Rørutstyr Eksepsjonelle Rørforsterkere?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.781
    Har aldrig hørt en MBL. By the way så var det en tilfældighed at jeg fandt denne gamle tråd frem. Så Kortvarig var med. Han savnes - var ikke altid så fin i kanten, men særdeles vidende. Og så efter Steen Duelund de næstbedste ører.

HAREPUSEN

avtrådt 010924
    Ble medlem
    04.11.2009
    Antall liker
    3.117
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Jeg synes carver har ett bra consept ,Pentode på det beste . De skal kunne drive apogee shintilla og andre strøm slukere . De nye crimson og raven bruker 2 rør i pre/ driver og 6 kt 120 , og de kan kjøres med så lav power bias "at rørene teoretisk skulle kunne vare 20 år minst .Til tross for lav bias klarer den lav forvrengning pga carvers geniale implmementering ; DC restorer.Den er heller ikke super kritisk til matching av powerene , dog liker den matchede trioder i v1/v2
    Jeg har selv hatt gleden av å eie en S2K 15 w klasse A SE , en fantastisk amp , og sammen liknet med min carver vta 180 med samme rør bestykning som raven " spiller disse med like bra finesse " og innlevelse som den lille kl A, og da bare med 150 ma idle , noen kjører så gar 100ma og helt nede i 50 mA . Jeg synes i midlertid at 150ma er det ideele hos meg , og den har masser av power i tillegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn