Et tips fra meg, siden du liker Richters neo- post-klassiske fusion musikk, kanskje du liker disse to albumene av Jóhann Jóhannsson. Lyttes til i anbefalt rekkefølge.
Etter dette har jeg funnet et neo-klassisk hull ute på myrene. Jeg har ikke hoppet ned i det enda, men såvidt begynt å sikre klatretau og tatt på meg klatreselen.Vis vedlegget 1157913
Et tips fra meg, siden du liker Richters neo- post-klassiske fusion musikk, kanskje du liker disse to albumene av Jóhann Jóhannsson. Lyttes til i anbefalt rekkefølge.
Kult at du sjekker ut flere ting @Entropy. Etter en aktiv dag så kan det være nice med litt modern-emo-klassisk musikk å slappe av til. Hallorans album Silfur faller også innom rammen for dette. Ikke det mest interessante men lett å lytte eventuelt sovne til.Etter dette har jeg funnet et neo-klassisk hull ute på myrene. Jeg har ikke hoppet ned i det enda, men såvidt begynt å sikre klatretau og tatt på meg klatreselen.
På kanten av stupet dukket Dustin O’Halloran opp,
Liker det jeg har hørt sålangt, som inkluderer både stunden før hun lille skal legge seg, og nå mens mor legger.