Er Tom Cruise steike gal? Ny video ute.

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
11.082
Antall liker
33.833
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Scientologi eller Scientologikirken er en bevegelse grunnlagt i 1951. Den beskrives av noen som en nyreligiøs bevegelse, mens for eksempel tyske myndigheter beskriver den som en autoritær, antidemokratisk og kommersiell organisasjon. Scientologi baserer seg på troa om at en intergalaktisk diktator, ved navn Xenu, brakte romvesener til jorden og drepte dem med hydrogenbomber. Deres hvileløse ånder plager menneskeheten den dag i dag. Opprinnelig ble organisasjonen startet som et alternativ til psykoterapi av science fiction-forfatteren L. Ron Hubbard, men i 1953 valgte han å omdefinere det til en religiøs bevegelse, da religiøse organisasjoner i USA ikke betaler skatt.

Kilde:Wikipedia
 

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Innlegg
1.686
Antall liker
14
soundscape skrev:
Scientologi baserer seg på troa om at en intergalaktisk diktator, ved navn Xenu, brakte romvesener til jorden og drepte dem med hydrogenbomber. Deres hvileløse ånder plager menneskeheten den dag i dag.
Tja, det låter vel omtrent like sannsynlig som det en blir servert av andre religioner. Mer tidsriktig og hippt enn Jesus & Co også, skulle en tro. Om det også prekes at en skal være snill mot sin neste og alt det der, så er det jo greit nok i grunnen.

Uansett er vel svaret på spørsmålet et rungende JA.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.009
Antall liker
6.243
Litt galskap kan da vel ikke skade. I alle fall ikke hvis det er galskapen som tiltrekker seg slike:

 
K

kbwh

Gjest
På det første bildet av Holmes ser man av fingre og tær tydelig at hun er av intergalaktisk herkomst. Cruise er nok grundig infiltrert ja.
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.989
Antall liker
229
Torget vurderinger
4
Det er også lett å se at Cruise har den moderne Neptun-sveisen, som er et resultat av kosmisk tåke, og som tom klarer å få håret til Dan Børge helt slett.
 

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Innlegg
11.082
Antall liker
33.833
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Cruise før morgentoilettet:



Anbefaler dere å ikke kødde med Tom Cruise.
 

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Innlegg
6.572
Antall liker
7.103
Nok en grunn til ikke å drikke Wahrsteiner...
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.247
Antall liker
3.492
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
De gærne har det godt.

Det har jeg også...






-Ellers må jeg si at å bruke 30000,- på en signalledning, da er du ikke heelt i vater.
 
K

kbwh

Gjest
Er det ikke lov å krenke religioner nå? Jeg skal faen meg etc. etc.
 
Topp Bunn