- Ble medlem
- 11.02.2002
- Antall liker
- 1.059
|
Nja, på gamle Neue Klasse var jo disse loddrette tennene betydelig mer proporsjonale med de vannrette og også loddrett midtstilt.11000 km.
"Gnagertennene" peker jo tilbake til forrige "Neue klasse".
Vis vedlegget 1144707 Vis vedlegget 1144709
Du behøver jo ikke slå på lyset i grillen.
Eg er litt glad for at eg ikkje er BMW-designar som må inn få inn den nyregrillen, same kor kult designet er.Nja, på gamle Neue Klasse var jo disse loddrette tennene betydelig mer proporsjonale med de vannrette og også loddrett midtstilt.
Må si jeg digger Polestar etter at jeg fikk min 4er i sommer, strålende fornøyd så langt. Nå har Polestar nettopp sluppet modell 5. Tøff men den koster gitt.
Vis vedlegget 1144761
Ja, litt kjedelig fargevalg, skulle gjerne sett litt mer farge på biler generelt. Polestar 4 kom riktignok i Swedish gold en litt frekk gullfarge men var vist ikke noen hit.Fåes den bare i grånyanser?
….samt elendig kvalitet…Med så mye BMW og Polestar til halvannen million, er det kjekt å minne om vinneren her som er raskere, har driftmode og koster en tredjedel og med gratispenger i 3 år
Det var derimot ikke noe å utsette på plassen i baksetet på EQS 580 som fraktet meg i drosje fra flyplassen i Helsingfors inn til sentrum her forleden.Satt på i en Mercedes Eqa nylig, skulle nesten ikke tro en klarte å lage et så trangt baksete.
SUVen eller sedanen? Baksetene i sedanen ser jeg får slakt, litt av samme grunn som Model S hvor gulvet blir altfor høyt.Det var derimot ikke noe å utsette på plassen i baksetet på EQS 580 som fraktet meg i drosje fra flyplassen i Helsingfors inn til sentrum her forleden.