EC 4-Ever Electrocompaniets venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Loui

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.08.2007
    Innlegg
    190
    Antall liker
    113
    Sted
    Skudeneshavn
    Torget vurderinger
    13
    Er det noen som har et koblingsskjema som viser brokobling av en EC AW60FFT.
    Har to stk av denne typen og ønsker å bruke dem som monoblokker.


    Mvh Karl Johan
     

    Huldra57

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.02.2009
    Innlegg
    732
    Antall liker
    110
    Sted
    Oslo
    Heisann!

    Kanskje på tide med en innmelding her ....

    Ihuga retrofil og har litt EC:

    AW 75 DMB
    AW 100 DM
    AW 250 DMB, modda m solid kåre, oppgraderte lytter etc etc :)
    EC-1 Pre m MC Riaa (for en lyd !)

    har lånt en EMC-1 UP, uten fjernkontroll, men Primare/Philips funker.

    Coax er det ikke liv i . er det bryter på cdp eller fjernkontroll for denne ?
     

    Bent

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2008
    Innlegg
    2.737
    Antall liker
    613
    Sted
    Nordhordland
    Jeg har en EC AW60FFT som har stått ubrukt i 2 1/2 år, prøvde den her en dag og her er et eller annet skjedd. :(
    Lyden er helt ullen og det virker som det ikke er "krefter" i den i hele tatt, noen som har en ide om hva som er problemet. ???
     

    Osamede

    Medlem
    Ble medlem
    13.03.2011
    Innlegg
    10
    Antall liker
    0
    Les bruksanvisnen - svaret star der. denne forsterkeren er ikke "flip the switch and go".
     

    Bent

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2008
    Innlegg
    2.737
    Antall liker
    613
    Sted
    Nordhordland
    Osamede skrev:
    Les bruksanvisnen - svaret star der. denne forsterkeren er ikke "flip the switch and go".
    Skjønner ikke helt hva du mener, finner ingenting i bruksanvisningen om dette.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Det kan være at forsterkeren har stått ubrukt for lenge. Forsterkere med elektrolyttkondensatorer bør brukes jevnlig - jeg har fått tips om minst én gang eller to i året, noe jeg passer på å få til med all elektronikk som jeg har stående rundt omkring i boder og skap. Hvis det ikke skjer noen positiv utvikling etter en tids bruk, er det fare for at forsterkeren din har tatt skade av å stå for lenge ubrukt.
     

    Førsten

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.06.2011
    Innlegg
    222
    Antall liker
    28
    Hei sveis, søker herved opptak med en ECI-3 :D

    Den gamle hifi-interessen blomstret plutselig opp for noen uker siden og resulterte blant annet i en ECI-3. Forsterkeren spiller fint men jeg ble overrasket over at den ikke er mer strømsterk enn den er. Nydelig lyd i mine XTZ stativhøytalere men selv kjerringa poengterte mangelen på volum.... Men for all del, hun skal få det som hun vil ( 8) ) skal nå gå til innkjøp av effektforsterker, aw 120, og bruke ECI-3 som fforst inntil videre. En XTZ 10" SUB skal få stå for bassen.

    På sikt skal det investeres i en EC dac, gulvhøytalere, forforsterker osv..... Merkelig hvor snart lysten på noe litt større, litt bedre osv melder seg ;D
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    arne vegar skrev:
    jeg ble overrasket over at den ikke er mer strømsterk enn den er. Nydelig lyd i mine XTZ stativhøytalere men selv kjerringa poengterte mangelen på volum....
    Det betyr ikke at forsterkeren ikke leverer nok strøm. Det betyr at den har lavere forsterkningsgrad (gain) enn du er vant til.

    Spiller det ikke høyt nok på full gass, altså?

    Er det ikke bedre å bruke hele skalaen til å faktisk justere i det lydstyrkeområdet du faktisk bruker, enn å aldri spille over klokka 11? ...Slik som er tilfelle med mange forsterkere?
     

    Førsten

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.06.2011
    Innlegg
    222
    Antall liker
    28
    Vel, vant og vant, solgte mitt forrige anlegg til min bror da jeg var 17 og de 10-11 årene som er gått siden da har jeg ikke hatt anlegg....

    Har et par XTZ 93.23 og de er veldig tungdrevne, testa med en gammel Onkyo Integra 2x100w og den dro de endel bedre... Syns gjennomgangstonen i tester og omtaler av XTZ generelt er at "de må gives meget havre" for å yte maksimalt.

    Nå skal jeg altså oppgradere til aw 120 så problemet med "meget havre" er nok løst, slik det er nå spiller den nydelig helt til det liksom ikke kommer mer hvis du skjønner.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    arne vegar skrev:
    Vel, vant og vant, solgte mitt forrige anlegg til min bror da jeg var 17 og de 10-11 årene som er gått siden da har jeg ikke hatt anlegg....

    Har et par XTZ 93.23 og de er veldig tungdrevne, testa med en gammel Onkyo Integra 2x100w og den dro de endel bedre... Syns gjennomgangstonen i tester og omtaler av XTZ generelt er at "de må gives meget havre" for å yte maksimalt.

    Nå skal jeg altså oppgradere til aw 120 så problemet med "meget havre" er nok løst, slik det er nå spiller den nydelig helt til det liksom ikke kommer mer hvis du skjønner.
    Jeg skjønner, men det er ikke sikkert volumet blir høyere selv om du får en effektforsterker som kan levere mer effekt enn eci-3 (som i seg selv er meget habil). Det er som sagt forsterkningsgraden, og ikke effekten, som avgjør det.

    ...Nå er det kanskje naturlig å tro at et effekttrinn med mer krefter er satt opp med litt mer gain, men i alle fall.
     

    Førsten

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.06.2011
    Innlegg
    222
    Antall liker
    28
    Skjønner.
    Misforstå meg rett her her, prøver å holde fokus på lydkvalitet i anlegget, bl.a. derfor EC. Etter at vi testa med nevnte Onkyo oppdaga jeg at det bor mer i HT enn hva jeg syns jeg får ut av de.... Om teorien holder vil vise seg men det er nå rart med slike ideer..... :D

    Er småbarnsfar med 3 stk mellom 1 og 7 i huset så egentlig holder det jo rikelig med nåværende for å spille "Ku i Katmandu" osv, men det er nå gøy å kunne dra på når jeg en sjelden gang er hjemme alene.
     

    Bent

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.10.2008
    Innlegg
    2.737
    Antall liker
    613
    Sted
    Nordhordland
    Ulf-B skrev:
    Det kan være at forsterkeren har stått ubrukt for lenge. Forsterkere med elektrolyttkondensatorer bør brukes jevnlig - jeg har fått tips om minst én gang eller to i året, noe jeg passer på å få til med all elektronikk som jeg har stående rundt omkring i boder og skap. Hvis det ikke skjer noen positiv utvikling etter en tids bruk, er det fare for at forsterkeren din har tatt skade av å stå for lenge ubrukt.
    Hmm... hadde rett og slett glemt den, men tenkte å få tak i noen greie brukte høytalere og bruke den på familiehytta. Får ta en telefon til ESC Holding i morgen og høre om de mener det er verdt å sende den til reprasjon.
     

    Even S

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.11.2010
    Innlegg
    143
    Antall liker
    24
    Torget vurderinger
    3
    Har en fin ECI 3 med produksjons/ serienr: 101069. noen som vet når den er fra? Har prøvd både Tau og gamle EC på skårer, men ingen kunne si noe sikkert.

    Even
     

    Poirot

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Innlegg
    2.065
    Antall liker
    2.015
    Er jeg splitter pine gal hvis jeg kjøper splitter nye EC AW-180 monoblokker, EC 4.8 forforsterker og EMC-1 up? Koster tilsammen godt over 100 k.
     

    Ulf-B

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2008
    Innlegg
    7.905
    Antall liker
    2.086
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    20
    Ja - hvis du ikke har vurdert ett eneste alternativ....

    For godt over 100.000 står man ikke helt opprådd for utmerkede alternativer. Det blir jo litt spørsmål om smak og behag - og f.eks. hva slags høyttalere du har tenkt å bruke, og hva slags musikk du liker å lytte til.

    Men for all del - EC er helt allright, det. Men ikke enerådende i den prisklassen du tenker på. Såpass må man kunne si - selv i en EC-tråd.
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Dazed skrev:
    arne vegar skrev:
    jeg ble overrasket over at den ikke er mer strømsterk enn den er. Nydelig lyd i mine XTZ stativhøytalere men selv kjerringa poengterte mangelen på volum....
    Det betyr ikke at forsterkeren ikke leverer nok strøm. Det betyr at den har lavere forsterkningsgrad (gain) enn du er vant til.

    Spiller det ikke høyt nok på full gass, altså?

    Er det ikke bedre å bruke hele skalaen til å faktisk justere i det lydstyrkeområdet du faktisk bruker, enn å aldri spille over klokka 11? ...Slik som er tilfelle med mange forsterkere?
    Det er mange som får et sjokk når de opplever en "ærlig" volumkontroll som bruker nesten hele skalaen. Normalt pleier det å være så mye gain at en forsterker begynner å bryte opp når knappen står på kl. 3 eller der omkring. Det er vanlig å føle seg fornøyd når det skikkelig rocker, og volumknappen ikke har passert kl. 11. Når vi er unge så pleide vi gjerne glise litt når vi så hvor lite vi måtte skru opp, og så sprengte en eller annen tulling høyttalerne i løpet av natten fordi han ikke kunne høre forvrengningen.

    Da jeg kjøpte min MT-3 ble jeg litt sjokkert over hvor langt jeg måtte skru opp for å få skikkelig volum ut. Med ny DAC ble det enda "verre. Men egentlig er det helt ok, for det gir meg bare mer finkornet kontroll når jeg må vri opp til klokken 3 for å få realistisk volum på symfoniorkester og lignende. Og omtrent der har jeg funnet ut at mine ører ikke orker mer, så når vreng setter inn vet jeg ikke. Sannsynligvis må jeg skru nesten helt til topps før den går tom for krefter.

    Det føles faktisk rart, men oppleves som helt riktig. De som ikke føler seg komfortabel med det kan kjøpe seg et sett step up-plugger fra f.eks. Xindak. Da får de det nivået på gainen som de er vant med. Jeg foretrekker heller å dra nytte av at jeg nå kan bruke hele skalaen, noe som gjør det lettere å finne det nivået jeg trives best med.
     

    Geir Kristiansen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Innlegg
    2.853
    Antall liker
    2.281
    Sted
    Tromsø
    Super skrev:
    Er jeg splitter pine gal hvis jeg kjøper splitter nye EC AW-180 monoblokker, EC 4.8 forforsterker og EMC-1 up? Koster tilsammen godt over 100 k.
    Nå klarer du den komboen der adskillig billigere enn det som du nevner

    Electrocompaniet EMP-1 (6ch SACD/multispiller) 21 999,00 Musikk Magazinet
    Electrocompaniet EC 4.9 forforsterker 2ch 19 999,00 Musikk Magazinet
    Electrocompaniet AW180 Mono block - Sort 25 990,00 Soundgarden

    Så nei, du er ikke splitter pine gal. Du kan også bytte ut 4.9 2ch til 4.9 6 ch så har du mulighet for å bygge ut til 5.1 ved senere anledning. AW180 kan sikkert også bestilles hos Musikk Magazinet.
     

    Poirot

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Innlegg
    2.065
    Antall liker
    2.015
    Da blir det ca. kr. 94 000.- da? Prisen du oppgir på AW-180 er vel for en monoblokk? ???
     

    Geir Kristiansen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.01.2011
    Innlegg
    2.853
    Antall liker
    2.281
    Sted
    Tromsø
    Super skrev:
    Da blir det ca. kr. 94 000.- da? Prisen du oppgir på AW-180 er vel for en monoblokk? ???
    My bad, men du kan jo sjekke om du ikke får samme pris som meg på AW250R som landet på 30.000,.
     

    MariusSætra

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.08.2009
    Innlegg
    54
    Antall liker
    0
    Hei EC-hoder:)

    Jeg har nettopp sikret meg en gammel ECI-1 (1998 mod) fra brukten. Noen som har førstehånds informasjon om denne klassikeren? God gammel EC-lyd? Bra sammen med B&W cm7 og en Hegel hd10 dac?
     

    Romstasjon

    Medlem
    Ble medlem
    29.06.2008
    Innlegg
    12
    Antall liker
    1
    MariusSætra skrev:
    Hei EC-hoder:)

    Jeg har nettopp sikret meg en gammel ECI-1 (1998 mod) fra brukten. Noen som har førstehånds informasjon om denne klassikeren? God gammel EC-lyd? Bra sammen med B&W cm7 og en Hegel hd10 dac?
    Nå som du har hatt den en stund må du gjerne fortelle litt om hvordan dette låter 8)
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hallo.

    Lurer på om også jeg kan være en EC-venn? Har nettopp anskaffet en oppgradert versjon av EC 4 1/2 - bilde kommer senere i dag ;D

    Mvh.
     

    Romstasjon

    Medlem
    Ble medlem
    29.06.2008
    Innlegg
    12
    Antall liker
    1
    Oppgradert hos Abrahamsen? Ta gjerne et bilde av bunnen av boksen også, de pleier å sette på en klistrelapp der som sier hvilke oppgraderingskit boksen har fått :)
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Denne er oppgradert hos Abrahamsen, ja ;D Kit 1. Oppradert i november 2007.

    Det viser seg at vedkommende jeg kjøpte den av er en bekjent av Abrahamsen slik at jeg tror denne enheten er godt ivaretatt. Noen bilder:












    Mvh.
     

    Vedlegg

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Underlig å tenke over at etter så mange år med dette som lidenskap er dette faktisk mitt første EC-produkt! En gang må jo være den første............

    Håper mine minner (erfaringer) blir like gode som dine :)
     
    S

    Sjur T

    Gjest
    Får vel slenge meg på her jeg også...
    Hentet en AW250r fra oppgradering/service i går:)
    Har en aw100dmb stående i rack nr to også.

    Har en følelse av at Ec lager svært gode effekttrinn, men ikke fullt så spennende preamper...

    250r biampes med VTL rør effekt, og Dynabel Euforia. tror jeg skal ha nok strøm...;-)
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hallo.

    Oh, en AW250R? Et effekttrinn det skulle vært artig å stifte nærmere bekjentskap med........ Har dessverre ingen erfaring fra hverken fortrinnene eller effekttrinnene til EC, men har skjønt at spesielt EC 4.5 fortrinnet ska være meget vellykket.

    Selv skal jeg bruke min EC 4.5 sammen med et Doxa effekttrinn med det klingene navnet Doxa SE Special Edition. Et effekttrinn som har overrasket meg stort! Snuser litt på en 70 B eller 70 Signature, men kanskje man etterhvert skulle se seg om etter et effekttrinn fra EC?

    Venter kun på nye kabler (høyttaler og signal) før jeg for koblet til EC 4.5. Kablene er på vei - gleder meg til første lytt.

    Er det forresten noen som har erfaringer med EC 4.5's doble potmetere? Det følger med en ECT-fjernkontroll til å styre det hele, men lurer litt på den doble løsningen........

    Mvh.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ja, jeg har erfaring med doble potmetere. Desverre så er det ikke positivt.

    Jeg slet med å få samme db nivå ut på høyttalerene. Spesiellt siden den ene potmeteret var "slakkere" enn det andre. Noe som etterhvert irriterte meg nok til å bytte den mot en med enkelt potmeter. Men 4.5 bringer frem en del minner her også. Tiden har nok tatt den igjen, men dette er norsk "tradisjonskost" Det spiller slik at du kan lytte til musikk i mange mange timer uten å gå lyttetrett.

    Denne preampen kan moddes noe sinnsykt, uten at jeg gjorde noe med mine.

    Kos deg med den
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Auda, det var det jeg var redd for ..........

    Hadde i utgangspunktet tenkt å anskaffe en EC 4.5 med enkel pot, men glemte helt å spørre selger om dette før jeg stod hjemme hos vedkommende. Når jeg så i hvilken stand den var (strøken), at det var den originale eieren som solgte enheten samt at alt av dokumentasjon (original) fulgte med (inkl. kvittering på oppgraderingen) var jeg solgt! Jeg følte jeg "bare måtte ha den".

    Uroen har sneket seg inn i ettertid på nettopp det du snakker om, Retep, om hvorvidt det kan bli et irritasjonsmoment med dobbelt potmeter og nivåforskjeller......... Men det er bare en ting og gjøre: Koble det opp og gjøre seg erfaringer :)

    Mvh.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    maxtor skrev:
    Auda, det var det jeg var redd for ..........hvorvidt det kan bli et irritasjonsmoment med dobbelt potmeter og nivåforskjeller.........
    Jeg kan nesten garantere at det er mer irriterende med et enkelt stereopotmeter og nivåforskjeller! ;)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Dazed skrev:
    maxtor skrev:
    Auda, det var det jeg var redd for ..........hvorvidt det kan bli et irritasjonsmoment med dobbelt potmeter og nivåforskjeller.........
    Jeg kan nesten garantere at det er mer irriterende med et enkelt stereopotmeter og nivåforskjeller! ;)
    Hehe...

    Om man har 1 potmeter og nivå forskjeller det er irriterende det.

    Neida. lat oss ikke ødlegge for maxtor. 4.5 er musikalsk som få.

    Kos deg med den du.

    Mvh Peter
     

    Maxtor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.12.2006
    Innlegg
    1.857
    Antall liker
    1.252
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    12
    Hehehe - sant nok ;D Husker jeg hadde en Adyton Modus med en pot som hadde nivåforskjeller. Det var irriterende det!

    Regner med å svinge krympetang og loddebolt i helgen. Mulig det kommer en kjapp oppdatering på såvel lytteinntrykk som nivå-inntrykk..........

    Mvh.
     

    thenok

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.01.2006
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    Hei!

    Har tenkt litt på å oppgradere til en EC4.9, 6-kanals. Er nok 2-kanals bruk som er aktuelt, men nå kjøres det samme pris på både 2 og 6-kanalsutgaven. Har som dere ser i dag en EC4.8.

    Noen som har noen innspill eller gode råd? Noen som har erfaringer med både EC4.8 og EC4.9?

    T
     

    cl81

    Medlem
    Ble medlem
    02.04.2011
    Innlegg
    17
    Antall liker
    1
    Hei!

    Ec 4.8 og EC 4.9 er vel i utgangspunktet ganske like, det er nok ingen oppgradering å erstatte 4.8 med en 4.9 hvis det er 2-kanals bruk det er snakk om, snarere tvert imot vil jeg tro. På papiret ser jo 4.8 bedre ut, uten at jeg har inngående peiling, men den er jo en dual mono konstruksjon, noe 4.9 ikke er.....
    Jeg har selv 4.8 i kombinasjon med aw250r, en kanonkombo synes jeg :)
    Kjøpte 4.9 egentlig, men byttet i 4.8 og synes denne var en tanke bedre (men det kan være innbillning)
    Snakket med Electrocompaniet, og han jeg pratet med sa at de selv hadde slitt med å høre forskjell på disse to preampene i blindtester, men at 4.8 på papiret skulle være bedre pga dualmono-konstruksjonen.
    En test jeg leste påsto at 4.9 var litt bedre, men dette tror jeg er vanskelig å merke noe til.

    En annen ting er fjernkontroll: 4.9 tar kun RF-signal, og da er man avhenging av en fjernkontroll som støtter dette (medfølger ikke) EC sin nyeste ECT-3 har jeg prøvd, og den var ikke bra. På 4.8 medfølger det jo en enkel plastikksak, men den funker i alle fall (vanlig IR-signal)
     

    thenok

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.01.2006
    Innlegg
    78
    Antall liker
    0
    cl81 skrev:
    Hei!

    Ec 4.8 og EC 4.9 er vel i utgangspunktet ganske like, det er nok ingen oppgradering å erstatte 4.8 med en 4.9 hvis det er 2-kanals bruk det er snakk om, snarere tvert imot vil jeg tro. På papiret ser jo 4.8 bedre ut, uten at jeg har inngående peiling, men den er jo en dual mono konstruksjon, noe 4.9 ikke er.....
    Jeg har selv 4.8 i kombinasjon med aw250r, en kanonkombo synes jeg :)
    Kjøpte 4.9 egentlig, men byttet i 4.8 og synes denne var en tanke bedre (men det kan være innbillning)
    Snakket med Electrocompaniet, og han jeg pratet med sa at de selv hadde slitt med å høre forskjell på disse to preampene i blindtester, men at 4.8 på papiret skulle være bedre pga dualmono-konstruksjonen.
    En test jeg leste påsto at 4.9 var litt bedre, men dette tror jeg er vanskelig å merke noe til.

    En annen ting er fjernkontroll: 4.9 tar kun RF-signal, og da er man avhenging av en fjernkontroll som støtter dette (medfølger ikke) EC sin nyeste ECT-3 har jeg prøvd, og den var ikke bra. På 4.8 medfølger det jo en enkel plastikksak, men den funker i alle fall (vanlig IR-signal)
    Hadde ECT2 tidligere, denne funket greit. Hva mener du ikke var bra med ECT3?
    Tanken rundt det å bytte er muligheten til flere kanaler. Lurer på å prøve det på sikt!
     

    Loevhagen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.08.2005
    Innlegg
    5.372
    Antall liker
    1.045
    Sted
    L -> her <- H
    Torget vurderinger
    3
    Snodig. Hvor ble det av displayet på høyre side og plateskuffa? Litt vel mye pyntet på de bildene på EC-hjemmesiden, kanskje.

     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Loevhagen skrev:
    Snodig. Hvor ble det av displayet på høyre side og plateskuffa? Litt vel mye pyntet på de bildene på EC-hjemmesiden, kanskje.

    Håper dette var et prototypebilde.
     

    Vulcanus

    Medlem
    Ble medlem
    07.10.2007
    Innlegg
    13
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Distinctive skrev:
    Loevhagen skrev:
    Snodig. Hvor ble det av displayet på høyre side og plateskuffa? Litt vel mye pyntet på de bildene på EC-hjemmesiden, kanskje.

    Håper dette var et prototypebilde.
    Electrocompaniet har nå lagt ut manualen :

    http://www.electrocompaniet.no/opencms/files/manuals/EMP-2_English_Manual_v1.1.pdf


    Noen som har hørte denne ennå? Ser den også har volumstyring, så kan vel bruke den som preamp. Koble den direkte til HT inngangen på ECI 5 MK II og et par AW60
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn