Jeg tenker på å kjøpe nuforce 8.5 V3 (stereotrinnet) som diskanthøyttaler. Har noen erfaringer med denne (eller V2) og kan noen si noe om hvordan den presterer i forhold til aktuelle konkurenter som Hypex og gode A/B-transistortrinn?
Har god kjennskap til nuforce; har levd med P8 pre og 9v2 se monoblokker i et par år; de har målt seg med alt annet jeg har hatt inne i kjelleren i denne perioden.totte skrev:Jeg tenker på å kjøpe nuforce 8.5 V3 (stereotrinnet) som diskanthøyttaler. Har noen erfaringer med denne (eller V2) og kan noen si noe om hvordan den presterer i forhold til aktuelle konkurenter som Hypex og gode A/B-transistortrinn?
Jeg har hørt dem hos Roald på både de store Usherne og de nye von Schveickertene, og det låt veldig bra, men det er det nok mye som gjør...NK skrev:Har hørt på denne forsterkeren på flere høytalere og den spiller overraskende godt.
Åpent og luftig savnet nesten ikke rør (men bare nesten, er anklaget for å være røroman)
Importøren er
Roald Mikkelsen på Renaissance Audio
NK
Utmerket.yasman skrev:Har god kjennskap til nuforce; har levd med P8 pre og 9v2 se monoblokker i et par år; de har målt seg med alt annet jeg har hatt inne i kjelleren i denne perioden.
Det har vært monoblokker til 6 sifret beløp innom samt langt dyrere pre løsninger.
De har godt oppløst lydbilde uten antydning til hardhet.
Yas
yasman skrev:Har god kjennskap til nuforce; har levd med P8 pre og 9v2 se monoblokker i et par år; de har målt seg med alt annet jeg har hatt inne i kjelleren i denne perioden.totte skrev:Jeg tenker på å kjøpe nuforce 8.5 V3 (stereotrinnet) som diskanthøyttaler. Har noen erfaringer med denne (eller V2) og kan noen si noe om hvordan den presterer i forhold til aktuelle konkurenter som Hypex og gode A/B-transistortrinn?
Det har vært monoblokker til 6 sifret beløp innom samt langt dyrere pre løsninger.
De har godt oppløst lydbilde uten antydning til hardhet.
Yas
Ja, jeg har mener å ha lest at 9-serien er vesentlig forbedret.NEVATON skrev:artikkelen er fra " Mar 06, 2006" , Ref 8 finnes ikke lenger FYI
![]()