Jaja, klarte ikke helt å holde meg unna. Hadde lyst å redigere alle trådene mine her inne, og "designe" innleggene mine etter svarene ;D. Jaja jeg skal ikke ødelegge mer i en allerede ødelagt tråd :
Jeg ble nok litt forfjamset over at alle ville ta mannen og ikke ballen, så jeg kom vel med noen mindre heldige innlegg i forvirrelsen, for ikke si fortvilelsen ...
Jeg tar meg selv egentlig ikke veldig høytidelig selv om det sikkert virker slik...
Litt om meg selv: Jeg er snart 32 år, og en såkalt "late bloomer". Jeg nærmer meg 32 år. Har et halvt år igjen på en mastergrad innen marinbiologi. Så min norsklektyre var fritt fra hukommelsen fra gymnaset. Ser også parodien at jeg klarte å skrive feil da jeg skulle belære Komponenten. Er forlovet med en super jente, og har det i det store og hele rimelig bra
Jeg har blitt opptatt av den amerikanske valgkampen, og ønsket å sette fokus på noen kandidater som ikke får alt for mye oppmerksomhet i den norske presse.
Hva angår IQ er jeg absolutt ingen Einstein! Har alt fra 2 til 6 i karakterboken fra gymnaset

Generelt har jeg lagt på 110-115 de gangene jeg har tatt en IQ-test. Faktisk var IQ-testen fra sesjonen avgjørende for at jeg ble grensejeger under førstegangstjenesten (samt plettfri vandel og sikkerhetsklarering).
Jaja jeg har ikke tatt meg så veldig nær av det som har blitt skrevet

Så lenge man har det bra med seg selv er det det viktigste for en god mental helse

.
Men vil si at det har vært en litt utrivelig tone underveis, men det er vel slikt som skjer... Så det blir en god stund til jeg engansjerer meg i OT her på forumet.
Til slutt vil jeg ønske alle en god helg, og legger ved en link til en vanvittig bra sceneopptreden!
Takk for meg og enjoy 8)
http://www.youtube.com/watch?v=02z3gIg9lcQ
PS: HiM står for Høyskolen i Molde