W
WayAhead
Gjest
Sjekke dette:
Kan ikke huske at dashen så sånn ut i Manta B, må være nå hjemmemekk av nå slag det derAri Vatanen i en Gruppe B Opel Manta 400, Manx rally 1983.
"Oh Dear God": 2.00![]()
Joda men han kan jo litt på ordentlig og....@ Ken Block; utrolig hva man får til med avansert kamerateknikk.
-BB-
Det er visstnok 50 bråkjekke som slutter å røyke der hver sesong....Tar meg selv i å se på film fra "åpen dag" på Nordsløyfa av og til med delvis sympati og delvis ondsinnet glede, der er det mye knuste drømmer og kontoer ila en sesong der.
De som ikke har sett filmen fra Qvarnis var der med Posrcha bør lete den opp og se den sporenstreks btw.
Som den gullgutten jeg er, nå slipper dere å leteTar meg selv i å se på film fra "åpen dag" på Nordsløyfa av og til med delvis sympati og delvis ondsinnet glede, der er det mye knuste drømmer og kontoer ila en sesong der.
De som ikke har sett filmen fra Qvarnis var der med Posrcha bør lete den opp og se den sporenstreks btw.
Noen burdte starte en facebookgruppe som får 50stk til å reise dit hver sommer og begynne å røyke for å rette opp i dette problemet.Det er visstnok 50 bråkjekke som slutter å røyke der hver sesong....
Han kan jo faktisk kjøre bil han der da. Overbevist.Joda men han kan jo litt på ordentlig og....@ Ken Block; utrolig hva man får til med avansert kamerateknikk.
-BB-