek:

    Gratulere så mye!

    Flott at den allerede nå svarer til forventningene.
     

    Elo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Innlegg
    842
    Antall liker
    224
    Sted
    Buskerud
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer!
    Dette ser helt rått ut, spennende med flere lytteinntrykk etterhvert :)

    Og igjen, gratulerer!

    Ole
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Gratulerer!
    Dette ser helt rått ut, spennende med flere lytteinntrykk etterhvert :)

    Og igjen, gratulerer!

    Ole
    For pokker heller, du bor jo så nærme at et besøk bør prioriteres i stede for å vente på andres lytteinntrykk. For min del er det lite jeg får ut av andres meninger om lyd

    Ta turen, det spiller alltid bra hos Espen.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Dan har sagt at inspirasjonen bak er de tre tingene han har hatt lidenskap for gjennom livet; klokker, biler og hifi.

    Det volumhjulet er Gud verdig, haha.

    Gratulerer med kjøpet og flott å se at den holdt deg våken hele natten, det er det som teller. ;D
    Lite søvn med nytt utstyr i hus er passion Tittentei :)
    Ser du nevner klokker,biler,og hifi som inspirasjon for Dan men her har du glemt en viktig ting vetdu og det er Damer :)
    Er jo et smykke dette her:)

    Mvh: Espen L
    Haha, vet ikke om forsterkeren hadde gjort seg like bra med leppestift og hair extensions ;D

    Definitivt et smykke, den skriker over engineering lang vei, har likt den siden første gangen jeg så den i en video fra Peter Breuninger (AVShowrooms). Synes den gjør seg klart best i sølv. Trist at den må bo i underetasjen, men TV er viktig. :)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Grattis med nyanskaffelsen Espen! Den der gjør seg utmerket i din samling av ellers utmerkede, eminente og kompetente komponenter. Jeg håper på audiens i nærmeste fremtid - du har jo fått inn flere ting jeg har til gode å lytte til nå. Prøver meg med et par musikkanbefalinger jeg også: Kurt Elling - Live in Chicago, og the Gate - fra samme artist. god jazz med masse mikrodetaljer - egner seg derfor godt til testing av utstyr - du finner han på Wimp.

    -p
    Takker januscp
    Klart du for audiens hos meg :) Vi for la den få noen timer på seg og litt lunk så må du gjerne ta turen (Vi ringes)
    Takk for musikk tips jeg sjekker ut Kurt Elling vetdu :)

    Mvh: Espen L
     

    janke

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.10.2009
    Innlegg
    56
    Antall liker
    17
    Sted
    Tønsberg
    Torget vurderinger
    14
    Grattis herifra også Espen,

    Så flott å se og høre om dine uforutsigbare vandringer i godlydens landskap.
    Det er nok ikke bare jeg som smiler hver gang du satser - og gleder seg like mye over resultatene dine som veien din dit.

    Når du nå har fått et D´Agostino-akvarium og se inn i, vit at det avhengighetssakapende.
    Selv har jeg blitt vant til å se på et par små blå TV-skjermer fra McIntosh i noen år og gruer meg til å oppgradere til noe man ikke kan følge med på.

    Hilsen fra janke
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Må bare få gratulerer med en utrolig fin forsterker. Til og med dama her synes den vare fin.

    Jeg lurer bare på, når man kommer til den prisklassen og om jeg skjønte det riktig så har du ikke hørt den forsterkeren før kjøp. Hvordan går du frem for å kunne ta et slikt valg. Tenker jo på at dette er en stor haug med frognertiere. Hadde du feks en vei ut om det skulle bli helt krise på samspillet mellom den og Q5?

    Uansett. Du må kose deg med musikken.
    Mvh Retep
    Hei Retep
    En plan B var vi enig om vis den ikke ga meg den lydopplevelsen mine ører forventet sammen med Q5.

    Ps! Hils dama de å si hun har god smak :)

    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Grattis herifra også Espen,

    Så flott å se og høre om dine uforutsigbare vandringer i godlydens landskap.
    Det er nok ikke bare jeg som smiler hver gang du satser - og gleder seg like mye over resultatene dine som veien din dit.

    Når du nå har fått et D´Agostino-akvarium og se inn i, vit at det avhengighetssakapende.
    Selv har jeg blitt vant til å se på et par små blå TV-skjermer fra McIntosh i noen år og gruer meg til å oppgradere til noe man ikke kan følge med på.

    Hilsen fra janke
    Hyggelig at du synes det er flott å se og høre om mine vandringer i Lydens landskap Janke:)

    Mvh: Espen L
     

    januscp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2012
    Innlegg
    800
    Antall liker
    339
    Torget vurderinger
    10
    Grattis med nyanskaffelsen Espen! Den der gjør seg utmerket i din samling av ellers utmerkede, eminente og kompetente komponenter. Jeg håper på audiens i nærmeste fremtid - du har jo fått inn flere ting jeg har til gode å lytte til nå. Prøver meg med et par musikkanbefalinger jeg også: Kurt Elling - Live in Chicago, og the Gate - fra samme artist. god jazz med masse mikrodetaljer - egner seg derfor godt til testing av utstyr - du finner han på Wimp.

    -p
    Takker januscp
    Klart du for audiens hos meg :) Vi for la den få noen timer på seg og litt lunk så må du gjerne ta turen (Vi ringes)
    Takk for musikk tips jeg sjekker ut Kurt Elling vetdu :)

    Mvh: Espen L

    Det gjør vi Espen, musikken faller kanskje i smak, kanskje ikke, men her er det fet herre-vokal, og mye fin pling-plong som gir kul dynamikk til å teste på, særlig på live albumet - enjoy:cool:O0
     

    Arnt M

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    10.09.2006
    Innlegg
    85
    Antall liker
    40
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    10
    Hei Espen,

    morsomt med sånne som deg som elsker og dyrker hobbyen til stadig nye høyder ;)
    vi slår stadig av en prat og jeg hører hvor engasjert du er ! utrolig moro !

    At den gir eierglede og har et flott useende blir et must i dette prissegmentet, og det mangler ikke for å si det sånn !!!

    Gratulerer med en av de aller beste integrerte forsterkere som finnes :)

    Mvh
    Arnt Åge
     
    Sist redigert:

    oes

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2008
    Innlegg
    635
    Antall liker
    535
    Torget vurderinger
    7
    Gratulerer med ny, flott forsterker, Espen. Tviler ikke på at den låter fantastisk. Rent estetisk er det jo ingenting som slår Burmesterkomponentene dine, da :) He he, flott alt sammen, selvsagt. Hadde vært morsomt å komme innom ved en anledning, for å høre og se live.

    Hilsen en av dine Burmestervenner
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Hei Espen,

    morsomt med sånne som deg som elsker og dyrker hobbyen til stadig nye høyder ;)
    vi slår stadig av en prat og jeg hører hvor engasjert du er ! utrolig moro !

    At den gir eierglede og har et flott useende blir et must i dette prissegmentet, og det mangler ikke for å si det sånn !!!

    Gratulerer med en av de aller beste integrerte forsterkere som finnes :)

    Mvh
    Arnt Åge
    Hei Arnt Åge
    takk for hyggelige ord:)
    Vi sees i morgen hos Vidar til en lytt på hans Nye Adyton høyttalere.
    Gleder meg til å høre systemet hans nå og ikke minst treffe dere begge igjen.

    Mvh: Espen L
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Hola amigo!

    Mitt spm blir vel litt sånn av epler & hamburger-typen (iom du har skiftet ut både pre- og amp), men hvordan opplever du forskjellen mellom Q3 & Q15 kontra Q5? Sitter dypbassen like godt nå?

    Cheers!
     

    Vidar11

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    166
    Antall liker
    160
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    1
    Hva skal man si.....? Ordet entusiast her jo fått en ny betydning :) Graulerer, Espen!

    Velkommen i morgen kveld :) Får sette på kaffen og gi naboene en muligheter til å søke tilflukt :)

    -Vidar
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Hola amigo!

    Mitt spm blir vel litt sånn av epler & hamburger-typen (iom du har skiftet ut både pre- og amp), men hvordan opplever du forskjellen mellom Q3 & Q15 kontra Q5? Sitter dypbassen like godt nå?

    Cheers!
    Hey JackX
    Når det gjelder Q Sub så er den etter mine ører rett å slett helt ekstrem, fordelen er også når man har DSP så kan man justere dette meget optimalt. Vis du tenker kun dypbassen så er det beste uansett trur jeg om man har Q5 eller Q3 å ha Qsub. Når jeg spiller i dag så savner jeg ikke noen sub da Q5 leverer bra nedover i min stue og klart bedre en Q3 uten Sub, men jeg trur (har ikke testet på Q5) med Q Sub så ville jeg totalt sett fått en enda "råere" bass. Det totale lydbildet er bedre i dag en det var når jeg hadde Q3 med QSub etter mine ører. Men du verden å deilig det måtte være å testet en QSub på Q5 i min stue, for ikke å snakke om 2stk Q Sub :) Men da er det ikke bare lommeboka som ryker det gjør nok samboeren også:) Det å gå fra Q3 til Q5 tar ikke så mye mer plass i stuen så det var et greit kompromiss kontra å ha Q sub som blir en del mer synlig.

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Hva skal man si.....? Ordet entusiast her jo fått en ny betydning :) Graulerer, Espen!

    Velkommen i morgen kveld :) Får sette på kaffen og gi naboene en muligheter til å søke tilflukt :)

    -Vidar
    Ser frem til dette i morgen Vidar :)

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Gratulerer med ny, flott forsterker, Espen. Tviler ikke på at den låter fantastisk. Rent estetisk er det jo ingenting som slår Burmesterkomponentene dine, da :) He he, flott alt sammen, selvsagt. Hadde vært morsomt å komme innom ved en anledning, for å høre og se live.

    Hilsen en av dine Burmestervenner
    Hey oes
    Takk for det.
    Enig med deg at Burmester er råflott :) Og CD spilleren står godt plantet i stua så litt Burmester bling er det fortsatt hos meg. Bare hyggelig om du tok turen en dag jeg bor jo ikke så langt unna så dette blir bare en fin Søndags tur med bil.

    Mvh: Espen L
     
    • Liker
    Reaksjoner: oes

    Elo

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.04.2010
    Innlegg
    842
    Antall liker
    224
    Sted
    Buskerud
    Torget vurderinger
    2
    Gratulerer!
    Dette ser helt rått ut, spennende med flere lytteinntrykk etterhvert :)

    Og igjen, gratulerer!

    Ole
    For pokker heller, du bor jo så nærme at et besøk bør prioriteres i stede for å vente på andres lytteinntrykk. For min del er det lite jeg får ut av andres meninger om lyd

    Ta turen, det spiller alltid bra hos Espen.
    Jeg tar gjerne en tur jeg!
    Tur eller ikke, alltid spennende med inntrykk fra andre :)

    Tviler forøvrig ikke på at dette spiller!
     

    januscp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2012
    Innlegg
    800
    Antall liker
    339
    Torget vurderinger
    10
    Hola amigo!

    Mitt spm blir vel litt sånn av epler & hamburger-typen (iom du har skiftet ut både pre- og amp), men hvordan opplever du forskjellen mellom Q3 & Q15 kontra Q5? Sitter dypbassen like godt nå?

    Cheers!
    Hey JackX
    Når det gjelder Q Sub så er den etter mine ører rett å slett helt ekstrem, fordelen er også når man har DSP så kan man justere dette meget optimalt. Vis du tenker kun dypbassen så er det beste uansett trur jeg om man har Q5 eller Q3 å ha Qsub. Når jeg spiller i dag så savner jeg ikke noen sub da Q5 leverer bra nedover i min stue og klart bedre en Q3 uten Sub, men jeg trur (har ikke testet på Q5) med Q Sub så ville jeg totalt sett fått en enda "råere" bass. Det totale lydbildet er bedre i dag en det var når jeg hadde Q3 med QSub etter mine ører. Men du verden å deilig det måtte være å testet en QSub på Q5 i min stue, for ikke å snakke om 2stk Q Sub :) Men da er det ikke bare lommeboka som ryker det gjør nok samboeren også:) Det å gå fra Q3 til Q5 tar ikke så mye mer plass i stuen så det var et greit kompromiss kontra å ha Q sub som blir en del mer synlig.

    Mvh: Espen L
    Da er det bare å bygge ut stua - så har du plass til både sambo + 2 x Q sub:pO0
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Hola amigo!

    Mitt spm blir vel litt sånn av epler & hamburger-typen (iom du har skiftet ut både pre- og amp), men hvordan opplever du forskjellen mellom Q3 & Q15 kontra Q5? Sitter dypbassen like godt nå?

    Cheers!
    Hey JackX
    Når det gjelder Q Sub så er den etter mine ører rett å slett helt ekstrem, fordelen er også når man har DSP så kan man justere dette meget optimalt. Vis du tenker kun dypbassen så er det beste uansett trur jeg om man har Q5 eller Q3 å ha Qsub. Når jeg spiller i dag så savner jeg ikke noen sub da Q5 leverer bra nedover i min stue og klart bedre en Q3 uten Sub, men jeg trur (har ikke testet på Q5) med Q Sub så ville jeg totalt sett fått en enda "råere" bass. Det totale lydbildet er bedre i dag en det var når jeg hadde Q3 med QSub etter mine ører. Men du verden å deilig det måtte være å testet en QSub på Q5 i min stue, for ikke å snakke om 2stk Q Sub :) Men da er det ikke bare lommeboka som ryker det gjør nok samboeren også:) Det å gå fra Q3 til Q5 tar ikke så mye mer plass i stuen så det var et greit kompromiss kontra å ha Q sub som blir en del mer synlig.

    Mvh: Espen L
    Da er det bare å bygge ut stua - så har du plass til både sambo + 2 x Q sub:pO0
    Hadde nok vært enklere i hive ut leie boeren i 2 etasje januscp
    Han flytter kanskje uansett til slutt med tanke på så mye jeg spiller :)

    Mvh: Espen L
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.886
    Antall liker
    13.912
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Gjerne et par bilder til? Pliiiiiiis?
     

    Aerik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.352
    Antall liker
    5.457
    Sted
    Moss
    Ser det skjer ting hos deg Espen, gratulere med ny forsterker,
    og de andre innkjøp du har bak deg det siste halve året :)

    Du begynner vel å få ro i sjelen nå i din søken etter nerven i annlegget? :)
    Kos deg med ditt flotte oppsett :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn