Effekt på Palladium?

trym

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.12.2005
Innlegg
189
Antall liker
3
Kommer tilbake med mere info når jeg har fått ting opp og gå, og fått gjort meg et inntrykk.
Satt opp ny stereo-benk, så alt ble tatt ned. Begynt å koble opp igjen, men sliter med støy??? Mulig det er kablene, men bruker samme som før, uten at det var støy da...
 

trym

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.12.2005
Innlegg
189
Antall liker
3
Er det forresten noen som kan anbefale en god pre med cinema bypass? Ser Cary SLP 03 har med denne funksjonen, og vet vel at Pass Labs x10 skal ha det?
 

trym

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.12.2005
Innlegg
189
Antall liker
3
Denne har de funksjonene jeg er ute etter, men er den den bra?
Musical Fidelity® A5CR
 

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.09.2009
Innlegg
3.645
Antall liker
3.274
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
7
trym skrev:
Kommer tilbake med mere info når jeg har fått ting opp og gå, og fått gjort meg et inntrykk.
Satt opp ny stereo-benk, så alt ble tatt ned. Begynt å koble opp igjen, men sliter med støy??? Mulig det er kablene, men bruker samme som før, uten at det var støy da...
kan det være dårlig impedansmatching mellom pre og effekt? Det slet jeg med når jeg hadde EC effekt trinn.
 

trym

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.12.2005
Innlegg
189
Antall liker
3
Kjørte rett fra cd på effekt med rca kabler. Ble bedre med xlr. Men skal jeg kjøre via receiver, må jeg bruke rca og da jeg koblet via den, ble det helt for jævelig...
 

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.09.2009
Innlegg
3.645
Antall liker
3.274
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
7
trym skrev:
Kjørte rett fra cd på effekt med rca kabler. Ble bedre med xlr. Men skal jeg kjøre via receiver, må jeg bruke rca og da jeg koblet via den, ble det helt for jævelig...
Akkurat det samme som skjedde hos meg (nå vet jeg ikke hva du kobler sammen da). Hos deg blir dette forsterket ved at du har følsomme ht.
 

Maximus031

Fersking
Ble medlem
21.03.2018
Innlegg
1
Antall liker
0
Sted
Sokna
Hei jeg er ny her å vet ikke åssen dette virker . Men mitt spørsmål til deg er som følger .
Jeg lurer på å kjøpe palladium 37 f . Kan du si noe om den for meg
Jeg har noen venner som mener de er dålige, er de bra til å høre al slags musikk på . Kan vi sammelingne de med noen andre høyttalere . Er det verdt å prøve de . Mvh ny bruker
 
Sist redigert:
Topp Bunn