Frakt og sending Er det noen fra Oppdal her??

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Innlegg
3.791
Antall liker
8.767
Sted
Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
Hei Folkens.
Jeg trenger muligens litt hjelp av noen i Oppdal. Har lagt ut en ønskes kjøpt annonse på en dynaudio sub og fikk napp overaskende fort. Blir litt skeptisk med tanke på alt jeg har lest om svindel på finn. Det jeg lurer på er om noen her inne kunne besøkt selgeren når vi har avtalt handel og bare ser på varen og gir meg en tilbakemelding?
Er jeg paranoid eller hva tror dere, fikk 3 treff på selgers mobilnummer, en sier god handel og to sier svindler...
 
M

medlem215396

Gjest
2-1 til svindel. Ringer det en klokke så lytt til den. Hvilken type kontakt har dere, sms eller via finn? Har du snakket med selger? Sms er ofte typisk for dem som vil svindle, er min erfaring.
 

vipa

Høyttalerhviskeren
Ble medlem
08.01.2016
Innlegg
3.791
Antall liker
8.767
Sted
Fra Fredrikstad, kommet meg helt til Halden
Torget vurderinger
1
2-1 til svindel. Ringer det en klokke så lytt til den. Hvilken type kontakt har dere, sms eller via finn? Har du snakket med selger? Sms er ofte typisk for dem som vil svindle, er min erfaring.
Det ringer flere klokker : kontakt pr. Sms, gikk ut med en minstepris som var 1500 under det jeg har lagt ut som maks. Spurte om halvparten på forskudd, skrev at han hadde de betalt 17500 gjennom jobben, veiledende er 21499. På pluss siden. Nummeret stemmer med navn på 1881 samt fb. Har vipps på nummeret. Er vel villig til å vedde på at det er svindel...
 
Topp Bunn