Det er mulig at du har rett at det kan være en kombinasjon av både den bærbare fra HP og ditto skriver.Aha! "Lokaliseringsbeskyttelsen" til HP er definitivt enshitification av verste sort, designa for å kunne eiga heile produktkjeden. Litt googling fortel meg at det kanskje er driveren på kontormaskina som velvillig snakkar med HP for å vedlikehalda denne "smarte" funksjonaliteten. Har lese noko om at det er mogleg å skru av denne "funksjonaliteten" i webgrensesnittet til skrivaren?
Det eg eigentleg frykteleg trist.
Eg opplevde lenge dei gamle LaserJet-skrivarane frå HP som perfekte evigheitsmaskiner (IBM/Lenovo hadde også nokre), men det er jo 20-30 år sidan. Av nyare dato har eg greie erfaringar med bærbare og rack-maskiner frå HP, medan eg har mislikt det meste dei har laga til forbrukarmarknaden.
Uten at jeg har orket å bruke så mye tid på dette, så mener jeg å ha stort sett samme sikkerhetsinnstillinger på MacBooken som jeg har på kontormaskinen, inklusive VPN selvsagt, men fra MacBooken går det altså fint.
Ble litt nysgjerrig etter å ha lest innlegget ditt og gjorde en annen test. Har to nyere iPhoner, en fra jobben og en privat. Har du sett, jobbmobilen lar meg ikke skrive ut, mens min private gjør.
Må nok ta en oppfølgingssamtale med IT.