Enkelt og greit hos janfrt på Høvik

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.910
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Det der var skikkelig fint.
    Jeg har noen av de samme utfordringene selv. Lite "byhus" og et vintage anlegg på stua.
    Jeg må gå en omgang og konsultere slik at jeg kan blidgjøre interiørarkitekten :cool:
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Første søndag i advent allerede i november; blir gjerne slik når julaften er på en lørdag. Kona har fikset noen lys ute uten at det blir harry.

    IMG_0849.JPG


    IMG_0853.JPG


    Vi klinte vi til med orrhøne til middag, kjøpt av en kar fra Stjørdal. Fine saker, orrfuglen altså. Og, han kjendiskokken, O.M.Alfsen, har satt sammen meget bra vin.

    IMG_0854.JPG


    Det er snart julekalendertid, har en del skiver klare til bikkja + juleøl fra polet. Vi får se til uken. Husk Tom Mathisen.

    neighbors-1500x1500_orig.jpg


    Tar denne i samme slengen. Fine saker, men altfor kort. Finnes HER.
     

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Må innrømme jeg trodde du hadde jaktet i hagen sammen med bikkja. Skal du ha kramsfugl, er det bare å komme opp her. Stiller med rødvin og rørmusikk..... :)
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Må innrømme jeg trodde du hadde jaktet i hagen sammen med bikkja. Skal du ha kramsfugl, er det bare å komme opp her. Stiller med rødvin og rørmusikk..... :)
    Kramsfugl? Trost, meis eller? Hadde jeg jaktet i hagen hadde nok naboen vært byttet selv om jeg siktet på en fugl.
     

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Må innrømme jeg trodde du hadde jaktet i hagen sammen med bikkja. Skal du ha kramsfugl, er det bare å komme opp her. Stiller med rødvin og rørmusikk..... :)
    Kramsfugl? Trost, meis eller? Hadde jeg jaktet i hagen hadde nok naboen vært byttet selv om jeg siktet på en fugl.
    Tror det er trost ja. Men treffer du et par skjærer, skal jeg ikke klage.
    Treffer du naboen, skal jeg juble! Han flakser rundt hele tida.:cool:
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Slik er det med alt Sluket, bra vi ikke er forelsket i samme damen, men ser forskjell. :)
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Det er 1. desember og vi går fra orrfugl og skjærer til juleøl og vinyl. Bikkja liker det meste, t.o.m. øl, så jeg gjentar tøyset fra i fjor.

    De samme ølbedømmelsene gjelder (og alt er fra Polet):

    1. Hale inn under buken: Hell ut resten.

    2. Hale rett ned: Ikke fler av denne.

    3. Hale rett ut: Godkjent.

    4. Full logring: Kjøp mer!

    Det som sjekkes er skum, farge, lukt og smak. Og dette er altså like useriøst som det VG og andre driver med i disse tider.

    Men, hvem lukter og smaker bedre enn en hund? Og hører?

    Well, off we go:

    Starter med en skive (1996) som tidligere ikke er utgitt på vinyl fra Bloodshot Records. Får håpe lydkvaliteten er bra. Rapport kommer.

    IMG_0858.JPG


    Først en liten presjekk:

    20161201_180459.jpg


    Så sjekket sønnen og jeg. Flott skum, ganske lyst, smågrumsete som hveteøl ofte er, suveren aroma og smak. Dansk. 8,0 vol.%. Kr. 80,-.

    IMG_0862.JPG


    Verdict: Full logring: Kjøp mer!




     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.225
    Antall liker
    88.007
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Ha ha. Meget bra janfrt. Denne skal jeg følge! ;)
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Får sjekke ut ølen. Spent på lyden i den skiva. Venter på rapport før bestilling :cool:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.696
    Antall liker
    65.182
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Beste juletradisjonen på HFS. Andre gangen, og da er det jo for oss bergensere helt klart å betrakte som en tradisjon :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.468
    Antall liker
    13.193
    Det er 1. desember og vi går fra orrfugl og skjærer til juleøl og vinyl. Bikkja liker det meste, t.o.m. øl, så jeg gjentar tøyset fra i fjor.

    De samme ølbedømmelsene gjelder (og alt er fra Polet):

    1. Hale inn under buken: Hell ut resten.

    2. Hale rett ned: Ikke fler av denne.

    3. Hale rett ut: Godkjent.

    4. Full logring: Kjøp mer!

    Det som sjekkes er skum, farge, lukt og smak. Og dette er altså like useriøst som det VG og andre driver med i disse tider.

    Men, hvem lukter og smaker bedre enn en hund? Og hører?

    Well, off we go:

    Først en liten presjekk:

    Vis vedlegget 413177

    Så sjekket sønnen og jeg. Flott skum, ganske lyst, smågrumsete som hveteøl ofte er, suveren aroma og smak. Dansk. 8,0 vol.%. Kr. 80,-.

    Vis vedlegget 413178

    Verdict: Full logring: Kjøp mer!


    Tusen hjertelig takk for at du går på med krum hals i år også janfrt.
    En ordentlig "feelgood" opptakt dette til den søte juletid.
    I tillegg får jeg meg en god latter i ny og ne av både deg og eders ølhund.
    Styr forøvrig unna Haandbryggeriets Nissefar fra vanlig butikk :p
     
    X

    X186841

    Gjest
    Jula er reddet i år og, hvem trenger vel skomakere med nellikspikere når man har chilidyrkere med bikkje og platespiller.
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Jeg har kjøpt inn (foreløpig) 24 flasker juleøl, plukket delvis tilfeldig på CC Vest. De skal nok gå ned, med hjelp fra den nevnte sønnen pluss ølhunden. Pas de probleme. Må nok flere innkjøp til, det er mye godt som produseres og det er heldigvis skikkelig konkurranse i markedet. Prisene er derimot hårreisende.

    Skiver er det verre med, jeg har en god del i pipeline, men mange av leveransene går veldig sent. Muligens må det hoppes over noen dager. Vi får se.
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Da har kona dratt til Singapore i 10 dager for å besøke vår datter. Sønn, far og ølhunden koser seg med god mat, øl og vin. Pluss musikk.

    I julekalenderen i dag var det en Plan9-skive jeg ikke hadde. Datt inn døren i går. Suverent band. Kjøpt fra en fyr i Østerrike. Topp stand:

    IMG_0864.JPG


    Dagens juleøl er brygget på Vestlandet og det er flere varianter av den. OK skum, mørk i fargen, fin aroma, temmelig bitter (passer nok bra til ribbe og pinnekjøtt, d.v.s. fet mat). Mye mer "julete" enn den ovenfor. 6,5 vol.%. Kr. 58,-.

    IMG_0868.JPG


    Verdict: Hale rett ned. Ikke fler av denne.

    Vi må ha mat også, selv om det er mye mat i godt drikke. Sønnen tilbereder. Entrecôte, bakte poteter og en ganske enkel Bordeaux. Hunden er klar for det som blir til overs. På med musikk.

    IMG_0874.JPG


    Ha en fin aften.
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Dommen over øllet ovenfor må rettes til Hale rett ut: Godkjent. Det er et bra øl, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skrev det jeg gjorde. For mye øl?

    Dagens test er denne:

    IMG_0879.JPG


    Fra Hareid i Møre og Romsdal, brygget på både bygg og havre (!) og ufiltrert. Men, her er det noe galt fatt: nesten bare skum som tar en evighet før det blir til væske. Prøvde flere glass (støv kan eksempelvis ødelegge), men det samme skjedde. Når vi endelig fikk smakt og luktet, så er det helt OK, men dette kan muligens være en feilproduksjon. 7,0 vol.%. kr. 70,-.

    Verdict: Her er dommen klar: Hale rett ned. Ikke fler av denne.

    Dagens vinyl er usikker; vi får se i morgen. (Navn og adresse er revet av.)

    IMG_0885.JPG


    Det er jul i alle kanaler. Sønnen mekket ribbe (Ba-ba-baribba, ikke Hey-ba-ba-baribba) med topp svor, mens jeg skar opp kål og fikset surkålen:

    IMG_0890.jpg


    Man kan jo velge om man vil drikke rødvin til, eller akevitt:

    IMG_0891.jpg
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.247
    Antall liker
    33.317
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    ahh, den ribba...;)

    ser ut som om dere har en høvelig bra adventstid der ute i høvika:)
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Andre søndag i advent. Vinylpakken ovenfor ble pakket opp og der var det jaggu meg enda et eksemplar av The Monsters´ siste. OK, ett eksemplar til bikkja og ett til meg:

    IMG_0901.jpg


    Ett eksemplar til meg og ett til bikkja av denne også:

    IMG_0907.JPG


    Hadde ikke hørt om Miles Davis før Harald Are Lund spilte fra denne i 1970 på NRK. Husker meget godt at det tok laaaang tid før jeg skjønte noe av dette (var jo kun 17 år). Hvis jeg fortsatt forstår noe av dette verket?

    IMG_0905-1.JPG


    Dagens juleøl er fra Sunnmøre (vanskelig etikett å ta bilde av). Denne er filtrert, det greit skum, fargen fin, men daff aroma og smak. Her er det ikke noe fart. Minner lite om juleøl. 6,0 vol.%. Kr. 65,-.

    Verdict: Hale rett ned. Ikke fler av denne.

    Sønnen har mekket Frittata med masse rart oppi (poteter, løk, tomater, chili, egg, bacon, hvit norsk geitost, purre, sopp og parmesan på toppen). Italiensk omelett. Pluss en strøken vin fra Spania:

    IMG_0909.JPG


    Mandag i morgen. Ha en fin aften.
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Dagens mat, drikke og vinyl:

    Jeg har gått tom for kliss nye utgivelser, men har noe stående i platehyllen som ikke er sprettet. Tipper det blir en i morgen óg; Amazon og andre får faen meg ikke rævva i gir. Donerer også denne til ølhunden som har ører og nese for god musikk. Bra saker (hørt på Spotify) som rocker:

    IMG_0913.JPG


    Forrige øl var fra Sunnmøre, i dag beveger vi oss nordøstover til Nidaros og Colonialmajoren:

    IMG_0920.JPG


    Dette var bra saker! Flott skum, mørk, fin aroma og skikkelig julesmak. 6,5 vol.%. Kr. 65,-. Mye godsaker for pengene.

    Verdict: Full logring. Kjøp mer!

    Sønnen mekker mat og i dag ble det Club Sandwich, dobbelt av porsjonen nedenfor. Her er det bare å slå seg løs m.h.t. ingredienser, men mye majones (hjemmelaget, eller Hellmann´s) må til på hver skive ristet brød. Pluss skikkelig bacon:

    IMG_0924.JPG
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    12.022
    Antall liker
    12.024
    Sted
    Hus
    Du mesker deg fælt med mat og drikke. Sløs ikke med penga, kjøp øl er det noe som heter. Kjøp gjerne mye vinyl oxo :D
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    41.225
    Antall liker
    88.007
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Du mesker deg fælt med mat og drikke. Sløs ikke med penga, kjøp øl er det noe som heter. Kjøp gjerne mye vinyl oxo :D
    Tipper selveste janfrt klarer seg veldig greit. Desember er måneden der man skal unne seg selv og andre god mat og drikke. Er jo tradisjon i høysetet i desember. Tusen takk for flott julekalender og mattips. Denne bør helt klart få en stjerne hos Michelin eller var det GoodYear :confused: ;)
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.018
    Antall liker
    104.747
    Torget vurderinger
    23
    Du kjører junior for hardt med all denne matlaginga! Bestill pizza i morgen.
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    @Bartesam: Sløse har jeg aldri gjort; det lærte jeg av mor og far og dem før det. Noen kaller meg t.o.m.knøren. Særlig barna, naturlig nok.
    --------
    God mat og godt drikke, musikk, pluss fred og fordragelighet derimot har alltid vært noe vi i familien har tilstrebet. Og det fungerer. Så langt. Dessuten gir vi her på Høvik jernet når det gjelder mat også på mandag. Og mandagsvinen bør alltid være bedre enn lørdagens og søndagens. Ikke dustete nordmenn som sparer det beste til helgen.

    Mat er ikke så jævla dyrt, og da mener jeg GOD mat, som eksempelvis vilt (ryper, storfugl, reinsdyr, elg, hjort ++). Ikke oppmalt kjøttdeig fra MENY. Mal det i tilfellet opp selv, det tar fire minutter (bruk flatbiff eller mørbrad og kjør gjennom en småtørr brødskive til slutt så får du ut alt kjøttet). Kjøkkenmaskin har de fleste. Det er bare å gidde.

    Når det gjelder vilt, så har jeg bestilt nesten alt på nettet (av folk jeg har fått god kontakt med). Flotte saker. Før fikk jeg dette av Fatter´n.

    Kjøtt av sjældaue melkekyr har vi sluttet å spise for flere ti-år siden. Vi har en slakter i nærheten som vet hva han får inn.

    Vel, vel, vel, jeg er klar over at jeg kan virke arrogant, belærende og ovenpå og gjør hva jeg vil. Og det stemmer! Men, jeg er bevisst det jeg gjør. Tror jeg da.

    Her to skiver som er noe av det beste som er utgitt i rockesjangeren (durer i bakgrunnen, en ad gangen):

    The Band - S/T (Capitol, 1969)

    band-band-2357553.jpeg


    The Band - Stage Fright (Capitol, 1970)

    00602537747559-cover-zoom-2.jpg
     
    Sist redigert:
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Mat er en glede.





    Et mantra i mitt liv. :)
    Ellers takk for en fin kalender med ditto underholdning, og hilse hunden.


    /JR
     

    mandag

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2005
    Innlegg
    237
    Antall liker
    182
    Torget vurderinger
    2
    Andre søndag i advent. Vinylpakken ovenfor ble pakket opp og der var det jaggu meg enda et eksemplar av The Monsters´ siste. OK, ett eksemplar til bikkja og ett til meg:

    Vis vedlegget 413706

    Ett eksemplar til meg og ett til bikkja av denne også:

    Vis vedlegget 413707

    Hadde ikke hørt om Miles Davis før Harald Are Lund spilte fra denne i 1970 på NRK. Husker meget godt at det tok laaaang tid før jeg skjønte noe av dette (var jo kun 17 år). Hvis jeg fortsatt forstår noe av dette verket?

    Vis vedlegget 413708

    Dagens juleøl er fra Sunnmøre (vanskelig etikett å ta bilde av). Denne er filtrert, det greit skum, fargen fin, men daff aroma og smak. Her er det ikke noe fart. Minner lite om juleøl. 6,0 vol.%. Kr. 65,-.

    Verdict: Hale rett ned. Ikke fler av denne.

    Sønnen har mekket Frittata med masse rart oppi (poteter, løk, tomater, chili, egg, bacon, hvit norsk geitost, purre, sopp og parmesan på toppen). Italiensk omelett. Pluss en strøken vin fra Spania:

    Vis vedlegget 413709

    Mandag i morgen. Ha en fin aften.
    Hei
    Takk for tidlig julegave - hadde ikke hørt om disse før de dukket opp her.
    Fartsfylt/rått og veldig bra.
    Har så langt bare hørt på "the jungle noise recordings" som etter hva jeg kan skjønne er den aller siste(2016)
     

    Vedlegg

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    The Jungle Noise Recordings ble spilt inn og utgitt i 1994 på Jungle Noise Records; reutgitt i år på Voodoo Rhythm.
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Huff, ingen ferske skiver å servere, derimot en usprettet fra 2013. Litt for jævlig at så bra skiver havner i platehyllen og glemmes. Det skjer noen ganger når utgivelsene har blitt streamet en god del og det så går ca. en mnd. før vinylen dukker opp. Nytt eksempel på dette i morgen.

    IMG_0931.JPG


    Uansett er dette bra saker.

    Dagens juleøl er fra Belgia:

    IMG_0926.JPG


    Oi, den satt! Flott skum, samme med aromaen, fargen er noe av det mest elegante jeg har sett (klar, som en litt mørk Cognac), suveren smak (passe bitter og mye jul). Det er mye alkohol, men det merkes ikke hverken på lukt eller smak, noe som betyr at bryggerimesteren har truffet blink. 10,5 vol.%. Kr. 66,-.

    Verdict: Full logring. Kjøp mer!
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Dette hører jeg på hver dag:

    IMG_0937.jpg


    Strøken lyd. I dag, onsdag, skal Stortinget diskutere om innføringen av DAB+ skal utsettes av beredsskapsgrunner. Strøkent å sette spesialister på saken.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.897
    Antall liker
    59.920
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Mht FM skulle vi slått oss vrange for lenge sida. Sånn blir det når ingen følger med.
    Det er nok allerede brukt så mange penger på nedleggelsesprosessen at vi ganske sikkert mister FM.
    Det er som faen.

    Den belgieren over er en skikkelig juleøl. (Gouden Carolus)
    På mitt pol har de kun 75cl flasker, men det går fint.:)
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Selv om jeg er optimist fram til det ikke er noen teoretiske muligheter for snuoperasjon, men løpet er nok kjørt for oss radioentusiaster. Er glad for at det musikkprogrammet jeg liker best på dagens FM-bånd fortsatt blir sendt etter nedleggingen. Det er nemlig Guttemusikken (og en liten råd tråd) på Radio 102 hver søndag formiddag klokken to. Jeg nevner dette programmet i denne tråden fordi jeg er overbevist om at programmet til Steinar (Månen) og Johnny Liadal (The Colors Turned Red/Månen) er noe for både Jan og BB.

    De to gutta, og spesielt Johnny, er blant de seriøse platesamlerne av musikk for middelaldrende menn med rytmiske nevroser jeg kjenner. Allerede da vi var 18 år gamle hadde Johnny passert tusen skiver i sin tid, og det er lenge siden Johnny og undertegnede var 18 år. Hver uke er det et nytt tema/en ny tråd, og på Facebook-gruppen deres kan det foreslås tråder de kan ta opp i framtiden. Sendingene foregår selvsagt på webradio i tillegg til gloriøs FM for de som bor nær nok. En god tuner kunne ta inn Radio 102 fra Sandnes til langt opp Stord da jeg jobbet der for 30+ år siden, så skulle noen fra sørfylket lese dette så forsøk å finne Radio 102 på FM 106,9. Dere som bor for langt borte kan bare åpne avspilleren deres på PC klokken tolv på søndager framover. Eller bruke TuneIn eller andre apper og nettsider for webradio.

    Anbefales virkelig sterkt, for det skal godt gjøres å ikke like musikken de spiller. Kanskje du ikke liker sanger som handler om biler, spøkelser eller dop - men da er det bare å vente til neste søndag for en ny rød tråd og nytt tema. Og uansett så er variasjonen i musikken de spiller i hvert program så god og så utsøkt valgt at det nok er umulig å ikke like et program fra de gutta. Tune in, drop out! :cool:

    Edit: Skriver klokken to, men mener klokken tolv. Beklager, heldigvis er det fortsatt lenge til søndag. :rolleyes:
     
    Sist redigert:

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Ingen dag uten god mat og godt drikke. Men, først en usprettet vinyl (Earthless, From the Ages) fra 2013. Årsak: Streamet den da den kom ut, hørtes bra ut, bestilte, hørte på den mer på Spoty, men gikk lei. Da vinylen ankom, var det rett i platehyllen. Doneres til bikkja:

    IMG_0946.JPG


    Mens damene i huset soler seg og bader i Østen, koser vi oss med god mat i drittværet. Her er vi klare for å forsyne oss:

    IMG_0943.jpg


    Rakfisk fra "Gutta fra Havet" i Sandvika. Og dette er villfisk. Mør som bare det, kan smøres utover. Passe mild. Sønnen digger ikke akkurat fermentert fisk, men denne gikk rett ned. Dill er et bra tilbehør, det samme med Ringerikspoteter. Smør og rømme fra Røros.

    Dagens øl er en IPA fra Belgia (som de faktisk kaller juleøl). Krydret med bl.a. granskudd og ingefær. Ufiltrert. Gikk fint til fisken. Det er bra skum, men for parfymert aroma og smak enten man drikker den alene eller til mat. 7,8 vol.%. Kr. 69,-.

    Verdict: Hale rett ned. Ikke fler av denne.
     

    janfrt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.06.2011
    Innlegg
    7.491
    Antall liker
    8.615
    Sted
    Pt. Høvik
    Mht FM skulle vi slått oss vrange for lenge sida. Sånn blir det når ingen følger med.
    Det er nok allerede brukt så mange penger på nedleggelsesprosessen at vi ganske sikkert mister FM.
    Det er som faen.

    Den belgieren over er en skikkelig juleøl. (Gouden Carolus)
    På mitt pol har de kun 75cl flasker, men det går fint.:)
    Jeg har hytte i Femundsmarka og sjekket dekningskartet. Null DAB-dekning! Greit, da er det nix radio der fremover. Mobildekningen er også elendig (Telenor = 0, Telia = 2G). Muligens dette er meningen med å være ute i ødemarken.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.457
    Antall liker
    8.649
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Dette er bra testing, men du kommer jo til å være brisen i hele Desember:)

    Steinar.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn