En-liten-tråd-for-de-som-tror-at-kabler-gjør-forskjell....

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.264
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Hei!
Noen der ute som har formening om Anti-cable sine kabler...?

Tenker da fortrinnsvis på de som tror at kabler faktisk gjør forskjell...

mvh
Proffen

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Antall liker
5.923
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Jada, de er gode til prisen. Likte de godt, tørre og kontante men kunne ha en tendens til og jalle litt i øvre mellomtone

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Jeg legger merke til at du skriver tror...

Proffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
3.264
Sted
Bæææærgen
Torget vurderinger
6
Vermin skrev:
Jada, de er gode til prisen. Likte de godt, tørre og kontante men kunne ha en tendens til og jalle litt i øvre mellomtone
Så gjallende at det ikke kan kureres vha rette rør? ;D

De ser jo lekre ut, men det er det jo etterhvert mange kabler som gjør...

mvh
Proffen

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.920
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Anti Cables gjorde jobben såpass bra at jeg antakelig kunne levd godt med de her i huset.
Litt pågåenhet i øvre mellomtone har jeg også erfart. Mulig dette kan være et "innspillings" problem.
Jeg har et 2 meter sett liggende her igjen som jeg har planer om å leke meg med etterhvert, men har ikke somlet meg til å terminere enda. BM Giant oppleves nok som litt ryddigere i lydbildet, og med muligens noe bedre utstrekning i de øverste frekvensene.
Men som sagt AC kunne jeg godt ha levd med om jeg ikke allerede hadde noe annet som jeg er veldig fornøyd med ;)

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Som tildligre eier av AC kabler er jeg enig med flertallet. Mye for pengene og god lyd. Hardheten kan kanskje skyldes at kablene lå i ett rett strekk ? Kablene endrer lyd når du tvinner de sammen...Skal ikke si noe om stråling mellom kablene, men opplevde de som mykere når jeg hade lagt de i "kveiler" enn når de sto i ett rett strekk... Og de trenger nok iallefall 200 timer før de yter sin fulle rett...

harhau

Hi-Fi interessert
Ble medlem
15.07.2007
Antall liker
1
Anti-Cables fungerer utmerket for meg. Har hatt de et par år nå. Ser ut som de blir værende, har forsøkt å bytte en gang, men nei...

Topp Bunn