Espen L sitt system.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, kjøpte 2 sett i sin tid (har dog gitt bort en til en gammel venn). Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned ;)

    The Classical Music Guide Forums • View topic - RCA Living Stereo 60 CD Collection Box Coming In December
    Fikk tak i denne JackX sist jeg var i Munchen, dette er en Fonè Gold 24K.
    Står på den at det kun er laget 496 kopier av den. Innspillingen på denne er helt ekstremt bra!

    bilde.jpg


    Mvh: Espen L
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Satte på Enigma: the Cross of changes 2 ...
    ... og for første gang med litt ekstra volum
    ... ... og for første gang veslemor i sweetspot

    - hun klarte ikke sitte stille, up & about!

    FOR! et potensiale i disse forholdsvis små Q3'ene!!!

    gi de 400 timer til; jeg ser for meg nabolaget innom med Cognac et al :D
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Satte på Enigma: the Cross of changes 2 ...
    ... og for første gang med litt ekstra volum
    ... ... og for første gang veslemor i sweetspot

    - hun klarte ikke sitte stille, up & about!

    FOR! et potensiale i disse forholdsvis små Q3'ene!!!

    gi de 400 timer til; jeg ser for meg nabolaget innom med Cognac et al :D
    Q3 har overrasket meg også gang på gang JackX. Noe jeg liker svært godt er hurtigheten samtidig som de er etter mine ører noe av de mest nøytrale høyttalerne jeg hører. Her er det 0 ting fra kassa takke være den rå konstruksjonen, kos deg videre JackX :)

    Mvh: Espen L
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.008
    Antall liker
    2.052
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Hei Espen

    Regner med subben har fått spilt seg inn enda noen timer ukene som har gått nå? Inntrykk og erfaringer virker utelukkende positivt ut fra det jeg leser her :)
    Hva tenker du om veien videre? Fortsetter Reisen med Q15 eller uten?
    På tide å redigere signatur og gratulere? ;)

    Jonas
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Hei Espen

    Regner med subben har fått spilt seg inn enda noen timer ukene som har gått nå? Inntrykk og erfaringer virker utelukkende positivt ut fra det jeg leser her :)
    Hva tenker du om veien videre? Fortsetter Reisen med Q15 eller uten?
    På tide å redigere signatur og gratulere? ;)

    Jonas
    Hei JonasH
    Har nå forandret signaturen min :)
    QSuben blir stående i min stue.

    Mvh: Espen L
     

    JonasH

    Naturlig nysgjerrig
    Ble medlem
    22.11.2012
    Innlegg
    1.008
    Antall liker
    2.052
    Sted
    Nord Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Gratulerer så mye Espen :)
    Kjempebra du fikk integrert denne så godt som du ønsket. Vet du var veldig spent på dette. ;)
    Fader hvor jeg gleder meg til å høre dette en dag!

    Jonas

    Hei Espen

    Regner med subben har fått spilt seg inn enda noen timer ukene som har gått nå? Inntrykk og erfaringer virker utelukkende positivt ut fra det jeg leser her :)
    Hva tenker du om veien videre? Fortsetter Reisen med Q15 eller uten?
    På tide å redigere signatur og gratulere? ;)

    Jonas
    Hei JonasH
    Har nå forandret signaturen min :)
    QSuben blir stående i min stue.

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Takk for det JonasH
    Skulle det passe en gang så må du gjerne ta en tur for en lytt.
    Er meget imponert over Q Suben å den er langt ifra innspilt enda!

    Mvh: Espen L
     

    Arnt M

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    10.09.2006
    Innlegg
    85
    Antall liker
    40
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    10
    Hei Espen,

    Ingenting som er mere moro for et Hi-End hode ! :D enn dette.
    Sikkert fantastisk sub dette, og håper på en lytt av hele oppsettet ditt en dag !
    GRATULERER Espen og takk for sist :)

    Arnt Åge
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    Flotte bilder.
    Høyttalerne så ikke "sååå" store ut nå i nytt hus :) Var veldig flott nå.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Hei Espen,

    Ingenting som er mere moro for et Hi-End hode ! :D enn dette.
    Sikkert fantastisk sub dette, og håper på en lytt av hele oppsettet ditt en dag !
    GRATULERER Espen og takk for sist :)

    Arnt Åge
    Hei Arnt Åge
    Enig i at dette er moro for oss Hi-End hoder :)
    Bare hyggelig vis du tok en tur en dag.

    Mvh: Espen L
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, kjøpte 2 sett i sin tid (har dog gitt bort en til en gammel venn). Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned ;)

    The Classical Music Guide Forums • View topic - RCA Living Stereo 60 CD Collection Box Coming In December
    Hadde du den fra før? Jeg spurte deg jo om du hadde den før jeg ga den til deg som gave når vi besøkte JMK i fjor sommer. Nå ble jeg faktisk litt lei meg. Jeg håpet at jeg hadde gitt deg noe spesielt. Så hadde du to eksemplarer fra før. Kanskje jeg kan få lov å få den tilbake og så kan du få den nye nummer 2 boksen som kom ut for ikke så lenge siden dersom du ikke har den også da.

    http://www.goodwinshighend.com/musi... Box Set/Living Stereo Vol2 60 CD Box Set.htm

    Mvh
    Roysen
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, kjøpte 2 sett i sin tid (har dog gitt bort en til en gammel venn). Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned ;)

    The Classical Music Guide Forums • View topic - RCA Living Stereo 60 CD Collection Box Coming In December
    Fikk tak i denne JackX sist jeg var i Munchen, dette er en Fonè Gold 24K.
    Står på den at det kun er laget 496 kopier av den. Innspillingen på denne er helt ekstremt bra!

    Vis vedlegget 284088

    Mvh: Espen L
    Alt av Fone er helt fantastisk og de har lagt sin elsk på Vivaldi som jo passer JackX som hånd i handske. Her er det bare å oppfatte sin besøkelsestid og finne frem lommeboken. Det er mye bra i den Fone katalogen.

    Mvh
    Roysen
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, kjøpte 2 sett i sin tid (har dog gitt bort en til en gammel venn). Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned ;)

    The Classical Music Guide Forums • View topic - RCA Living Stereo 60 CD Collection Box Coming In December
    Fikk tak i denne JackX sist jeg var i Munchen, dette er en Fonè Gold 24K.
    Står på den at det kun er laget 496 kopier av den. Innspillingen på denne er helt ekstremt bra!

    Vis vedlegget 284088

    Mvh: Espen L
    Alt av Fone er helt fantastisk og de har lagt sin elsk på Vivaldi som jo passer JackX som hånd i handske. Her er det bare å oppfatte sin besøkelsestid og finne frem lommeboken. Det er mye bra i den Fone katalogen.

    Mvh
    Roysen
    Enig i det du her skriver Roysen, har en del Fone innspillinger å det er nok jevnt over de innspillingene ørene mine liker best ut av det jeg har her hjemme.
    Pleier å kjøpe en "bunke" av disse hver gang jeg er i Minchen :)

    Mvh: Espen L
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, kjøpte 2 sett i sin tid (har dog gitt bort en til en gammel venn). Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned ;)

    The Classical Music Guide Forums • View topic - RCA Living Stereo 60 CD Collection Box Coming In December
    Hadde du den fra før? Jeg spurte deg jo om du hadde den før jeg ga den til deg som gave når vi besøkte JMK i fjor sommer. Nå ble jeg faktisk litt lei meg. Jeg håpet at jeg hadde gitt deg noe spesielt. Så hadde du to eksemplarer fra før. Kanskje jeg kan få lov å få den tilbake og så kan du få den nye nummer 2 boksen som kom ut for ikke så lenge siden dersom du ikke har den også da.

    Goodwin's High End - Living Stereo Vol. 2 - 60 CD Box Set

    Mvh
    Roysen
    Hei RO - min feil, det hele skyldtes feilerindring. Jeg kjøpte i sin tid 2 samlebokser fra Harmonia Mundi `50 år

    Harmonia Mundi.jpg


    Det var DENNE boksen jeg i sin tid gav bort til en god venn ;)

    La meg endre teksten noe:

    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, fikk et sett i sin tid av en gammel venn. Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned


     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, kjøpte 2 sett i sin tid (har dog gitt bort en til en gammel venn). Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned ;)

    The Classical Music Guide Forums • View topic - RCA Living Stereo 60 CD Collection Box Coming In December
    Hadde du den fra før? Jeg spurte deg jo om du hadde den før jeg ga den til deg som gave når vi besøkte JMK i fjor sommer. Nå ble jeg faktisk litt lei meg. Jeg håpet at jeg hadde gitt deg noe spesielt. Så hadde du to eksemplarer fra før. Kanskje jeg kan få lov å få den tilbake og så kan du få den nye nummer 2 boksen som kom ut for ikke så lenge siden dersom du ikke har den også da.

    Goodwin's High End - Living Stereo Vol. 2 - 60 CD Box Set

    Mvh
    Roysen
    Hei RO - min feil, det hele skyldtes feilerindring. Jeg kjøpte i sin tid 2 samlebokser fra Harmonia Mundi `50 år

    Vis vedlegget 285167

    Det var DENNE boksen jeg i sin tid gav bort til en god venn ;)

    La meg endre teksten noe:

    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, fikk et sett i sin tid av en gammel venn. Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned


    Huff kjedelig dette med alder å huske ting JackX :)
    Jaja bare vi beholder hørselen fremover i mange år så holder det for oss audiofile galninger:)

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Når jeg ser på QSuben min i stua her så synes jeg den er stor, men på dette bildet som Q18 står ved siden av så ser Q15 ut som en bitte liten søt sak :)

    10604438_736362673077524_3093715818820410576_o.jpg


    Mvh: Espen L

    Ps! I dag går turen inn til OHFC sammen med 8x12 Tom å Ganilsen, vi gleder oss til til blant annet å få høre Gryphon :)

    Mvh: Espen L
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.472
    Antall liker
    4.271
    Torget vurderinger
    10
    Espen, jeg har sett sub`n din og den er liten og søt........NOT.

    Mvh.
    SAL
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, kjøpte 2 sett i sin tid (har dog gitt bort en til en gammel venn). Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned ;)

    The Classical Music Guide Forums • View topic - RCA Living Stereo 60 CD Collection Box Coming In December
    Hadde du den fra før? Jeg spurte deg jo om du hadde den før jeg ga den til deg som gave når vi besøkte JMK i fjor sommer. Nå ble jeg faktisk litt lei meg. Jeg håpet at jeg hadde gitt deg noe spesielt. Så hadde du to eksemplarer fra før. Kanskje jeg kan få lov å få den tilbake og så kan du få den nye nummer 2 boksen som kom ut for ikke så lenge siden dersom du ikke har den også da.

    Goodwin's High End - Living Stereo Vol. 2 - 60 CD Box Set

    Mvh
    Roysen
    Hei RO - min feil, det hele skyldtes feilerindring. Jeg kjøpte i sin tid 2 samlebokser fra Harmonia Mundi `50 år

    Vis vedlegget 285167

    Det var DENNE boksen jeg i sin tid gav bort til en god venn ;)

    La meg endre teksten noe:

    Den "Living Stereo" boksen er herlig! Har eid min noen år nå, fikk et sett i sin tid av en gammel venn. Kikker ofte innom boksen når jeg trenger å roe meg ned


    Forstår. Da er vel alt i skjønneste orden på begge sider håper jeg. Du har også begge boksene som jo er nærmest som audiofile skatter å regne begge to. Gratulerer med det.

    Mvh
    Roysen
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Når jeg ser på QSuben min i stua her så synes jeg den er stor, men på dette bildet som Q18 står ved siden av så ser Q15 ut som en bitte liten søt sak :)

    Vis vedlegget 285391

    Mvh: Espen L

    Ps! I dag går turen inn til OHFC sammen med 8x12 Tom å Ganilsen, vi gleder oss til til blant annet å få høre Gryphon :)

    Mvh: Espen L
    He-he. Jobber med å få hit et par QSub-18. Er litt spent på hvor store de egentlig er når man får de reelt foran seg.

    Mvh
    Roysen
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Når jeg ser på QSuben min i stua her så synes jeg den er stor, men på dette bildet som Q18 står ved siden av så ser Q15 ut som en bitte liten søt sak :)

    Vis vedlegget 285391

    Mvh: Espen L

    Ps! I dag går turen inn til OHFC sammen med 8x12 Tom å Ganilsen, vi gleder oss til til blant annet å få høre Gryphon :)

    Mvh: Espen L
    He-he. Jobber med å få hit et par QSub-18. Er litt spent på hvor store de egentlig er når man får de reelt foran seg.

    Mvh
    Roysen
    Har ikke vært i stuen din Roysen men etter som jeg har hørt av de som har vært både hos deg å meg så er stuen din ikke noe spesielt større en min.
    Når jeg nå har levd litt med Q15 å kjenner litt til den kapasiteten den har og du tenker på 2stk suber så kan det jo være at 2stk Q15 vil holde? Men nå har ikke jeg hørt Q7 så kan jo være jeg tar feil.
    Tanken min er at vis man har Q18 å vil utnytte de helt så bør man helst ha et dedikert lytterom.
    Uansett gøy vis du går for Q18 da:) kommer gjerne "løpende" hjem til deg vis du for de i hus.

    Mvh: Espen L
     

    Roysen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2014
    Innlegg
    2.496
    Antall liker
    506
    Torget vurderinger
    0
    Vi holder dette utenfor tråden din, Espen. Vi kan diskutere mitt anlegg i min tråd. Ønsker ikke å overkjøre inntrykkene fra ditt anlegg i din tråd. Jeg har kritisert andre for å gjøre det i min tråd. Så jeg skal ikke gjøre den samme feilen i din. Jeg vil dog komme med en fakta opplysning for å unngå misforståelser. Det er ikke størrelsen på rommet som fordrer behovet for mye basshjelp i min stue. Utfordringen er at rommet lekker bass som bare f*** og trenger betydelig påfyll. Min stue er omlag 60 kvadratmeter, men formet som en L. Ta deg heller en tur hit for å lytte til Q7 når de er tilbake og dann deg dine egne inntrykk. Jeg vet SAL planlegger en tur hitover. Kanskje du da kan henge deg på.

    Mvh
    Roysen
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Vi holder dette utenfor tråden din, Espen. Vi kan diskutere mitt anlegg i min tråd. Ønsker ikke å overkjøre inntrykkene fra ditt anlegg i din tråd. Jeg har kritisert andre for å gjøre det i min tråd. Så jeg skal ikke gjøre den samme feilen i din. Jeg vil dog komme med en fakta opplysning for å unngå misforståelser. Det er ikke størrelsen på rommet som fordrer behovet for mye basshjelp i min stue. Utfordringen er at rommet lekker bass som bare f*** og trenger betydelig påfyll. Min stue er omlag 60 kvadratmeter, men formet som en L. Ta deg heller en tur hit for å lytte til Q7 når de er tilbake og dann deg dine egne inntrykk. Jeg vet SAL planlegger en tur hitover. Kanskje du da kan henge deg på.

    Mvh
    Roysen
    SAL å jeg snakket om å ta en tur sammen så bare gi beskjed når Q7 er på plass Roysen så kommer vi vetdu :)

    Mvh: Espen
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.472
    Antall liker
    4.271
    Torget vurderinger
    10
    Takk for meget hyggelig seanse i ettermiddag Espen!
    God kaffe og god musikk, ett anlegg som spiller i ypperste klasse samt at jeg ble nødt til å bestille Ry Cooder`s "The UFO Has Landed", kan ikke bli bedre når man må fylle på i samlingen av cd`er!
    Ekstra gøy var det å nok en gang få konstatert at skikkelig cd-driv trumfer pc uten noen som helst tvil, etter min mening blir pc`n grå og litt tammere.


    Mvh.
    Stein Arne
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest
    Takker for lytten i går, og siden det var første gang i denne stuen, var jeg så heldig å få 95% av tiden i lytteposisjon. En meget fin opplevelse som passer meg veldig bra. Nøytralt og sammenhengende er vel stikkord. Subben var ikke negativt synlig i lydbilde på noen måte når vi delte på 60 hz, den bare fullførte fundamentet nedover på en brilliant måte. På 75hz deling synes jeg ikke sammarbeidet med hovedhøyttalerne funket like bra. Det dukket opp uheldige utfasninger som plaget meg litt.
    Skjønner godt at denne subben ble stående, og hvis eieren får satt seg inn i alle dens muligheter, og kalibrert den ennå mer sømløst inn i sysemet, noe han selv mente var mulig, så kan jeg ikke skjønne annet at det bare er å lene seg tilbale å nyte musikk utover de kalde og mørke høstkveldene.
    Kommer gjerne tillbake for for mer musikk og sjekk av forskjellige kornprodukter.

    Mvh-
    Tor
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Takk for meget hyggelig seanse i ettermiddag Espen!
    God kaffe og god musikk, ett anlegg som spiller i ypperste klasse samt at jeg ble nødt til å bestille Ry Cooder`s "The UFO Has Landed", kan ikke bli bedre når man må fylle på i samlingen av cd`er!
    Ekstra gøy var det å nok en gang få konstatert at skikkelig cd-driv trumfer pc uten noen som helst tvil, etter min mening blir pc`n grå og litt tammere.


    Mvh.
    Stein Arne
    Hei SAL
    Takk for i går å som vanlig så tryllet vi frem litt ny god musikk :) når det gjelder Cd-driv V/S PC som vi testet i går med samme DAC så er jeg enig med deg vis man kun tenker lyd å ikke kostnader, at CD spilleren min fortsatt holder "koken" er helt sikkert :)

    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Takker for lytten i går, og siden det var første gang i denne stuen, var jeg så heldig å få 95% av tiden i lytteposisjon. En meget fin opplevelse som passer meg veldig bra. Nøytralt og sammenhengende er vel stikkord. Subben var ikke negativt synlig i lydbilde på noen måte når vi delte på 60 hz, den bare fullførte fundamentet nedover på en brilliant måte. På 75hz deling synes jeg ikke sammarbeidet med hovedhøyttalerne funket like bra. Det dukket opp uheldige utfasninger som plaget meg litt.
    Skjønner godt at denne subben ble stående, og hvis eieren får satt seg inn i alle dens muligheter, og kalibrert den ennå mer sømløst inn i sysemet, noe han selv mente var mulig, så kan jeg ikke skjønne annet at det bare er å lene seg tilbale å nyte musikk utover de kalde og mørke høstkveldene.
    Kommer gjerne tillbake for for mer musikk og sjekk av forskjellige kornprodukter.

    Mvh-
    Tor
    Hyggelig at du tok en tur i går Tor.
    Artig at du likte lyden :) Var spesielt spent på hva du syntes om bassen da du er "litt" over snittet interressert i det område :) Jeg synes at 60 Hz deling fungerer strålende hos meg noe som jeg i utgangspunktet før jeg koblet opp suben ville trudd var for høyt, det at du også mente at 60Hz satt var jo hyggelig.
    Du for ta turen igjen senere over noen kornprodukter:)
    Da prøver jeg å ta en tur til deg neste lørdag (Vi ringes)

    Mvh: Espen L
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.472
    Antall liker
    4.271
    Torget vurderinger
    10
    Da er førstkommende lørdag satt av til lytterunde Espen!
    Fruen reiser til Ikea, barna hos besteforeldre og jeg får huset alene, perfekt.
    Hato tar med seg DAC-Master og driv hit så vi kan sjekke ut hva den kan trylle frem av godlyd om det skulle det friste med en lytteseanse før eller etter vi besøker Tor i Langesund!

    Mvh.
    SAL
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Da er førstkommende lørdag satt av til lytterunde Espen!
    Fruen reiser til Ikea, barna hos besteforeldre og jeg får huset alene, perfekt.
    Hato tar med seg DAC-Master og driv hit så vi kan sjekke ut hva den kan trylle frem av godlyd om det skulle det friste med en lytteseanse før eller etter vi besøker Tor i Langesund!

    Mvh.
    SAL
    Flott:)
    Da blir det lytting hos deg å 8x12Tom til lørdag,fint vis vi kan starte ca kl 11-12 på lørdagen hos en av dere. Hyggelig vis Tor blir med til deg også er vel skjedd en del siden han var hos deg vil jeg tru. Kanskje greit at vi starter hos deg SAL?
    Bra at Hato tar med seg den nye DAC-Master så for vi lyttet litt på den samtidig.

    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Bestilte noen Cd fra PM Audio som lå i kassa i dag.
    Å du verden for en innspilling det var på denne fra Chris Jones.
    Å jøss å krøss for en dynamisk innspilling, må være noe av det råeste jeg har hørt.
    Forøvrig så falt musikken også i smak :)

    bilde.jpg


    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Sitter hjemme med god kaffe å bler meg mellon katalogen med god gammel Bob Dylan på en Søndag, du verden å jeg koser meg i sånne stunder :)
    Jaggu glad jeg har den gleden som jeg har med musikk, lurer på hvordan livet mitt hadde hvert uten!

    bilde.jpg


    Mvh: Espen L
     

    hato

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.04.2005
    Innlegg
    184
    Antall liker
    288
    Torget vurderinger
    8
    Takker for hyggelig lytteseanse og god bevertning idag. Det er et skikkelig gjennomført oppsett du har. High-end for ører og øyne. Imponert over god integrasjon med Sub`en med resten av systemet. Mye god musikk og god lyd. Dette har du virkelig fått til i nytt lytte-rom:):).
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Takker for hyggelig lytteseanse og god bevertning idag. Det er et skikkelig gjennomført oppsett du har. High-end for ører og øyne. Imponert over god integrasjon med Sub`en med resten av systemet. Mye god musikk og god lyd. Dette har du virkelig fått til i nytt lytte-rom:):).
    Takk for hyggelige ord Håkon :) Ble noen fine timer vi fikk sammen til lytting å du må gjerne ta turen raskt tilbake.
    Gleder meg til å besøke residensen din igjen når du har alt klart.

    Mvh: Espen L
     

    Tand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.12.2002
    Innlegg
    1.229
    Antall liker
    1.370
    Takk for sist Espen:), her gikk alt som smurt. Spiller meeeeget smukt alt her nå, dog uten lillegutt tilkoblet… Får ta det imorgen, nå blir det godt å køye!
     
    • Liker
    Reaksjoner: SAL

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Takk for sist Espen:), her gikk alt som smurt. Spiller meeeeget smukt alt her nå, dog uten lillegutt tilkoblet… Får ta det imorgen, nå blir det godt å køye!
    Flott å høre at tilbaketuren gikk bra Tand :)

    Mvh: Espen L
     

    SAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.10.2006
    Innlegg
    3.472
    Antall liker
    4.271
    Torget vurderinger
    10
    Noen bytter truse og andre bytter komponenter en gang i måneden og Espen står for det sistnevnte!
    Q5 er etter min mening det største løftet hos deg noen gang, punktum.
    Bedre plass på scenen gir ett mye bedre innblikk i musikken, alt ble større, riktigere og naturlig uten tvil, nydelig fra topp til tå!
    Nå blir det bare spennende å se om du faktisk trenger ytterlige "grep".....:)
    Gratulerer så mye Espen!

    PS. Takker så for nydelig middag og kaffe!

    Mvh.
    Stein Arne
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.991
    Antall liker
    10.648
    Sted
    Skien
    Noen bytter truse og andre bytter komponenter en gang i måneden og Espen står for det sistnevnte!
    Q5 er etter min mening det største løftet hos deg noen gang, punktum.
    Bedre plass på scenen gir ett mye bedre innblikk i musikken, alt ble større, riktigere og naturlig uten tvil, nydelig fra topp til tå!
    Nå blir det bare spennende å se om du faktisk trenger ytterlige "grep".....:)
    Gratulerer så mye Espen!

    PS. Takker så for nydelig middag og kaffe!

    Mvh.
    Stein Arne
    Takk for hyggelig besøk SAL, enig med deg i at Q5 virkelig var et stort løft på de fleste (nesten alle) områder.
    Apropos bytte komponenter, når ankommer posten med de store nye eskene fra APL som du nå venter på ?:)
    Sier til meg selv de gangene jeg henger over bestill knappen på min Mac og sikler etter å teste noe nytt: Alle tenker på seg-det er bare jeg som tenker på meg:)

    Å så var det dette med "ytterlige grep" da Hm.....:)

    Mvh: Espen L
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn