En tropisk tilværelse

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• iGran

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2022
    Antall liker
    6.283
    Sted
    Makrokosmos
    20251105_221152-COLLAGE.jpg

Et tips fra meg, siden du liker Richters neo- post-klassiske fusion musikk, kanskje du liker disse to albumene av Jóhann Jóhannsson. Lyttes til i anbefalt rekkefølge.

Entropy

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.01.2021
    Antall liker
    1.605
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    3
    IMG_5782.jpeg

Grå dag og feber. Heldigvis superbra strømkvalitet på nettet etter at jeg gikk for norgespris. Veldig stabilt strømnett. Det liker stereoen.

Entropy

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.01.2021
    Antall liker
    1.605
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    3
    Magisk liten singel.
    Hvor fankærn var det jeg la det lengste longboardet mitt og hvorfor glemte jeg å bestille enveis-billett til Bali?
    IMG_5823.jpeg

Entropy

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.01.2021
    Antall liker
    1.605
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    3
    Vis vedlegget 1157913
    Et tips fra meg, siden du liker Richters neo- post-klassiske fusion musikk, kanskje du liker disse to albumene av Jóhann Jóhannsson. Lyttes til i anbefalt rekkefølge.
    Etter dette har jeg funnet et neo-klassisk hull ute på myrene. Jeg har ikke hoppet ned i det enda, men såvidt begynt å sikre klatretau og tatt på meg klatreselen.
    På kanten av stupet dukket Dustin O’Halloran opp,
    Liker det jeg har hørt sålangt, som inkluderer både stunden før hun lille skal legge seg, og nå mens mor legger.

Vedlegg

iGran

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2022
    Antall liker
    6.283
    Sted
    Makrokosmos
    Etter dette har jeg funnet et neo-klassisk hull ute på myrene. Jeg har ikke hoppet ned i det enda, men såvidt begynt å sikre klatretau og tatt på meg klatreselen.
    På kanten av stupet dukket Dustin O’Halloran opp,
    Liker det jeg har hørt sålangt, som inkluderer både stunden før hun lille skal legge seg, og nå mens mor legger.
    Kult at du sjekker ut flere ting @Entropy. Etter en aktiv dag så kan det være nice med litt modern-emo-klassisk musikk å slappe av til. Hallorans album Silfur faller også innom rammen for dette. Ikke det mest interessante men lett å lytte eventuelt sovne til.

Entropy

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.01.2021
    Antall liker
    1.605
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    3
    IMG_5979.jpeg
    Sakte men sikkert. det er jo fremdeles litt igjen med listing osv, men bakveggen har nå blitt kledd i tekstil og bygget ut med hunton fra @vim på resterende plass. 15cm dybde totalt.
    luft mellom RPG og vegg på 5cm.
    Mulig jeg drister meg til 1cm eller to til når jeg skal liste da jeg kan ha glede av litt dypere vinduskarm uansett.
    IMG_5978.jpeg
    IMG_5980.jpeg
    IMG_5981.jpeg
    IMG_5985.jpeg

Entropy

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.01.2021
    Antall liker
    1.605
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    3
    Ellers har plan og bygg vært elskverdige og sendt over originale tegninger (før påbygg) som inkluderer møbleringsplan.
    mer jo litt gøy med sånt, og også hente inn inspirasjon på å beholde det mest mulig originalt, samtidig som man kan se små steder for forbedring.
    IMG_5988.jpeg

Entropy

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.01.2021
    Antall liker
    1.605
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    3
    Hvor har du anlegget?
    Til venstre for trappen.
    Sitter naturligvis i det opprinnelige tv-værelse, men vridd 90 grader. Vest i ryggen. Halvplan og har et hyggelig vindu til høyre på kjøkkenet som gir hyggelig utsyn.
    Å sitte mot nord slik tv er tegnet inn gir en veldig lukket følelse. Mulig det blir noe slikt på sikt uten barn osv.
    Veldig trolig det blir et lite anlegg i boden som nå er utvidet og tatt gang og matboden

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    31.235
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Liker slike tegninger med tiltenkt bruk. Det festligste avviket jeg vet om: På Domkirkeodden i Hamar går guidene motsatt vei av arkitekt Sverre Fehns tiltenkte.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn