Dynavoice CA802BT/Loxjie A30 “Desktop" forsterkar - Stig Arne si dagbok august 2023

SAD-0823 (1 of 1).jpg

På eit av redaktøren sine arbeidsbord etter Hortenmessa i fjor oppdaga eg ein liten dings, som synte seg å vera ein heil liten forsterkar, men i miniformat, og digital. Sjølvsagt. (Klasse D-forsterkere er vel strengt tatt ikke digitale forsterkere – Red.anm.) Elles er det ikkje mogeleg å få han ned i den storleiken - i alle fall ikkje når han leverer 40 watt, meir enn dobbelt so mykje som ein Nad 3020. Eg vart forviten, og dum nok til å spørja om eg fekk låna han for utprøving. No har eg endeleg fått gjort det, kloss i årets messe, slik at eg kan ta han med attende. Me skal jo til Horten, Arve og.

Dynavoice
Dynavoice, som ikkje må forvekslast med Dynaco og den legendariske rørforsterkaren Stereo 70, er ei svensk verksemd som vart skipa i 1975 av Tommy Wadensten. Dei lagar i all hovudsak høgtalarar, men sel no denne forsterkaren og, laga og produsert i Kina. Redaktør Karl Erik har alt omtala han, og er rimeleg nøgd, men og merksam på at han har avgrensingar. Eg er mindre entusiastisk enn han, men han sa at eg kunne skriva akkurat det eg ville, samd eller usamd. Det kallar eg demokratisk sinnelag! Lurer på kva han stemte ved valet. Eg MÅ jo ikkje skriva alt eg meiner om alle ting, men når eg fyrst har teke meg bryet med å “testa” han ut, er det jo dumt å ikkje formidla det vidare, om nokon skulle vera interessert. Det er no slikt me driv på med, her i Audiophile.no.

Les heile dagboka for august i Audiophile.no

SAD-0823 (2 of 3).jpg

Kommentarer

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
474
Strømforsyning er viktig for disse forsterkerne. Hva brukte du? Lot du den spille seg inn? Det betyr noe også.

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
924
Link til alle artikler
394
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Smått er ikkje godt – Stig Arne si dagbok oktober 2023

Smått er ikkje godt – Stig Arne si dagbok oktober 2023

• 0
Eg nyttar ein triveleg kveld i Fredrikstad før Horten-messa med Karl Erik og Arve som bakgrunn for å forklara litt om kva eigenskapar eg meiner eit godt stereoanlegg bør ha. Og i november kom...
Fortsett
Audiophile.no
Hifihub – ny aktør i Jessheim besøkt

Hifihub – ny aktør i Jessheim besøkt

• 3
I helgen har to herrer med lang fartstid i H iFi-bransjen hatt åpning av en ny HiFi-butikk i sydkant av Jessheim sentrum. Vi avla forretningen et besøk lørdag formiddag. Henning Morken og Øystein...
Fortsett
Audiophile.no
Osafestivalen, 27.-29. oktober 2023: Frå oppskóka til taterkultur

Osafestivalen, 27.-29. oktober 2023: Frå oppskóka til taterkultur

• 0
Me likar oss best heime når hauststormane herjar. Men stundom lyt ein ut for å finna inspirasjon, for å læra noko, og for å ha noko å reflektera over når du er heima. Ein slik læringsarena er...
Fortsett
Audiophile.no
Platesmaking 2-23. Gamle helter med nytt materiale

Platesmaking 2-23. Gamle helter med nytt materiale

• 0
Denne gangen har jeg vært nødt til å ta i bruk kø-sniking, for det var flere ferske nyheter som presset seg fram blant litt velmodnet ost. Og så kommer det mer med det første, der køen blir...
Fortsett
Audiophile.no
Ein snartur – Stig Arne si dagbok september 2023

Ein snartur – Stig Arne si dagbok september 2023

• 1
Ein tur innom Lars Tørressen i Bergen var det eg hadde lyst å skriva om til denne utgåva, samt ølspalta naturlegvis, inkludert øl du ikkje får tak i. Om du ikkje valfartar til...
Fortsett
Audiophile.no
Made By Google 2023 – årets store store Pixel-lansering

Made By Google 2023 – årets store store Pixel-lansering

• 0
Den 4. oktober hadde Google Norge invitert til en keynote-event. Denne gangen var det Google sitt hovedkontor på Aker Brygge som var location, og to mobiler og en ny smartklokke sto på agendaen...
Fortsett
Topp Bunn