- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
Takk, men det stemmer nok ikke helt, jeg har et problem - alt for lite fritid. :-\Hagto skrev:Gratulerer!
Ser skikkelig spennende ut. Blir nok lite fritidsproblemer framover![]()
|
Takk, men det stemmer nok ikke helt, jeg har et problem - alt for lite fritid. :-\Hagto skrev:Gratulerer!
Ser skikkelig spennende ut. Blir nok lite fritidsproblemer framover![]()
Beklager, liten skriveleif i natt...25 skal det være jaBT skrev:28 cm??? Jeg mener det sto 25 i manualen, som ikke helt var av samme kaliber som spilleren.
Det var slående hvor enkelt men genialt spilleren var konstruert, med føtter med magneter som basen flyter på, det solide men enkle lageret, og armbasen som gjorde det svært enkelt å sette på armen. Birdman lånte meg også en elektronisk vekt som, sammen med lengdesjablongen, gjorde det enkelt å tilpasse armen.
Jeg har fra ganske sikre kilder at han nok en gang måtte bryte.... denne gangen på grunn av magetrøbbel.ivar skrev:edit: forøvrig finner jeg ikke resultatet til importøren på tour de styrkeprøven. Kom han ikke dit han skulle?
Jeg skjønner ikke at du klarer å vente...ivar skrev:jeg skal ta en tour de hifi når jeg blir stor. Tror ikke man trenger å dra så langt egentlig, det er mye bra som står både her og der rundt barteby.
Når jeg blir stor? vet ikke.
Rått, BT, helt klart!
edit: forøvrig finner jeg ikke resultatet til importøren på tour de styrkeprøven. Kom han ikke dit han skulle?
Takk!Eirik_S skrev:GratulererEr det samme spiller som johna har?
faber skrev:Det står 28 i min manual....
The distance from motor to center spindle has to be approx of 280mm....
Har også "endelig er ventetiden over" stående og godgjør seg men en blå en.
mvh Audun
Gratulerer med en fantastisk flott spiller! ;Dfaber skrev:det måtte bli en blå
ortofon rohmann...en overligger fra vpi scouten
"noen sier jeg sssspiser for mye gulrøtter, men det ække sssant asssså!!"BT skrev:Takk!Eirik_S skrev:GratulererEr det samme spiller som johna har?
Johna var forsøkskanin. 8)
Grattis!HC skrev:Jeg har også fått min (antrasitt)og jeg må si den var super enkel å sette opp. Manualen til VYGER er dog et kapittel for seg selv, hvorfor ikke bruke et par tusen på en oversetter ?
Førsteinntrykket er at denne spilleren spiller bass som min tidligere rigg ikke var i nærheten av. VYGER'en skal nå fintunes, så får vi se hva jeg ender opp med av instillinger til slutt.
Dette er AA Capitole mk. II, altså verken den nyeste eller den eldste. Den har tre analoge linjeinnganger, hvorav en er balansert. I tillegg har den noen ulike digitale inn- og utganger, så det er mange muligheter med den. Jeg har testet med forforsterker, men jeg må så mye opp i pris for å få noe som gir bedre lyd at jeg hittil ikke har funnet bryet verdt. Det er vel flere her som har funnet ut at det er veldig dyrt å oppgradere fra denne.SOA skrev:Ser forresten ingen forforsterker på bildene dine. Kjenner ikke den nye versjonen av AA Capitole CD spiller. Er det linje-innganger på denne slik at riaa kan tilsluttes og det innebygde linjetrinnet benyttes som forforsterker?
mvh
Det ligger en prisliste på audioroyal.no, under NEDLASTINGER. Der ligger også Vyger-produktene.OMF skrev:Hei!
Gratuler er med flott spiller BT!
Hva koster en slik - den så jo riktig lekker ut...?
Og ikke minst hvordan spiller den....du har jo en meget habil Cd-rigg også!
Mvh
OMF
Den veier 26 kg netto.Cundis skrev:Noen som vet hva denne kolossen veier?
Hehe okei! Spilte ihvertfall knallbra i Johna sitt oppsett, en av de beste kildene jeg har hørtBT skrev:Takk!Eirik_S skrev:GratulererEr det samme spiller som johna har?
Johna var forsøkskanin. 8)
Gratulerer med flott platespiller/arm/pu!BT skrev:Håper det ikke ble for mye tekst og for lite bilder... ;D
Tar meg en tur i kveld for å sjekke dette ;DTi Kei skrev:Er det gulvkalt hos deg, ser ut som høyttalerne fryser på beina... ;D
Ja det var dette jeg lurte mest på, hvordan du våger å ha noe slikt i stuen med en toåring i huset. Den står jo ikke særlig høyt oppe heller, sikkert spennende for små hender å utforske den der. Får de andre i familien lov å bruke den?BT skrev:Det er mye rart man må ta høyde for når man skal prøve å få til et vellykket stereoppsett i en stue når man har familie. WAF er som kjent viktig, og sånn sett er Vygeren etter vår mening en fulltreffer. Polstringen av metallføttene på Avantiene er der for å tilfredsstille fruens krav til sikkerhet for barna. Datteren min presterte å knekke tåa på den ene spiken. Men det er visstnok hodet til 2-åringen hun var mest redd for... :![]()
Mine englebasser gjør da aldri noe galt! ;DKomponenten skrev:Ja det var dette jeg lurte mest på, hvordan du våger å ha noe slikt i stuen med en toåring i huset. Den står jo ikke særlig høyt oppe heller, sikkert spennende for små hender å utforske den der. Får de andre i familien lov å bruke den?BT skrev:Det er mye rart man må ta høyde for når man skal prøve å få til et vellykket stereoppsett i en stue når man har familie. WAF er som kjent viktig, og sånn sett er Vygeren etter vår mening en fulltreffer. Polstringen av metallføttene på Avantiene er der for å tilfredsstille fruens krav til sikkerhet for barna. Datteren min presterte å knekke tåa på den ene spiken. Men det er visstnok hodet til 2-åringen hun var mest redd for... :![]()
Ugh! Din skarpe penn er som vanlig treffende. ;DValentino skrev:Det er vel bare Kiss og sånt?
Gratulerer med praktfull platespiller, BT! Men når ungene vil høre fossilets musikk blir jeg bekymret...
Hvilken riaa og pu bruker du til din?faber skrev:Nei passer jo ikke overalt nei, men den er flott i alle farger også så spiller den jo godt!!!
Det er jo itillegg en Tysk blåfarge...Den var utstilt i munchen.
Audun