Siden prog etc ikke passer i mine ører......Takker for enda en hyggelig kveld hos Liern.
Vi legger opp til nytt møte allerede om 14 dager.
Fredag 16.mai hos undertegnede og dørene åpnes litt tidligere enn vanlig, kl 17:00 og vi avslutter når sistemann går. Litt utvidet åpningstid akkurat denne dagen, siden vi ble enige om å legge møtet til en fredag.
Påmelding her på Sentralen eller epost.
Servering av pølser som vanlig.
Ta med det drikke dere måtte ønske, både med og uten alkohol.
Kan hende det blir en liten Quiz også.
Ellers ikke noe program, bortsett fra musikk.
Det er mye prog i heimen her, også noe jazz og Qobuz. Ta med vinyl hvis det er noe spesielt dere vil høre.
mvh, El Presidente
Er det lov å ta med noe ørevennlig?
Kanskje det passer i adres ører.
Jeg fikk et ønske oppfylt og hørt på noen relativt store Focal på messa i Asker.
Alle til stede satt helt stille. Tror de likte det.
En tur her ( se bildet) anbefales.

.
. 

Fredag varmet Gazpacho opp mens Marillion spilte hele Marbles albumet fra 2004, og lørdag kveld var det Airbag som varmet opp, og Marillion spilte "best of" låter! Høydepunkter for meg - The Only unforgivable thing, Easter og Kayleigh
 Fredag varmet Gazpacho opp mens Marillion spilte hele Marbles albumet fra 2004, og lørdag kveld var det Airbag som varmet opp, og Marillion spilte "best of" låter! Høydepunkter for meg - The Only unforgivable thing, Easter og Kayleigh  Fantastisk fantastisk...
 Fantastisk fantastisk... 

. Tar sjansen på å ta med noen Bjeffe
. Tar sjansen på å ta med noen Bjeffe

Været er kanskje ikke helt med oss på ettermiddagen, men satser på at grillen fyres opp er klar ikke lenge etter ankomst. Det vil bli lagt på noe rundt og grillverdig kjøtt, som spises med tilbehør. som vanlig tas drikke med som ønsket. I stua i første etasje er det koblet opp snart 50 år gamle høyttalere, og i kjelleren blir det premiere på nyanskaffede høyttalere. Presidenten har allerede vært innom , med uvurderlig bærehjelp og for preliminær godkjennelse av ervervelsen. Har en liste med låter, men det er ingen stor musikalsk plan for kvelden, så vi spiller det som faller inn. Velkommen skal dere være
 Været er kanskje ikke helt med oss på ettermiddagen, men satser på at grillen fyres opp er klar ikke lenge etter ankomst. Det vil bli lagt på noe rundt og grillverdig kjøtt, som spises med tilbehør. som vanlig tas drikke med som ønsket. I stua i første etasje er det koblet opp snart 50 år gamle høyttalere, og i kjelleren blir det premiere på nyanskaffede høyttalere. Presidenten har allerede vært innom , med uvurderlig bærehjelp og for preliminær godkjennelse av ervervelsen. Har en liste med låter, men det er ingen stor musikalsk plan for kvelden, så vi spiller det som faller inn. Velkommen skal dere være  på lørdag og da går dagen.
 på lørdag og da går dagen.