Pinseǹ er her! Countdown til ferie. Som jeg har sagt tidligere så er min erfaring at læreryrket er tungt mot slutten av året, og tyngre etter hvert som det nærmer seg dagen. 20.juni. Så ferien kommer ikke en dag for tidlig for min del. Mange planer både med og uten ungene. Felles for dem er at det blir ganske lokal ferie i år. Senja, Hinnøya og en hotellferie i Svolvær, Lofoten. Mye tid vil tilbringes på hytta med fisketurer både på fjell og i havet. Må utføre lett vedlikeholdsarbeid i sommer, oljing av terasser, graving av ei grøft og litt til. Lett når man vet man har fri i 8 uker.
Satte på musikk som vanlig da jeg kom hjem fra jobb. Kun spilt vinyl. Jeg byttet pu på begge spillerne. Nå er det Ortofon Cadenza på Lencoen og Koetsu på EMT. Etter å ha vært igjennom noen album så dukket Thriller med Jackson opp tilfeldig. Satte den på Lencoen og det låter veldig bra. Både musikk og lyd. Spilte ganske høyt da jeg kom til "Beat it" Den kledde anlegget utrolig bra; horn, vinyl og masse hestekrefter fikk meg til å bevege meg til musikken.
Jeg kommer nok til å spille Beat it neste gang jeg har besøk. Utypisk meg men det er ganske fett for det.
Satte på musikk som vanlig da jeg kom hjem fra jobb. Kun spilt vinyl. Jeg byttet pu på begge spillerne. Nå er det Ortofon Cadenza på Lencoen og Koetsu på EMT. Etter å ha vært igjennom noen album så dukket Thriller med Jackson opp tilfeldig. Satte den på Lencoen og det låter veldig bra. Både musikk og lyd. Spilte ganske høyt da jeg kom til "Beat it" Den kledde anlegget utrolig bra; horn, vinyl og masse hestekrefter fikk meg til å bevege meg til musikken.
Jeg kommer nok til å spille Beat it neste gang jeg har besøk. Utypisk meg men det er ganske fett for det.