Politikk, religion og samfunn Enshittification?

Nex

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.07.2007
Antall liker
144
Herrejemini!
Men du kan fremdeles vise treffene i kart. Da har de ikke bæsja på resultatlista enda.

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Antall liker
9.127
Sted
Au recherche du futur perdu
Jeg bruker p.t. markdown til all min skriving. Har bytta ut både word og powerpoint med markdown (iA writer og Presenter). Helt nydelig. Alt lagres i ren tekst og har verdens enkleste koding.
Eg prøvde iA writer på den gongen eg brukte Mac. Det var eit fint program, men litt unødvendig den gongen. Dessutan fanst ikkje, eller eg visste ikkje om, pandoc/citeproc. Om eg hugsar rett, har eg framleis lisens på iPad-utgåva (bortsett frå at eg ikkje bruker iPad).

Utgåva dei har laga for Windows, derimot, er møkk. Det ser like fint ut som på Mac, men det er så tregt at det er umogleg å skriva i: enorm forseinking for kvart tastetrykk. Når eg testa med "asdfljkhasdfljkh" måtte eg pinadø venta nær på eit sekund på at programmet putta teksten inn i dokumentet. Som å verta sett femtan år tilbake i tid, minst.

Pt. bruker eg markdown-mode, olivetti-mode og eit par finurlege innstillingar i Emacs for å få om lag same funksjonalitet, i tillegg til alt er praktiske Emacs kan.

Sist redigert:

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2020
Antall liker
4.345
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Høres jo ut som det er noe galt med den windows-versjonen. Det skal jo i praksis være nærmest rein tekst helt frem til koden kjøres.

Da det var nytt, sleit jeg litt med å få det til å funke med referansebibliotek og som kvasiwysiwyg, men med de siste oppdateringene er det alt jeg trenger, ser det ut som. Nå er det til og med mulig å navigere etter overskrifter!

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Antall liker
9.127
Sted
Høres jo ut som det er noe galt med den windows-versjonen. Det skal jo i praksis være nærmest rein tekst helt frem til koden kjøres.
Eg trur, etter å ha googla litt, at det er snakk om ein custom typografimotor oppå eit multi-plattformbibliotek, medan originalen bruker den fine skjermtypografien i iOS/MacOS (som Apple arva frå NeXT).

Totaliteten er iallfall ubrukeleg treg, og då forsvinn poenget for meg. Synd, for det er ein ganske snerten editor for markdown-formatert prosatekst. Markdown kan ein skriva i kva som helst, som vim eller Notepad, men det er mykje greiare å skriva/tenkja når det er litt typografi på skjermen.

Sist redigert:

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Antall liker
9.127
Sted
Jeg er nok litt motsatt. Havner fort i ferdigstillingsmodus når det ser veldig pent ut.
Rart: eg forstår godt kva du meiner med det, også.

Eg liker å lesa teksten frå ulike vinklar undervegs i skriveprosessen. Kanskje slik ein kunstnar går rundt i atelieret for å sjå verket frå ulike vinklar (les denne setninga med sjølvgod røyst)? Orda framstår på ein annan måte når dei er sette som for trykk.

Sist redigert:
Topp Bunn