Dokumentere kinakopier??? Trenger du virkelig dokumentasjon for å forstå dette? Masse kopier fra vesten der borte, ikke bare hifiutstyr. Jobber selv i treningsbransjen og det er masse kopier av vestlige produsenter der borte. De forsøker ikke engang å late som det er et annet merke, men kopierer like godt navnet også. Bare en bokstav forskjell så blir det jo helt ok
Jeg nevnte noen merker/produsenter. Forhold deg til dem, ikke lat som om du ikke kan lese. Selvsagt vet jeg at det lages veldig mye søppel fra Kina, antagelig under uhyrlige forhold. Og for å holde oss litt til topic, kommer neppe produsenter av "nye" DynAudio til å spy ut søppel med merket på fronten.
Hvorfor skal jeg forholde meg til merkene du ønsker? Det var ikke trådens utgangspunkt, ikke lat som du ikke kan lese!
Vestlig hovmod my ass, jeg har erfaring med litt for mye kinamikk.
Vel, ikke bli sur på andre når du selv - forhåpentlig av egen vilje - valgte å bruke penger på kinamikk

. Vi snakket om DynAudio, og du må være bra fordreid om du trodde at det ble kinamikk bare fordi kineserne investerte der. Og skal du sitere meg når du svarer, så burde du jo forholde deg til det jeg skriver, og ikke begynne å bable om noe annet.
Bare så det er sagt, jeg liker heller ikke at ærverdige merker flagges til KIna. Men fra det å mene at absolutt alt som har med kineserne å gjøre er kinamikk....Kjøper man produkter for en billlig penge, så regn med elendig kvalitet - ikke bli så kjempe bitter. Betal mer, så får man bedre, uavhengig hvor det måtte komme fra. Kan ikke se at Volvo har blitt skrammel eller billigbil, det samme vil antagelig også skje med DynAudio. Hvis det ikke selger, så tror jeg neppe pga at det har blitt dårligere, men at fordommene blir for tung en byrde.