Brasse skrev:Og Ricky Marin er ute av skapet! For en herlig dag!
Brasse skrev:Og Ricky Marin er ute av skapet! For en herlig dag!
Må bare skaffe meg den. Er det ikke på den der "Balladen om en hedersmann" er? Den går omtrent slik:ErosLoveking skrev:
Ja, så skal du se at t.o.m. Carl I. dukker opp igjen, det skulle tatt seg ut.TTmania skrev:Snart dukker vel Jan Simonsen og Per Danielsen også opp. Gjenbruk er energibesparende.......
Særlig av småpikene. Så når tiden leger alle sår, er dette nå offisielt, hos FrP er t = 9.ErosLoveking skrev:godt likt ihvertfall, og det er jo en positiv egenskap.
han er vel allerede aktuell i byrådet i Oslo?fjellvåk skrev:Ja, så skal du se at t.o.m. Carl I. dukker opp igjen, det skulle tatt seg ut.TTmania skrev:Snart dukker vel Jan Simonsen og Per Danielsen også opp. Gjenbruk er energibesparende.......
Og det skulle være en nyhet? Det har jeg visst siden jeg tilfeldigvis så han på Barbara Walters for endel år siden. :erato skrev:Og ingen ting kan ødelegge en påske hvor Ricky Martin har kommet ut av skapet. Snakk om oppstandelsen.
Ricky Martin homofil? Herre Gud - det visste jeg ikke... Er man sikker?baluba skrev:Og det skulle være en nyhet? Det har jeg visst siden jeg tilfeldigvis så han på Barbara Walters for endel år siden. :erato skrev:Og ingen ting kan ødelegge en påske hvor Ricky Martin har kommet ut av skapet. Snakk om oppstandelsen.![]()
Det virker i alle fall som om han er sikker, jfr. hjemmesiden hans.toriamos skrev:Ricky Martin homofil? Herre Gud - det visste jeg ikke... Er man sikker?baluba skrev:Og det skulle være en nyhet? Det har jeg visst siden jeg tilfeldigvis så han på Barbara Walters for endel år siden. :erato skrev:Og ingen ting kan ødelegge en påske hvor Ricky Martin har kommet ut av skapet. Snakk om oppstandelsen.![]()
Han har altså gått ut i full offentlighet, ja - ser man det. Ja, denne nyheten slår Søviknes, det er sikkert.baluba skrev:Det virker i alle fall som om han er sikker, jfr. hjemmesiden hans.toriamos skrev:Ricky Martin homofil? Herre Gud - det visste jeg ikke... Er man sikker?baluba skrev:Og det skulle være en nyhet? Det har jeg visst siden jeg tilfeldigvis så han på Barbara Walters for endel år siden. :erato skrev:Og ingen ting kan ødelegge en påske hvor Ricky Martin har kommet ut av skapet. Snakk om oppstandelsen.![]()
![]()
Deg om det.oddgeir skrev:Ricky er nå en deilig gutt da, i motsetning til Søviknes.