En ny (brann)fakkel i kabelsalathelvetes forgård

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • D

    Danke

    Gjest
    Hifi & musik som må regnes for et av de mest seriøse og målermessige blader kom til en bra konklusjon i siste nummer.

    Kabler har stor betydning for et anlegg.

    Alle månner drar.
    Da fyrer du opp scanner eller kamera og legger det ut her så vi andre får se også.
    Det morsomme er at Objektistene alltid bruker printer kortet, relativt store fargeprikker mekket sammen til et bilde... og musikk..


    Jeg vet ikke med nettverk, men jeg lurer på hva testen sier..
    Når det gjelder USB så stoler jeg mer på Paul McGowan enn en hobby-Objektist som deg...


    Når det gjelder signal og høytalerkabler, så mener jeg det er minst like viktig som akustikk, plassering og oppsett...

    En god kabel er ikke et helt nytt anlegg, men jeg vil varierende og gjetting si det er mot 30 prosent av anlegget...

    Beste biltema og Clas fungerer, men det er bare det at selv bare de litt dyrere til runt 1000 funger mye mer..

    Og jeg snakker ikke om heving i diskanten som Asbjørn ofte forfekter, jeg snakker om mer DETALJ, at du hører så sykt den bassgitaren og fingrene og detalj, at du hører så inderlig vokalisten og følelsen bak, at diskanten er full av detaljer, at pauker og symbaler får mer detalj. Det er som at du aldri har hørt hvordan et piano skal høres ut i anlegget, og nå vet du det..


    Dersom alt dette er placebo, så synes jeg det er en gavepakke å ha placebo.

    Og når det gjelder enkle målinger med MASKINER kontra menneskehjernen, så er det desverre ikke noen Artiffical Intelligence som kan jobben ennå... Men det kommer, samtidig kommer Artifical intellligens til å lage musikk, og spille bedre enn menneskelige artister...

    Yess it will.. kunstige pop og rockeartister som både lager musikk, og slår gamle innspillinger.
     
    Sist redigert:
    D

    Danke

    Gjest
    Ja jeg mener hvert ord.

    Kabler er endel av oppsettet, og Objektivist kaninhullet og målemafian er blinde, eller kan ikke høre musikk..

    Gullører my ass.. Du må kunne lytte..



    Det jeg angrer, noe så jævlig på er at jeg kanskje har blitt påvirket av målefolket og Objektistene til å vente med å kjøpe kabler.
    Det angrer jeg seriøst.

    Villfarelse og helt lamme erfaringer, -Jeg kjøpte en Monster kabel på 90 tallet, hørte ikke forskjell Jæ ble lurt....
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.073
    Antall liker
    4.990
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    Kabler er endel av oppsettet, og Objektivist kaninhullet og målemafian er blinde, eller kan ikke høre musikk..

    Gullører my ass.. Du må kunne lytte..
    Om du først skal komme med påstander, bør det i det minste være sammenheng mellom hva du påstår. Blinde pleier være ganske flinke til å lytte. Men det var kanskje døve du mente?
     
    D

    Danke

    Gjest
    Kabler er endel av oppsettet, og Objektivist kaninhullet og målemafian er blinde, eller kan ikke høre musikk..

    Gullører my ass.. Du må kunne lytte..
    Om du først skal komme med påstander, bør det i det minste være sammenheng mellom hva du påstår. Blinde pleier å være ganske flinke til å lytte. Men det var kanskje døve du mente?
    Å være blind for noe kan bety så mangt... i overlagt betyding.

    Å være blind som i, tviholder på vedtatte foreldede sannheter som ikke fungerer i praksis...
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.093
    Antall liker
    8.033
    Torget vurderinger
    12
    Det gjelder å legge innsatsen der det har betydning, skjønner jeg. Og det er ikke i OVERFØRT betydning.
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.073
    Antall liker
    4.990
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    tviholder på vedtatte foreldede sannheter som ikke fungerer i praksis...
    Nok en setning som ikke henger på greip. Kan du vise til noen troverdige kilder som bekrefter at ordinær elektroteori er foreldet for kabler i et hifi-oppsett? Og kan du vise til noen troverdige kilder som bekrefter at ordinær elektroteori ikke fungerer i praksis for kabler i et hifi-oppsett? I så fall vil det være revolusjonerende.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Det jeg vet... Er at jeg har blitt AVhengig.. Fæle greier den Placeboen.

    Kona okkuperer stua med Black Lightening jalla serie på Netflix..

    Og det har blitt plutselig kjipt å høre på Sony hodetelefonene.

    Jeg teller minuttene til hun tar kvelden..

    Så jeg har en sykdom.. og dersom noen tror denne avhengigheten er placebo...

    Ja da synes jeg dere skal prøve det selv.
     
    D

    Danke

    Gjest
    tviholder på vedtatte foreldede sannheter som ikke fungerer i praksis...
    Nok en setning som ikke henger på greip. Kan du vise til noen troverdige kilder som bekrefter at ordinær elektroteori er foreldet for kabler i et hifi-oppsett? Og kan du vise til noen troverdige kilder som bekrefter at at ordinær elektroteori ikke fungerer i praksis for kabler i et hifi-oppsett? I så fall vil det være revolusjonerende.
    Da vil jeg si dere lever i uvitenhet, i gamle dogmer og ideer..

    Ordinær ellektronikk kunnskap er ikke sammenlignbart med lytting.

    Det er derfor jeg sier at Ellektrikkerne hører på ellektronikk.

    Vi andre hører på musikk..

    Sony øreklokkene er gode har aldri klaget på de før, men nå sliter jeg. Kanskje noen har Metadon?

    Slutning jeg må ha nye øreklokker...
     
    X

    X186841

    Gjest
    Noe burde be kona de låse barskapet og gjemme tastaturet sånn ca. kl. 22:00 på Fredagskveldene :)
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.101
    Antall liker
    6.594
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Kjenner jeg føler meg snytt nå. Har kabler som koster hinsides, og de som ikke gjør det. Jeg aner ikke engang hva som er koblet til anlegget annet en databladene sier at de egner seg til mitt formål..

    Jeg bruker derimot en svindyr kabel på riskokeren. tror ikke det har noe å si for tiden det tar å tilberede risen eller kvaliteten. Der stoler jeg på utviklerene av pcstyringen hos hitachi. Derimot vet jeg at jeg har den og den er lang nok og har ikke hjerte til å selge den da jeg ville ansett meg som en skurk.

    Danke, gi verdi hva du ønsker., sett pris på dine opplevelser. Du har støtte fra verdens mest leste bok. Her fra matteus 17:19-20

    Jesus og disiplene var alene igjen, spurte de Jesus: ”Hvorfor kunne ikke vi drive ut den onde ånden?”

    20 ”Fordi dere har så liten tro”, svarte Jesus. ”Jeg forsikrer dere, om troen deres bare var så stor som et sennepsfrø, ville dere kunne si til dette fjellet: ’Flytt deg dit bort’, og det ville gjøre det. Ikke noe ville være umulig for dere.”


    Din tro til kabler kan ingen ta fra deg. Om du velger å gå videre er opp til deg for dessverre er jo matematikken kommet for å bli og tro er på vikende front. Om du trenger noen trøsten ord..

    Jeg har hatt samme opplevelse en gang jeg byttet en feilkonstruert kabel fra et firma som både går nord og øst til noen annet. En opplevelse jeg ikke forsto da men i ettertid ser at det overprisede svineriet var feilkonstruert det andre som også kostet 20 lapper meteren ikke var det. Jeg ser i ettertid at jeg kjennet kommet meg unna for en brøkdel av prisen. Burde jo solgt dem til noen som trenger en superfint bass, oktaver og klar what ever men har stort nok løft......

    En annen opplevelse var den tid jeg brukte subwoofer og fikk kabler som koster mer en det jeg tør tenke på, bare pluggene koster 1600kr stk. Likefult fikk jeg brum. Irriterende nok fikk jeg det ikke ved bruk av en 10 meter kabel fra clasern. Idioten som jeg var sendte sub på service istedenfor å akseptere at pris er ikke forenelig med kvalitet men et begrep for grådighet. Billig lekse uansett....
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    15.201
    Antall liker
    11.680
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Forekommer med at både barskapet og tastaturet burde være låst 24/7, for makan til innholdsløst vrøvl fra en enkelt forumist skal man lete lenge etter.. dvs. når det gjelder kabler er det i alle fall minst en til - om det ikke er samme person. Sludder og vås kan jo være morsomt av og til, men nå nærmer det seg snart 20 sider med meningsløse, usammenhengende ytringer og påstander...
    Ha en god helg, gutar...
     
    D

    Danke

    Gjest
    Noe burde be kona de låse barskapet og gjemme tastaturet sånn ca. kl. 22:00 på Fredagskveldene :)
    Har smakt litt sherry til maten og et par øl og en dram....

    Men setningen din burde være---

    -Noen burde lære kona å se netflix på mobil med øreklokker.. ;) har tatt en rolig prat med henne nå...
     

    Drossel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    10.062
    Antall liker
    3.308
    Har lige fået 100 oktaver extra i bassen. Det er helt vildt.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Subwooferkabel har jeg byttet i det siste..

    Bandridge som jeg fikk var helt forferdelig, var feil på kontakten.. Den funket forde.

    Men jeg innrømmer, det at jeg kommer til å bytte fra nå 5m Argon til Audioquest 2m er sjelefred fra nevrosene, fikk lyd med den ødelagte koblingen Bandridge også.

    Har den ennå, si ifra om du kjenner noen Karaoke folk med subwoofer. Har gitt kabler veldedig til Karaokeanlegg før. ;)

    Jeg er så snill at jeg sender med dyre HDMI, og subkabler når jeg selger utstyr...

    -Du trenger jo ordentlige kabler!

    Ingen er uenige med meg,- tusen takk....



    Den kabelen jeg har nå, tror jeg ganske sikkert at jeg kunne funnet i BLINDTEST, stiller opp mot Biltema ledningen.
     
    Sist redigert:

    el_mariachi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    5.636
    Antall liker
    394
    “Out of all the things I have lost, I miss my mind the most.”
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.093
    Antall liker
    8.033
    Torget vurderinger
    12
    59 av 146 mener det har betydning. Flertallet sitt det.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Jo mer jeg hører, jo mer vil jeg ta en blindtest. Er som å ha fjernet et stort slør.

    De gamle kablene var ikke dårlige de heller.

    Men langt ifra dette

    Det som er sikkert er at disse er perfekt for anlegget...

    Nirvana, har lyst til å spille alt... Bordet er fylt av cdskiver kaffe og whisky
     
    D

    Danke

    Gjest
    Jeg anbefaler at dere skeptikere prøver de. Det er retur rett. Og de er slett ikke dyre .
     

    IvarT

    Fløyelsgutten
    Ble medlem
    19.02.2015
    Innlegg
    2.073
    Antall liker
    4.990
    Sted
    Haugesund
    Torget vurderinger
    3
    Den kabelen jeg har nå, tror jeg ganske sikkert at jeg kunne funnet i BLINDTEST, stiller opp mot Biltema ledningen.
    Da er det bare å få noen til å hjelpe deg med å bytte kabler, og så kjører du en AB-blindtest med denne nye vidunderkabelen og en Biltema-kabel. Om du tar det i ro og mak hjemme hos deg selv i ditt eget tempo med din egen musikk bør vel ikke denne blindtesten være noe stress? Poenget er bare at du ikke skal vite om det er A eller B som er tilkoblet.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Den kabelen jeg har nå, tror jeg ganske sikkert at jeg kunne funnet i BLINDTEST, stiller opp mot Biltema ledningen.
    Da er det bare å få noen til å hjelpe deg med å bytte kabler, og så kjører du en AB-blindtest med denne nye vidunderkabelen og en Biltema-kabel. Om du tar det i ro og mak hjemme hos deg selv i ditt eget tempo med din egen musikk bør vel ikke denne blindtesten være noe stress? Poenget er bare at du ikke skal vite om det er A eller B som er tilkoblet.
    Skulle helst hatt en rimelig måte å switche på...

    Eneste skive hittils jeg ikke har klart å solid peke forskjell på er Nirvana Unplugged in NY.

    Jeg liker skiva og låtene, men er ikke fan av live opptaket.

    Alle andre skiver har briljert, spilt masse forskjellig musikk...
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.093
    Antall liker
    8.033
    Torget vurderinger
    12
    Et tips til vinylbrukere er å løfte armen så den ikke blir stående å gå på innerrilla....
     

    211.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2004
    Innlegg
    1.687
    Antall liker
    1.448
    Torget vurderinger
    2
    Jo mer jeg hører, jo mer vil jeg ta en blindtest. Er som å ha fjernet et stort slør.

    De gamle kablene var ikke dårlige de heller.

    Men langt ifra dette

    Det som er sikkert er at disse er perfekt for anlegget...

    Nirvana, har lyst til å spille alt... Bordet er fylt av cdskiver kaffe og whisky
    DU MÅ IKKE HENGE VELEURGARDINER FORAN HØYTTALERNE!

    OG EN TING TIL I SAMME SLENGEN, ALLE DERE SOM HAR MYE SKRIVEFEIL (DYSLEKSI ELLER IKKE) BRUK STAVEKONTROLL! EVENTUELT FÅ NOEN TIL Å LESE KORREKTUR!!!

    Sent fra min SM-T800 via Tapatalk
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.093
    Antall liker
    8.033
    Torget vurderinger
    12
    Men versaler er greit?

    Velour eller velur kanskje ;)
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.101
    Antall liker
    6.594
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    211. Som dyslektikere ber om tilgivelse for å tro at dere som ikke er det er i stand til å forstå. Jeg innser at det er en stor feil og skal ikke overvurdere deres evne til å lese på samme måte som at jeg forventer at dere ikke skal undervurdere mine evne til å skrive.

    Se det positive - vi ser ikke skrivefeilene dine før de blir kommentert av andre.
     

    carisma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2014
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    914
    Jo mer jeg hører, jo mer vil jeg ta en blindtest. Er som å ha fjernet et stort slør.

    De gamle kablene var ikke dårlige de heller.

    Men langt ifra dette

    Det som er sikkert er at disse er perfekt for anlegget...

    Nirvana, har lyst til å spille alt... Bordet er fylt av cdskiver kaffe og whisky
    DU MÅ IKKE HENGE VELEURGARDINER FORAN HØYTTALERNE!

    OG EN TING TIL I SAMME SLENGEN, ALLE DERE SOM HAR MYE SKRIVEFEIL (DYSLEKSI ELLER IKKE) BRUK STAVEKONTROLL! EVENTUELT FÅ NOEN TIL Å LESE KORREKTUR!!!

    Sent fra min SM-T800 via Tapatalk
    Ær de så mange såm har dysslekksi hær da?
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.459
    Antall liker
    8.654
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    I det hele tatt begynne å kommentere andres skriveferdigheter
    igjen en måte å tråkke på folks kunskap om andre ting.
    Lavpannet kaller jeg slik oppførsel.
     

    211.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2004
    Innlegg
    1.687
    Antall liker
    1.448
    Torget vurderinger
    2
    211. Som dyslektikere ber om tilgivelse for å tro at dere som ikke er det er i stand til å forstå. Jeg innser at det er en stor feil og skal ikke overvurdere deres evne til å lese på samme måte som at jeg forventer at dere ikke skal undervurdere mine evne til å skrive.

    Se det positive - vi ser ikke skrivefeilene dine før de blir kommentert av andre.
    Og godt er det, dyslektikere er forsåvidt unnskyldt...men det finnes mange gode rettskrivingsprogram (i hvert fall på pc) som kan avhjelpe situasjonen...det er sikkert bare meg, men jeg sliter ofte med å forstå hva enkelte mener med det de skriver! Om de er dyslektikere vet jeg ikke...men jeg har intrykk av at det ikke nødvendigvis er det som er årsaken!?



    Sent fra min SM-T800 via Tapatalk
     

    el_mariachi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    5.636
    Antall liker
    394
    Hifi & musik som må regnes for et av de mest seriøse og målermessige blader kom til en bra konklusjon i siste nummer.

    Kabler har stor betydning for et anlegg.

    Alle månner drar.
    Da fyrer du opp scanner eller kamera og legger det ut her så vi andre får se også.
    Det morsomme er at Objektistene alltid bruker printer kortet, relativt store fargeprikker mekket sammen til et bilde... og musikk..


    Jeg vet ikke med nettverk, men jeg lurer på hva testen sier..
    Når det gjelder USB så stoler jeg mer på Paul McGowan enn en hobby-Objektist som deg...


    Når det gjelder signal og høytalerkabler, så mener jeg det er minst like viktig som akustikk, plassering og oppsett...

    En god kabel er ikke et helt nytt anlegg, men jeg vil varierende og gjetting si det er mot 30 prosent av anlegget...

    Beste biltema og Clas fungerer, men det er bare det at selv bare de litt dyrere til runt 1000 funger mye mer..

    Og jeg snakker ikke om heving i diskanten som Asbjørn ofte forfekter, jeg snakker om mer DETALJ, at du hører så sykt den bassgitaren og fingrene og detalj, at du hører så inderlig vokalisten og følelsen bak, at diskanten er full av detaljer, at pauker og symbaler får mer detalj. Det er som at du aldri har hørt hvordan et piano skal høres ut i anlegget, og nå vet du det..


    Dersom alt dette er placebo, så synes jeg det er en gavepakke å ha placebo.

    Og når det gjelder enkle målinger med MASKINER kontra menneskehjernen, så er det desverre ikke noen Artiffical Intelligence som kan jobben ennå... Men det kommer, samtidig kommer Artifical intellligens til å lage musikk, og spille bedre enn menneskelige artister...

    Yess it will.. kunstige pop og rockeartister som både lager musikk, og slår gamle innspillinger.

    Jeg spurte egentlig bare om du kunne legge ut en kopi av omtalen her i tråden men.................................
     

    oks81

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.10.2012
    Innlegg
    12.801
    Antall liker
    11.309
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    3
    Det er nok en del her inne som har dysleksi.
    Og det kan ikke sies annet enn at det står respekt av om en deltar i slike forum der en faktisk må skrive.

    Å henge seg opp i skrivefeil er vel like lavpannet som at en henger seg opp i at enkelte klarer å formidle at dem mener kabler har 30% å si for lyden.
    Enkelte er helt fortapt i utgangspunktet, men at dere andre gidder å skrive her uke ut og inn for å prøve å omvende disse fortapte er for meg en stor gåte.
    Er det virkelig så forbanna lite å interessere seg for her på forumet?
     

    211.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2004
    Innlegg
    1.687
    Antall liker
    1.448
    Torget vurderinger
    2
    I det hele tatt begynne å kommentere andres skriveferdigheter
    igjen en måte å tråkke på folks kunskap om andre ting.
    Lavpannet kaller jeg slik oppførsel.
    Det var da voldsomt...! Mente ikke å tråkke på folks kunnskap! Men, om man vet at man skriver usammenhengende (mangler avslutninger, bindeord osv. som gir setningen mening) da bør man benytte hjelpemidlene som faktisk finnes! Man kan være klokeste person og inneha mest kunnskap i verden og fremdeles være dyslektiker, men om så er tilfelle bruker man mest sannsynlig et hjelpemiddel.

    Sent fra min SM-T800 via Tapatalk
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.093
    Antall liker
    8.033
    Torget vurderinger
    12
    211. Som dyslektikere ber om tilgivelse for å tro at dere som ikke er det er i stand til å forstå. Jeg innser at det er en stor feil og skal ikke overvurdere deres evne til å lese på samme måte som at jeg forventer at dere ikke skal undervurdere mine evne til å skrive.

    Se det positive - vi ser ikke skrivefeilene dine før de blir kommentert av andre.
    Og godt er det, dyslektikere er forsåvidt unnskyldt...men det finnes mange gode rettskrivingsprogram (i hvert fall på pc) som kan avhjelpe situasjonen...det er sikkert bare meg, men jeg sliter ofte med å forstå hva enkelte mener med det de skriver! Om de er dyslektikere vet jeg ikke...men jeg har intrykk av at det ikke nødvendigvis er det som er årsaken!?



    Sent fra min SM-T800 via Tapatalk
    Det er kanskje evnen til å formulere seg som er litt forskjellig og ikke nødvendigvis graden av ordblindhet. Mitt tips er å skrive kortere og enklere setninger. Kunne ikke dy meg for å kommentere din egen feilstaving som sto i en mindre utskjelling rundt skrivefeil ;). Jeg pleier normalt kun å påpeke skrivefeil hos de som gneldrer om skrivefeil. Feie for egen dør liksom. Like rart som dårlig formuleringsevne er vanskelig å tyde, er det å forstå hva man leser. Det er mye fritolkninger på dette internettet. I verste mening...
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.101
    Antall liker
    6.594
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    211. Som dyslektikere ber om tilgivelse for å tro at dere som ikke er det er i stand til å forstå. Jeg innser at det er en stor feil og skal ikke overvurdere deres evne til å lese på samme måte som at jeg forventer at dere ikke skal undervurdere mine evne til å skrive.

    Se det positive - vi ser ikke skrivefeilene dine før de blir kommentert av andre.
    Og godt er det, dyslektikere er forsåvidt unnskyldt...men det finnes mange gode rettskrivingsprogram (i hvert fall på pc) som kan avhjelpe situasjonen...det er sikkert bare meg, men jeg sliter ofte med å forstå hva enkelte mener med det de skriver! Om de er dyslektikere vet jeg ikke...men jeg har intrykk av at det ikke nødvendigvis er det som er årsaken!?



    Sent fra min SM-T800 via Tapatalk
    er nok dessverre ikke bare deg. Et tips til deg. Dersom du sliter er det jo bare å ta teksten og lime inn i et rettskrivningprogram og innholdet dekrypteres for deg.
    Word har mulighet til å endre setningsoppbygningen også. Kanskje du forstår det bedre etter å ha lagt litt innsats i det.

    sjerpings mann - dette er et hifi forum og ikke begravelsesannonser som strengt tatt bør være ganske riktig skrevet.
     

    carisma

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.12.2014
    Innlegg
    1.492
    Antall liker
    914
    Mitt innlegg var ikke ment som ett hån mot dyslektikere. Men prøvde mer å svare på innlegget jeg kvotet. Altså jeg gjorde narr av han som la ut innlegget.
    Det er meget sjeldent jeg finner ett innlegg jeg ikke forstår. Setter man litt åpne øyne og leser fort så går det bra. Å henge seg opp i små skrivefeil er bare tull.
    Jeg synes det er fint at de er med her. At de trenger en som leser over før de sender inn er bare tull.
    Om man ikke forstår en setning med noen feil burde man kanskje heller få gjort noe med sin egen forståelse. Og kanskje heller disse burde få lesehjelp??
     

    Kanutus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Innlegg
    2.006
    Antall liker
    780
    Sted
    Nesodden
    Uff! Denne tråden burde være i off-topic for lenge siden (blir alt for ofte fristet til å kikke innom for å se om det kanskje kommer _noe_ fornuftig ut av dette) ... alternativt i den ikke-eksisterende kategorien; "Hvordan fore et troll (eller flere) uten å miste beherskelsen fullstendig, og på den måten holde liv i en tråd nesten i det uendelige" ...
     

    el_mariachi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    5.636
    Antall liker
    394
    Så hvis følgenden blir ytret:

    Jeg har blitt sertifisert som intelektuell og med godt språk...
    Er det da lov å påpeke skrivefeil uten å bli beskyldt for å hetse dyslektikere?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn