- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Dette blir da tråden om mine nye høyttalere, tenkte jeg skulle knipse noen bilder underveis jeg også da. Det vil nok ta litt tid før de blir klare, håper å få de ferdige til høsten.
Har ihvertfall fått startet på snekkringa.
Hva kan dette være?
Et bilde til..
Her er det noe som ligner på noe...
Her har det kommet på en side til
Og her kom jo den saken på de første bildene til nytte også jo...
Kommer tilbake med mere senere.
Disse boksene skal dempes med asfaltplate og skumgummi innnvendig og etterhvert bestykkes med Seas W18EX001 og B&G neo 3pdr.
Filteret er theStig's design, og er designet for ekkofri flat respons. Delefrekvensen er 2,5khz med 24db avrulling (tror jeg)
Når det gjelder finish så vet jeg ikke helt, foten blir nok grå for å mache et DIY "flexytable" som anlegget står i.
På selve høyttaleren drømmer jeg om sort blank lakk, litt ambisiøst kanskje, med tanke på grunnarbeidet det krever.
Når sant skal sies så hadde dette prosjektet vært umulig for meg å gjennomføre uten all hjelp og veiledning jeg har fått av theStig.
EDIT: Hvis noen med peiling på digitalfoto kunne fortelle meg hvorfor bildene mine blir så kornete?
Har ihvertfall fått startet på snekkringa.
Hva kan dette være?

Et bilde til..

Her er det noe som ligner på noe...

Her har det kommet på en side til

Og her kom jo den saken på de første bildene til nytte også jo...

Kommer tilbake med mere senere.
Disse boksene skal dempes med asfaltplate og skumgummi innnvendig og etterhvert bestykkes med Seas W18EX001 og B&G neo 3pdr.
Filteret er theStig's design, og er designet for ekkofri flat respons. Delefrekvensen er 2,5khz med 24db avrulling (tror jeg)
Når det gjelder finish så vet jeg ikke helt, foten blir nok grå for å mache et DIY "flexytable" som anlegget står i.
På selve høyttaleren drømmer jeg om sort blank lakk, litt ambisiøst kanskje, med tanke på grunnarbeidet det krever.
Når sant skal sies så hadde dette prosjektet vært umulig for meg å gjennomføre uten all hjelp og veiledning jeg har fått av theStig.
EDIT: Hvis noen med peiling på digitalfoto kunne fortelle meg hvorfor bildene mine blir så kornete?
Vedlegg
-
445 KB Visninger: 134
-
316.3 KB Visninger: 134