Hvorfor blir ikke en relativt ny cdp som kostet langt over 50k ny solgt for rundt 10k på bruktmarkedet på HFS? Hvordan kan man ellers sørge for å finne rett eier til et slikt apparat til denne prisen? Bare nysgjerrig.
|
Fair nok den VidarP. Får håpe at den blir solgt. Forumet sikkert tenkt for vennlig meningsutveksling og la oss håpe det vil vedvare. Egde på sin side har ikke blitt utsatt for så mye vennlighet det siste halve året... Men som sagt, la oss håpe han får solgt..Vidar P skrev:Du står fritt til å sende PM du HCS. Jeg har valgt å gjøre det på denne måten.
Det var for å hjelpe Supersam til en liten brainstorm og en oppmerksomhet rundt spilleren. Jeg synes det er synd at han ikke får solgt, og mener at en oppmerksomhet evt nye ideer kan hjelpe ham til å finne en eier som vil sette pris på spilleren. Ikke veldig vanskelig å forstå vil jeg tro, all den tid forumet er egnet til og laget for vennlig meningsutveksling omkring alle ting hifi.
Jeg sendte ham PM for et par måneder siden og forklarte hvorfor sannsynligvis ingen som frekventerer dette forum ville kjøpe en slik og anbefalte vedkommende å selge i utlandet. Det hjalp åpenbart ikke.HCS skrev:Fair nok den VidarP. Får håpe at den blir solgt. Forumet sikkert tenkt for vennlig meningsutveksling og la oss håpe det vil vedvare. Egde på sin side har ikke blitt utsatt for så mye vennlighet det siste halve året... Men som sagt, la oss håpe han får solgt..![]()
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,25580.0.htmlhvalross skrev:Hva er det som egentlig er feil med denne cd spilleren ? mvh.Erling.
Da har du ikke lett lenge... Stereophile testet Edge NL12 med en effekt på 300W og en pris på 15 500$ og den var ikke egnet til å drive annet enn enkle laster.sonicfrontiers skrev:Grunnen til at EDGE ikke er salgbart her er at det er ingen som tør å kjøpe pga omtalen produktet har fått her på sentralen.
Utrolig at noen få kan ødelegge for et merke/produkt her i Norge.
Har ikke funnet det slaktet andre plasser.
Du har vel nevt de mest i negative ordelag ja......og ønsker vel en debatt runde til for å skade ennå mer tror jeg.....Skal man ikke nevne Edge i det hele tatt, er det det du mener?
Det må jo være en spøk. Koble den opp på høyttalere og hør selv. Ikke en labmotstand i en testbenk.Da har du ikke lett lenge... Stereophile testet Edge NL12 med en effekt på 300W og en pris på 15 500$ og den var ikke egnet til å drive annet enn enkle laster.
Hva ønsker du å oppnå ved dette?Dette til tross for at du har en oppgradert versjon som er priset til godt under 20% av nypris. Det er vel omtrent rekord i verditap for hifi.
Dette sier vel mye om hva markedet synes at denne spilleren egentlig er verdt som brukt
Det er ingen her på HFS som har ødelagt for Edge.sonicfrontiers skrev:Grunnen til at EDGE ikke er salgbart her er at det er ingen som tør å kjøpe pga omtalen produktet har fått her på sentralen.
Utrolig at noen få kan ødelegge for et merke/produkt her i Norge.
Har ikke funnet det slaktet andre plasser.
Nå taes EDGE opp igjen for å strø enda mer salt i sårene.
Du burde vite bedre Vidar.....
Sonicfrontiers
Dette er et synspunkt som jeg er helt enig i. Jeg aner ikke noe om produktet som skal selges - og jeg har ikke tenkt å kjøpe det - men rent prinsipielt.....Gago skrev:nå skal jeg ikke snakke for supersam, men hadde noen uoppfordret startet en "brainstormingstråd" på offentlig forum for å "hjelpe" meg å selge en dings jeg har lagt ut på børsen, så hadde jeg sluppet helvetet løs.
hadde moderatorene gjort jobben sin, så ville denne tråden vært slettet på flekken.
+1Ulf-B skrev:Dette er et synspunkt som jeg er helt enig i. Jeg aner ikke noe om produktet som skal selges - og jeg har ikke tenkt å kjøpe det - men rent prinsipielt.....Gago skrev:nå skal jeg ikke snakke for supersam, men hadde noen uoppfordret startet en "brainstormingstråd" på offentlig forum for å "hjelpe" meg å selge en dings jeg har lagt ut på børsen, så hadde jeg sluppet helvetet løs.
hadde moderatorene gjort jobben sin, så ville denne tråden vært slettet på flekken.