Tenk så leit det blir når Smusken legger ned bilproduksjonen
Et empatisk og fremtidsrettet innlegg, strålende!Dette er hva som tørke de gamle grinebiterne bak når dem ender opp på gamlehjemmet. Det er bare å avlyse krisen i eldreomsorgen.
Du tenker på bevegelsene til den? Bare tatt på en frakk og hatt og gitt den en stokk, så har man ikke sett store forskjellen på en 80-åring og bevegelse på den roboten.^
Den så jo ganske geriatrisk ut den roboten da![]()
«De gamle grinebiterne»?Dette er hva som tørke de gamle grinebiterne bak når dem ender opp på gamlehjemmet. Det er bare å avlyse krisen i eldreomsorgen.
Håper jeg går i jorda før sykehjem blir nødvendig. Men ja, jeg forventer også at en robot vil møte meg i helsevesenet. Men bedre å bli tørka av en robot om alternativet er å gå med bleie 17 timer.«De gamle grinebiterne»?
Du er klar over at du også har stø kurs i den retningen?
![]()
Det kan jo virke som grinebiter delen er godt på plass allerede, så da mangler vel bare alderdommen i den gården.«De gamle grinebiterne»?
Du er klar over at du også har stø kurs i den retningen?
![]()
spar opp godt med cashHåper jeg går i jorda før sykehjem blir nødvendig. Men ja, jeg forventer også at en robot vil møte meg i helsevesenet. Men bedre å bli tørka av en robot om alternativet er å gå med bleie 17 timer.
Du har selvfølgelig sjekket litt rundt denne Shai Wininger og Lemonade?Fyren her er CEO for forsikringsselskapet Lemonade:
Vis vedlegget 1176802