Er dette det beste du kan få til Val i forbindelsen med det Orso hevder i sin tråd: B&O ICEpower er high-end!...Fy deg ;DValentino skrev:Egentlig?
Kan det ha vært Gal Enke?impulse skrev:Jøss, Valentino. Denne tråden trodde jeg var startet av en fersking med lite erfaring, hylla full av audiofil støy og for mye omgang med målemafiaen...men så var det deg, gitt. Hva drakk du til lunch i dag?
Til og med ett Fischer-rack blir High-End ;DErosLoveking skrev:Absinthe
dette har du helt rett i,og jeg vil påstå at et fåtall virkelig har hørt en optimalisert 300B konstruksjon med tilstrekkelig stivt power!Cobra2 skrev:300B er "ingenting" uten en skikkelig konstruksjon rundt det...og da kan det gjerne være high end.
Arne K
Jeg har satset alt på at det er det ;DValentino skrev:Egentlig?
me 2 8)HSobstad skrev:Jeg har satset alt på at det er det ;DValentino skrev:Egentlig?
Og noen påstår til og med også at driverkretsene må være gode ;D.LMC skrev:dette har du helt rett i,og jeg vil påstå at et fåtall virkelig har hørt en optimalisert 300B konstruksjon med tilstrekkelig stivt power!
og da snakker jeg ikke om noe mikke mus apparat på 2 kilo!
mvh
Leif
... det evige surriballet om «engasjerende» vs «riktig». Problemet er egentlig bruken av ordene «riktig» vs «galt», og «engasjerendende» har ikke nødvendigvis noe å gjøre med noen av de begrepene.Baard skrev:Artig
Minner meg om cover bilde fra Stereophile januar 1994 der man hadde Cary CAD 805 og Krell KSA-300s til duell:
"If either of these amplifiers is RIGHT...the other must be WRONG."
Dere får google resultatet.
o.t.Gago skrev:jeg synes vi skal bringe litt seriøsistet inn i denne debatten og stille spørsmålet: kan det bli hi-end med kabler?
KJ skrev:o.t.Gago skrev:jeg synes vi skal bringe litt seriøsistet inn i denne debatten og stille spørsmålet: kan det bli hi-end med kabler?
kan det bli høi ræv uten kabler? 8)
mvh
KJ
Det tror jeg ingenting på.Gago skrev:øyh! jeg prøver å være særriøss her!
;D
Du sikter til analoge kabler? Og tenker på cat5?Gago skrev:KJ skrev:o.t.Gago skrev:jeg synes vi skal bringe litt seriøsistet inn i denne debatten og stille spørsmålet: kan det bli hi-end med kabler?
kan det bli høi ræv uten kabler? 8)
mvh
KJ
øyh! jeg prøver å være særriøss her!
;D
Kan 300B gi en utrolig realisme?: Ja.Valentino skrev:Egentlig?
ØivindJ skrev:Kan 300B gi en utrolig realisme?: Ja.Valentino skrev:Egentlig?
Fått med meg det ;DGago skrev:utrolig realisme er da ikke hi-end.
Det er jo ikke noe gøy. ??? Når folk besøker hevrandre er jo ALLE hyggelige, når de samme kommer inn hit så kan brått ting skjeBHO skrev:Skikkelig nivå på endel tråder her for tiden.....
pappa`n min er sterkere enn pappa`n din....den teknologien er skikkelig ræva, for den benytter ikke jeg osv osv.... :
En må gjerne forfekte hva som passer en selv, men å hevde at det er det saliggjørende for alle er jo kun patetisk.
Nei.....kom dere ut av sandkassa og reis på besøk til hverandre.![]()
300B erdefinitivt "høi-ræv" når vi snakker om monoblokkene til LMC!LMC skrev:dette har du helt rett i,og jeg vil påstå at et fåtall virkelig har hørt en optimalisert 300B konstruksjon med tilstrekkelig stivt power!Cobra2 skrev:300B er "ingenting" uten en skikkelig konstruksjon rundt det...og da kan det gjerne være high end.
Arne K
og da snakker jeg ikke om noe mikke mus apparat på 2 kilo!
mvh
Leif
Lol...var det det beste du kunne komme opp med til sluttValentino skrev:Jeg håper denne lille spøken av en tråd illustrerer kwils poeng.
---
Jeg drakk vann til lunch, impulse, og så fikk jeg så lyst på popcorn. Som du vet har jeg hørt gode ting med 300B i kjeden.
Og TAS, pulling your leg is most satisfactory. ;D