Hei jeg var hjemme hos en kammerat som har begynt med dette dolby atmos og gjort klar for dts x , han har valgt og ha høyttalere i taket i stedet for oppå frontene eller innebygd i frontene , uansett han har et ganske bra middels stort rom som er ganske så si perfekt akkustert. Han er også ganske opptatt med ren 2.0 stereo og har også ren integrert forsterker til dette. Fikk en demo av dolby atmos hjemme hos han og det var faen meg rått det han har fått til , fikk se og høre transformers 4 på en helt annen måte var helt sinnsykt hvordan han har klart dette , fikk også høre et demo klipp av dts x han hadde og jeg ble helt paff på vor langt vi har kommet med kino formatet og alt var så bra integrert hos han klarte ikke og pirke på en jævlig ting , er ikke lenge siden han var ny begynner for dette , og det sa jeg til han men han bestemte seg for og få dette perfekt så han holde på 1 mnd med og få til dette , og jaggu fikk han det til faktisk den feteste film opplevelsen jeg har fått , på dette dts x demoen han har fått slo di 4 subbene hans inn så jævlig st jeg skvatt aldri skvettet slik på lenge kjente jeg fikk blod på tann. Dolby atmos var fett det også men gled dere til dts x dette formatet har noe utrolig på gang.
Imagine