Jeg vurderte for litt over et år siden og satse kun på cd/stream men det har i stedet blitt mer og mer fokus på vinyl. Har lenge hatt lyst på en topp restaurert Thorens 124 eller Garrard 301/401. Vurderer om jeg skal starte med å lete etter en spiller for så å få den restaurert. Vil ta tid dette da jeg bla. må få lagt av kapital , disse nå er blitt populære og da også relativt kostbare. Alternativet mitt er å prøve å skaffe en av de moderne spillerne jeg og kunne tenk meg, ny eller brukt. Jeg snakker da om spillere som Bauer DPS, Kuzma Reference, TW Raven One ol. Så spørsmålet mitt til dere som har /har hatt Thorens/Garrard er: Hvorfor skal jeg eller ikke, skaffe meg en mellomhjulspiller? (er på jakt etter din erfaring) Diskuter gjerne mellomhjul vs modere spillere +-.
Vanskelig å få hørt/testet spillere så dette blir første steg på veien.
-Minutten
Kan nevne at jeg spiller lite moderne musikk, men mye klassisk/jazz og endel rock/pop. Spiller fortiden på en Rega P9.
Vanskelig å få hørt/testet spillere så dette blir første steg på veien.
-Minutten
Kan nevne at jeg spiller lite moderne musikk, men mye klassisk/jazz og endel rock/pop. Spiller fortiden på en Rega P9.