|
Helt feil! Noe som skiller kjønnene like godt som forplantningsorganene er menns vilje og evne til å gjøre alt, også barbering, til en hobby. Dersom det finnes et diskusjonsforum for high-endvoksing av legger vedder jeg mye på at alle deltagerne er menn.Anonym skrev:Tror iallfall man kan glemme å kalle seg ekte mannfolk dersom en har postet noe i high-end barbering tråden.
Haha, beste hittil.MaHa skrev:Ekte mannfolk diskuterer ikke hva som er ekte mannfolk. De er mannfok nok til å vite det.
Så de som tar den lengst ut og barberer hele kroppen, bruker sminke og dametøy er altså urmannfolkene?totte skrev:Helt feil! Noe som skiller kjønnene like godt som forplantningsorganene er menns vilje og evne til å gjøre alt, også barbering, til en hobby. Dersom det finnes et diskusjonsforum for high-endvoksing av legger vedder jeg mye på at alle deltagerne er menn.Anonym skrev:Tror iallfall man kan glemme å kalle seg ekte mannfolk dersom en har postet noe i high-end barbering tråden.
ikke før jeg besøkte et av HFS, for meg, mer ukjente hjørner...åhg...room skrev:Noen som kjenner igjen denne!
c",) ;D
Da var det på tide å vekke denne tråden fra de døde.pedal skrev:En artig liten artikkel på side 44 i dagens DN setter ord på noe jeg har tenkt på en stund. Dette med smileys. Det har gått inflasjon i smileys. "Smileys er noe utydelige folk bruker for å pakke inn et ubehagelig budskap. De sukrer pillen".
http://morgenbladet.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110128/OAKTUELT/701289903Lo (2008) har litt i forlengelsen av Kato, Kato og Akahori dokumentert at når dagens internettbrukere møter en ren tekst uten smilefjes, greier de fleste ikke å forstå den.
Det er nok ikke med overlegg. Skyldes sikkert mest at mange menn er litt klomsete på dette med kommunikasjon. Og hvis intrykket griper om seg at smileys er for "kvinner og homofile menn" er vel resultatet gitt ?baluba skrev:Det er da ikke umandig å forsøke å unngå å støte mest mulig?
Å Baluba min venn!baluba skrev:I de fleste tilfeller er menn konfliktsky fordi vi lever med husvaraner som er det motsatte.
Har dere valgt feil partnerSpiralis skrev:Å Baluba min venn!baluba skrev:I de fleste tilfeller er menn konfliktsky fordi vi lever med husvaraner som er det motsatte.Det var fordømrade godt sagt.
Den formuleringen om "konflikglade husvaraner" skal jeg ta godt vare på til en passende anledning! 8)
Takk ! ;D ;D ;D ;D
NEI, IKKE TEKKSPILL !!! Ekte mannfolk hater trekkspill. Trekkspill er for evenukker.Zomby_Woof skrev:Ekte mannfolk røyker rullings, leser Vi Menn, og spiller trekkspill. ;D
Eg skjønar du ikkje er kjent med buskspeltradisjonane på Titanofestivalen og tilsvarande.....Pink_Panther skrev:NEI, IKKE TEKKSPILL !!! Ekte mannfolk hater trekkspill. Trekkspill er for evenukker.Zomby_Woof skrev:Ekte mannfolk røyker rullings, leser Vi Menn, og spiller trekkspill. ;D
Heldigvis ikke.Audiophile-Arve skrev:Eg skjønar du ikkje er kjent med buskspeltradisjonane på Titanofestivalen og tilsvarande.....Pink_Panther skrev:NEI, IKKE TEKKSPILL !!! Ekte mannfolk hater trekkspill. Trekkspill er for evenukker.Zomby_Woof skrev:Ekte mannfolk røyker rullings, leser Vi Menn, og spiller trekkspill. ;D
Ikke jeg heller, men det kan jo være et tap å ikke ha den erfaringen også. Buskspel virker ganske gøy for meg.Pink_Panther skrev:Heldigvis ikke.Audiophile-Arve skrev:Eg skjønar du ikkje er kjent med buskspeltradisjonane på Titanofestivalen og tilsvarande.....Pink_Panther skrev:NEI, IKKE TEKKSPILL !!! Ekte mannfolk hater trekkspill. Trekkspill er for evenukker.Zomby_Woof skrev:Ekte mannfolk røyker rullings, leser Vi Menn, og spiller trekkspill. ;D
Men alt kan skje.....Pink_Panther skrev:Heldigvis ikke.Audiophile-Arve skrev:Eg skjønar du ikkje er kjent med buskspeltradisjonane på Titanofestivalen og tilsvarande.....Pink_Panther skrev:NEI, IKKE TEKKSPILL !!! Ekte mannfolk hater trekkspill. Trekkspill er for evenukker.Zomby_Woof skrev:Ekte mannfolk røyker rullings, leser Vi Menn, og spiller trekkspill. ;D
Personlig ville jeg satt stor pris på om hun spiser de siste syv i det minste.....BT skrev:Et ekte manfolk er en som tar med seg to kopper kaffe og 14 smultringer når han går på nudiststranda.
Et ekte kvinnfolk er hun som spiser den siste smultringen.