Takk for det, og det har du selvsagt rett i, @oal. For ordens skyld så mente jeg ikke å referere til den spilleren jeg har nå og si at den er dårlig, referansen var til TT3 som er neste modell.
Det er kanskje det?Ja, det er kjekt å komme i mål![]()
Håkon, du er vår fremste audiofile lyriker.Tåler vi et gjensyn med Zero?
![]()
Zero the hero
Casa Rognlien har i perioder vært fullt av Audio Note-utstyr. Noe ekstremt dyrt, noe enda verre. I dag skal vi derimot helt til bunns, til det absolutte nullpunkt. Rognliens hifiblog sjekker om Aud…rognlien.wordpress.com
(Om det passer dårlig i tråden din, @Atlerovik , så sender du en pm, og vips, borte er den!)
Når kommer greiene?Men seriøst, skulle jeg byttet noe, er det nok en TT3 eller AN-E i Alnico-versjon som frister mest.
Er vel ikke alle som handler før en tenker....Når kommer greiene?.. Spør for en venn..
Trodde ikke "menigheten" tenkte så mye? Mer "Kumbaya", litt jazz tobakk, et par linjer fra "Q" sitt evangelium, en tlf til "prosten" på Vollen.. Så går alt så mye bedre?Er vel ikke alle som handler før en tenker....![]()
Hvis du tenker på sjappa vi var i var det sjokkerende low-key. For egen del finner jeg det sympatisk at produktene taler for seg selv. Ytre staffasje er i så måte mest støy, støy som kan medføre økt bekvemmelighet men ikke bedre lyd nødvendigvisSkal ikke mye til for å få det ryddigere, i hvert fall
Demorommet hos AN er alt annet enn påkostet. Bilder kommer.
Helt enig! Vil heller betale for produktene, enn for demorommet.Hvis du tenker på sjappa vi var i var det sjokkerende low-key. For egen del finner jeg det sympatisk at produktene taler for seg selv. Ytre staffasje er i så måte mest støy, støy som kan medføre økt bekvemmelighet men ikke bedre lyd nødvendigvis![]()
Han er veldig åpen om det meste, slik jeg oppfatter han. Takk for interessante videoer.Hej,
PQ er ret åben om hvor tingene bliver produceret. Her er et par videoer som I måske ikke har set hvor PQ fortæller lidt om det.
Og tak for billederne .
Gratulerer med lekre hodetelefoner!Julen er i boks!
Vis vedlegget 878817
Jeg tok ansvar for egen lykke i høytiden - og fremover - med å sørge for egen presang. Denne gangen med lyd fra over kanalen.
God jul!![]()