Det var jo en svært uelegant måte å forsøke å unngå å svare på direkte spørsmål på.He he he!
Der tråkket du rett i fella,Snickers ;D
Edit:
Var kansje litt slem når jeg provoserte slik på denne måten.
Men tror Valentino tog`an...
|
Det var jo en svært uelegant måte å forsøke å unngå å svare på direkte spørsmål på.He he he!
Edit:
Fy så slem du er.. ;DHe he he!
Edit:
Hårsår?Det var jo en svært uelegant måte å forsøke å unngå å svare på direkte spørsmål på.
Hvis du må ha det inn med teskje,så var jeg ikke helt enig med denne dansken...Hvorfor det? Og hvorfor akkurat den ene danske anmelderen?
Jeg prøver igjen..Disse små problemene i toppen med ICEpower går det an å løse med modifikasjoner, bare så det er sagt..... noe jeg selvsagt har gjort på mine egne forsterkere, eller hadde jeg ikke kunnet leve med den plastikk-aktige toppen.
Ja. ;DEr dine modifikasjoner en forretningshemmelighet?
Ok.Ja. ;D
Flott å høre at selv om det ikke måles store forskjellene så er de lydmessige forskjellene verdt modifikasjonenJa, planen er at det kommer et kommerst produkt. Akkurat når dette skjer er mer usikkert... ting tar tid.
Hvorvidt disse modifikasjonene påvirker de tekniske dataene er egentlig helt uinteressant, for det er jo den subjektive ytelsen som teller, er det ikke?
Ellers kan jeg vel avsløre at de målbare tekniske parametrene påvirkes minimalt.
De målbare forandringer kan jo fortelle oss om hva som var problemet rent teknisk, og hva som da løste det..?Ja, planen er at det kommer et kommerst produkt. Akkurat når dette skjer er mer usikkert... ting tar tid.
Hvorvidt disse modifikasjonene påvirker de tekniske dataene er egentlig helt uinteressant, for det er jo den subjektive ytelsen som teller, er det ikke?
Ellers kan jeg vel avsløre at de målbare tekniske parametrene påvirkes minimalt.
Selvsagt er mine modifikasjoner teknisk grunngitt.. noe annet er rett og slett bare humbug!
Nei da, jeg var bare på jakt etter testmetodikken din. Jeg synes det er for mye fokus på konklusjoner uten å legge metodikken til grunn.Hårsår?
Hvis det var høytalerplasseringen min under utprøving som var viktig,så har plasseringen variert fra 10 cm nær bakvegg til over 1 meter ut på gulvet.Nei da, jeg var bare på jakt etter testmetodikken din. Jeg synes det er for mye fokus på konklusjoner uten å legge metodikken til grunn.
Det var ikke meningen å fornærme deg. Mitt innlegg var ikke ment respektløst, men var som følge av min interesse for dine erfaringer og løsninger.Selvsagt er mine modifikasjoner teknisk grunngitt.. noe annet er rett og slett bare humbug!
Det gjorde du da heller ikke.....Det var ikke meningen å fornærme deg. Mitt innlegg var ikke ment respektløst, men var som følge av min interesse for dine erfaringer og løsninger.
Jeg skal nemlig implementere 6 X Oberon 6.1 i mitt kommende anlegg.
Steike ;D Artig at flere mener å høre at ting kan låte annerledes/bedre uten at det nødvendigvis gjør de store målbare utslagene ;DJa, planen er at det kommer et kommerst produkt. Akkurat når dette skjer er mer usikkert... ting tar tid.
For tiden har jeg hukommelse som en snegle, så det hadde jeg glemt... :-XSom jeg har skrevet til deg på PM Bjornh, så har Bilstereospesialisten dem i Tromsø.![]()
...og dette pleier å være mangelvare? ;DDet jeg likte med artikkelen i The Absolute Sund, var viljen til skribenten til å være åpen for at det han hørte ikke var feil, men karakterisstikken ved klasse D.
...samtidig som han trakk fram den mulige fragingen som kan være litt av "kjønnspreget" i klasse AB i mellotonen, slik jeg tolket det. ;D...og dette pleier å være mangelvare? ;D
Så kvalitetsforsterkere for TAS er de som har den nøyaktge klangbalansen som den forsterkeren de tilfeldig vis har som referanse?its treble wasnt rolled off,
airless, bloomless, or dead, nor was
its upper midrange notably bright and
aggressive or caramel-colored.
Det kan jo faktisk være fordi de mener at det er den klangbalansen som er den riktige da.Så kvalitetsforsterkere for TAS er de som har den nøyaktge klangbalansen som den forsterkeren de tilfeldig vis har som referanse?
Hva med å bytte navn til The Equalized Sound? ;D
Ja, og så kan hifisentralen bytte navn til "her-kan-konstruktører-diskreditere-dårlige-tester-av-produktene-sine-sentralen"Hva med å bytte navn til The Equalized Sound? ;D
Musical Fidelity forsterkeren er ikke nøytral,den er på den varme siden,spesielt i mellomtonen.Er ikke det i direkte sammenlikning med forsterkerne du har fra før? Hvordan vet du at de er nøytrale?
...i forhold til hva du er vant til, ikke sant?Midgard blokkene oppfatter jeg ikke som nøytrale.
De spiller med en slank bass og muligens en heving i øvre mellomtone.
Kvinnestemmer får ihvertfall en skarpere,mer frempå karakter enn hva som er normalt.
På grunn av dette så oppfattes forsterkerene som lyse i lyden,ikke nøytrale.
I forhold til en jeg er vant med og en rørforsterker på hjemlån....i forhold til hva du er vant til, ikke sant?