Ein snartur – Stig Arne si dagbok september 2023

SAD-0923 (1 of 1).jpg

Ein tur innom Lars Tørressen i Bergen var det eg hadde lyst å skriva om til denne utgåva, samt ølspalta naturlegvis, inkludert øl du ikkje får tak i. Om du ikkje valfartar til litteraturfestivalar.

Ein snartur innom (Lars Tørressen)
“ja berre kom, me har ein time, men du må venta eit kvarter, for eg limer”, seier Lars. Eg var eit ærend i bydn (Bergen) for å henta og levera reparasjonar hjå Sevice Senteret. Det gjekk raskt, so eg hadde tid til overs.

Lars Tørressen er mannen som forlet ein trygg jobb som arkitekt for å satsa som instrumentbyggjar. Han er og ivrig audiofil, og byggjer mykje av utstyret sjølv. Medan han limte på ein lutt i arbeidsrommet i kjellaren sette han på noko musikk for meg.
"Horn er så direktive at dei fint kan stillast oppetter veggen og likevel låte bra" seier Lars. Kvart frekvensområde har eigne tilpassa forsterkarar. Delefilter, equalizer og tidskorrigering vert styrt digitalt i ein BSS 366 dsp. Stort Iwata mellomtonehorn, mindre diskanthorn, og to golvståande JM Lab høgtalarar per side med i alt 4 basselement kopla direkte til forsterkarane. Horndrivarane kjem frå Radian og TAD. Iwatahorna vert drivne av røyrforsterkarar med 45 NOS trioder, berre nokre få watt, takk vera effektive element. Lyden er veldig oppløyst, og ein fryd å lytta til, via platespelar med SD Audio optisk pickup og tilhøyrande fonotrinn. ...

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SsAD-0923 (4 of 10).jpg

Kommentarer

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Antall liker
1.511
Torget vurderinger
4
Digger å lese dagboka, og setter stor pris på dere som er så generøse å åpne hjemmene. Både i reportasjer og på forum 😀

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.397
Link til alle artikler
519
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
På vei til Horten. Første stopp: Duet Audio med Cyrus Audio 40-serie

På vei til Horten. Første stopp: Duet Audio med Cyrus Audio 40-serie

• 0
Tre Audiofile herrer har etter hvert fått en sterk tradisjon i forbindelse med norske HiFi-messer – opprinnelig før Hortenmessa, men det siste året også før Oslo HiFi Show. Og den tradisjonen går...
Fortsett
Audiophile.no
BBE SOUND ENHANCER, OG MARANTZ SUPERSCOPE R-1240 L – Stig Arne si dagbok august 2025

BBE SOUND ENHANCER, OG MARANTZ SUPERSCOPE R-1240 L – Stig Arne si dagbok august 2025

• 0
Det har vore nok Tandberg for ei stund no. Over til noko heilt anna: Ein magisk boks til å forbetra lyden frå stereoanlegget, og ein forsterkar/radio eg aldri har sett før. BBE SOUND ENHANCER Eg...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: OnePlus Nord 5 og CE5. Duell på hjemmebane med utklassing

TEST: OnePlus Nord 5 og CE5. Duell på hjemmebane med utklassing

• 0
OnePlus lanserte to nye mellomklassemodeller i begynnelsen av juli. Vi har hatt Nord 5 og Nord CE5 på en grundig test. Sammen med de to mobiltelefonene i hhv moderat og øvre mellomklasse, var det...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Nils Petter Molvær - KHMER Live in Bergen. Eller, er det egentlig det?

PLATESMAKING: Nils Petter Molvær - KHMER Live in Bergen. Eller, er det egentlig det?

• 1
Rundt århundreskiftet var det mye som skjedde med Norsk Jazz, og Nils Petter Molvær var en av de sentrale figurene på den tiden. Han debuterte som soloartist med sin ikoniske plate Khmer fra 1997...
Fortsett
Audiophile.no
Technics SL-40CBT og SL-50C – Budsjettvennlig inngang til Technics-universet

Technics SL-40CBT og SL-50C – Budsjettvennlig inngang til Technics-universet

• 1
IFA 2025 ble arenaen for lanseringen av to nye modeller fra Technics, og denne gangen er det budsjettsegmentet som får oppmerksomhet. SL-40CBT og SL-50C er ikke bare rimeligere alternativer – de...
Fortsett
Audiophile.no
HiFi Messen i Horten 2025 er i anmarsj

HiFi Messen i Horten 2025 er i anmarsj

• 4
Den tradisjonsrike Hortenmessa er to uker unna, og alle hjerter gleder seg. For selv om Oslo HiFi Show har blitt en stor og flott messe på vårparten, er det noe eget med HiFI Messen i Horten, med...
Fortsett
Topp Bunn