Doxa boxenes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Lofoting

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.04.2019
    Innlegg
    86
    Antall liker
    43
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    1
    Hva tenker Doxa-vennene om høyttalerkablene S-1 til S-3? Er meget nysgjerrige på disse, etter en prat med Doxa-Trond her om dagen. Jeg hadde et par på hånden, men da selger skulle teste kablene for funksjonalitet før salg, bestemte han seg for å beholde dem likevel. Darn! Og han hadde noen Inakustik reference og halvdyre Nordost i hus også (uten at jeg er Nordost-fan), så disse holder høyt nivå tenker nå jeg. Så nå er det ut på leting igjen...

    Men, noen som har erfaringer med signal- og høyttalerkablingen deres?

    Mvh,
    Andreas
     

    Larsgan

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    22.04.2012
    Innlegg
    81
    Antall liker
    121
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har I3 signalkabel og S3 høyttalerkabler. Jeg har sammenlignet med bla. Nordost og har ikke funnet noe som er bedre i prisklassen.
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Hei doxa venner, har nå hatt doxa 70 signature, 72se og 73 i hus og alle er spillet på mine enorme Montana XP. Ingen tvil om at verden går fremover og utviklingen hos doxa har ikke stått stille...

    Siste skudd på stammen har jeg nå i hus, vet ikke om jeg får lov til å dele så mye info enda da det er en prototype, men den spiller så langt vanvittig bra:) kan røpe at det er den kraftigste doxa som er laget pr dags dato jeg skal bestille:)

    Oppsettet er som følger:

    Passiv pre oppgradert doxa 012
    Doxa prototype forsterker
    Pbn Montana Xp
    Topping d90 dac/ Lite audio dac-am
    Nordost super flatline biwire

    Til dere som trodde doxa går av med døden så sier jeg tro om igjen! Sitter igjen med nok ett hakeslepp, er 19 år siden sist jeg fikk hakeslepp med første doxa i hus som jeg fikk til konfirmasjonen min( tidlig modifisert doxa 70-72se). Forøvrig min bror som lagde denne da han hadde sommerjobb hos Knut lauvland. Denne fungerer perfekt enda uten ett eneste feilslag og ble hyppig brukt på mine patos 501 basic(lyric oppgradert).

    Er veldig gøy å se at doxa klarer og begeistre meg nok en gang 19 år senere, all kudos til kapellmester(Seland) for all hjelp så langt:)

    Så nå ender det med ny forsterker bestilling(prototype av doxa).

    Btw:

    Plutselig har jeg 4 doxa forsterkere i hus ;)
    Kult!
    Håper nye Doxa nå blir skrudd sammen skikkelig av fagfolk, og ikke folk som har sommerjobb der;)
    Ingen diss av bror din, (eller andre som har hatt jobb der) men slikt kan vel være forklaringen på hvorfor ingen Doxa er like innvendig.
    Gode, solide og etter sigende dyre komponenter er flott, men det må altså sitte kvalifiserte fagfolk i produksjonslinja om man skal tro på et langt, varig forhold til disse burkene. Vi vil vel det skal se ut som noe av det senere RM (som eksempel) har satt sammen.
     
    Sist redigert:

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.077
    Antall liker
    10.479
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Ut ifra bildene som har kommet fram av de siste produktene ser det dessverre ikke akkurat fagmessig utført ut :( Slett hastverksarbeid er vel mer riktig å si.
    Kan like fullt låte utmerket.
     

    Bbrovig

    Medlem
    Ble medlem
    09.08.2013
    Innlegg
    5
    Antall liker
    14
    Sted
    Kristiansand
    Nå kjenner ikke jeg til alle doxa som er produsert, men mine har hatt upåklagelig bygge kvalitet, den ene har vært med meg igjennom hele ungdomstiden og stått på Max volum 12 timer i strekk uten problem.

    Når det gjelder min bror, så var han særs interessert i elektronikk og godt vant med loddebolten. Noe som har blitt bekreftet av den lange levetiden på nettopp denne forsterkeren.. Er nok mange doxa forsterkere som har blitt tuklet med av private folk også oppigjennom, så blir litt enkelt å legge all skyld på doxa når man har noen få stk som er litt rart bygget.

    Uansett så taler mine forsterkere for seg sjøl, 2 stk 20 år gamle og fungerer utmerket. Dette er for meg ett kvalitets stempel og jeg er definitivt ikke alene om å mene dette
     
    Sist redigert:

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Det gjaldt vel spesielt en boks det nylig ble postet et bilde av her. Altså senere og dyr utgave. Min egen 70B fra midt 90` ser bra bygget ut. Doxa må gjøre som andre produsenter, vise innmat selv og/eller la testere i hifi magasiner åpne dem slik at kvalitet kan bli verifisert.
    Som ny entusiast så ønsker jeg bare det beste for Doxa og håper inderlig dere overlever! Jeg handler mer enn gjerne norsk neste gang, om jeg blir overbevist. Lydkvaliteten er det jo absoulutt ingenting å si på, tvert imot:)
     

    L.ove

    Medlem
    Ble medlem
    12.11.2003
    Innlegg
    34
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    2
    Mine to 140 har vært påslått nå i snart 20 år. Hatt av lokket å rengjort ett par ganger. Meget stabile og knall lyd i disse. At ett produkt leverer krem lyd år etter år uten service er for meg det viktigste. Hvordan det ser ut under lokket er for meg uten betydning. Må få hørt den nye prototypen, spennende saker👌
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Skjønner at mange ikke bryr seg hvordan det ser ut inne i en boks..for andre er det helt avgjørende.
    Om et bygg mer eller mindre detter fra hverandre, kan være brannfarlig osv.er av høyeste betydning spør du meg.
    Uansett om det gjelder kjøretøy, hus, HiFi.
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.804
    Antall liker
    563
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Har prøvd S3 hjemme nå og de er virkelig gode! De slipper gjennom ALT, så de bør høres i systemet hjemme først. Er nysgjerrig på S2, de er kanskje ikke fullt så «frekke». Har aldri opplevd så stor forskjell på kabler før, har ellers den gamle versjonen av AU24.
     

    Lofoting

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.04.2019
    Innlegg
    86
    Antall liker
    43
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    1
    Har prøvd S3 hjemme nå og de er virkelig gode! De slipper gjennom ALT, så de bør høres i systemet hjemme først. Er nysgjerrig på S2, de er kanskje ikke fullt så «frekke». Har aldri opplevd så stor forskjell på kabler før, har ellers den gamle versjonen av AU24.
    Da er det jo TOPP at jeg skal få kjøpe dine nå
    I dag. Og så blir jeg litt redd for at det kan være feil upstream som nå blir avslørt, men tror jeg har ryddet såpass bra opp at dette skal gå bra.

    Er de bedre enn AU24 også?

    Mvh,
    Andreas
     

    Lofoting

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.04.2019
    Innlegg
    86
    Antall liker
    43
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    1
    Viser til mitt tidligere innlegg. Da er I3 på tur i posten, men S3 kommer i hus i dag. Er veldig spent! Skal kjøres med Krell og Martin Logan, som allerede er ganske avslørende greier. Så er litt skrekkblandet fryd og glede på gang akkurat nå. Men jeg har ryddet mye opp upstream, så skal være et bra utgangspunkt her i huset - tror og håper jeg.

    Har altså ingen Doxa-boks, men nå er i alle fall merket på tur i hus for første gang.

    Andreas
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.804
    Antall liker
    563
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Viser til mitt tidligere innlegg. Da er I3 på tur i posten, men S3 kommer i hus i dag. Er veldig spent! Skal kjøres med Krell og Martin Logan, som allerede er ganske avslørende greier. Så er litt skrekkblandet fryd og glede på gang akkurat nå. Men jeg har ryddet mye opp upstream, så skal være et bra utgangspunkt her i huset - tror og håper jeg.

    Har altså ingen Doxa-boks, men nå er i alle fall merket på tur i hus for første gang.

    Andreas
    Lykke til med hele sammensetningen. Håper du blir fornøyd, helt til byttesyken kommer rullende inn:)
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Bjørn H: Fortsatt Scan-Speaks i den Giuliettaen, vel? De er ikke så greie som folk skal ha det til- trenger en hel del presis power og stabilitet. Jeg hadde selv engang Avance Signature 3 Mk2- med en versjon av samme diskanten + 7"- og den klarte IKKE Doxa å vekke. Hvor usannsynlig det enn høres ut, låter den kombinasjonen sløvt, imo...Poul Rossing- nå hos Gamut- burde så definitivt ha gjort bedre jobb der. Men den var MEGET pen. Og jeg hadde feil forsterker til den.
     

    Lofoting

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.04.2019
    Innlegg
    86
    Antall liker
    43
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    1
    Viser til mitt tidligere innlegg. Da er I3 på tur i posten, men S3 kommer i hus i dag. Er veldig spent! Skal kjøres med Krell og Martin Logan, som allerede er ganske avslørende greier. Så er litt skrekkblandet fryd og glede på gang akkurat nå. Men jeg har ryddet mye opp upstream, så skal være et bra utgangspunkt her i huset - tror og håper jeg.

    Har altså ingen Doxa-boks, men nå er i alle fall merket på tur i hus for første gang.

    Andreas
    Lykke til med hele sammensetningen. Håper du blir fornøyd, helt til byttesyken kommer rullende inn:)
    Jotakk!

    S3 montert, og fikk overraskende greit plass bak skjenken jeg har anlegget i. Lydmessig meget bra. Anlegget tåler disse fint! Mellomtonen er ekstremt frigjort, og alle tendenser til komprimering jeg hadde med Kimber 8TC er borte. Diskanten er frigjort og behagelig, og med mer luft enn i kimberen. Bassen er mer definert og har bedre utklinging. Men ser at disse bananene kommer til å få kjørt seg, og Martin Logan har elendige bananterminaler, så tror jeg må prøve å få satt spader på disse etter hvert.

    Nå nevnte jeg for deg i dag at Transparenten nok sørger for at det hele holdes under kontroll, så jeg er meget spent på forskjellen når I3 kommer på mandag/tirsdag.

    Mvh,
    Andreas
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.804
    Antall liker
    563
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Bra å høre!

    Takk for tipset om S2! Har avtalt med vedkommende om kjøp, så nå venter jeg også på noe spennende.
     

    Lofoting

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.04.2019
    Innlegg
    86
    Antall liker
    43
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    1
    Bra å høre!

    Takk for tipset om S2! Har avtalt med vedkommende om kjøp, så nå venter jeg også på noe spennende.
    I3 og S3 spiller nå sammen med Krellen og Bryston-kildene på Martin logan. I tillegg rene sølvjumpere fra Wireworld. Må bare si at sølv+sølv+S3+sølv på Krell og Martin Logan, låter vanvittig bra. Helt avslappet, naturlig og overhodet ikke skarpt eller lyst. Endelig! Og så måtte det norske kabler og litt SØLV til. Hadde ikke trodd det, men sånn ble det.
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.804
    Antall liker
    563
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    :) bra du fikk det til! Ingenting føles bedre med suksess etter litt forsking og utprøving! Jeg fikk kjøpt S-2 etter tipset ditt og her også falt det på plass. Helt perfekt! Hos meg ble S-3 litt for mye. Det gjorde at halvgode innspillinger ble fullstendig avkledd og gode ble desto bedre. Nå er det litt mer kompromiss.
     

    Lofoting

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.04.2019
    Innlegg
    86
    Antall liker
    43
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    1
    Er det sølvkabler?
    Nja, nå hoppet jeg kanskje i baret igjen og Bambadoo var her for å arrestere meg atter igjen? S3 er kobberkabler. I3 er sølv, ifølge Doxa.no. Men det står OGSÅ at det er kobber, så sidene er jo fullstendig tvetydige. Men jeg skrev faktisk en mail til Doxatrond med akkurat det spørsmålet, og SMS, uten å få svar. Men på banneret over I3 På nettsiden står det «pure silver», mens i specsene står det samme som for S3, en eller annen mangesifret renhetsgrad på kobber. Noen her som kan avklare? Finkornet ble det i alle fall med I3.
     

    Lofoting

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.04.2019
    Innlegg
    86
    Antall liker
    43
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    1
    Har også lurt på hva de mener. Lurer på Om kablene er kobber mens loddingene er sølv.
    Ser litt sånn ut. Ledere i kobber, loddinger i sølv - men RENE SØLVLODDINGER?, og kontakter/plugger i Rhodium/sølv. Sendte ny sms til Trond i kveld, håper nå på et avklarende svar.
     

    Hifi-Olsen

    Medlem
    Ble medlem
    26.03.2007
    Innlegg
    25
    Antall liker
    15
    Sted
    Stathelle
    Torget vurderinger
    1
    Er Doxa oppe å går fremdeles ? Har prøvd å ringe og sendt mail mange ganger, men ikke noe svar...
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    526
    Antall liker
    1.440
    Torget vurderinger
    2
    WBT har 4% sølv i sitt loddetinn, Cardas syns jeg å huske har 3% sølv. Andre typer har kanskje mer. Selv har jeg benyttet begge typer med godt resultat.

    R
     

    Academic_South

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.10.2013
    Innlegg
    874
    Antall liker
    401
    Tror svaret er tja...

    For tiden er vel Doxa i all hovedsak én mann, og sånt har vel sine svakheter.
    Doxa burde få hvile nå. Det startet for vel 40 år siden her sørpå og BURDE ha vært et Hifi-eventyr. Det ble det dessverre aldri - takket være en rekke uheldige valg og strategier. For meg - uansett hva Rognlien sier - prototypen Doxa 62 er noe av det beste jeg har hørt (og eid). Dessverre så endte Doxa i sin svanesang på Doxa 61, en veldig (lydmessig) "kilen" forsterker som ikke nådde 62 til knærne.

    At Doxa forstod dette på et senere tidspunkt og laget Doxa 61 signature som visstnok var mer lik 62, men samtidig triplet prisen (mot det jeg selv ga for 62), symboliserere bare nok en gang hva som gikk galt: feil prising og feil valg av sluttprodukt.

    Det er bare å se på Doxa 70 - forsterkeren finnes i så mange varianter, at det nærmest er "lotto" på hva slags forsterker du får, når du kjøper den på bruktbørsen.

    Nei, Doxa - hvil i fred nå. Det var moro så lenge det varte.
     

    Hifi-Olsen

    Medlem
    Ble medlem
    26.03.2007
    Innlegg
    25
    Antall liker
    15
    Sted
    Stathelle
    Torget vurderinger
    1
    Doxa burde få hvile nå. Det startet for vel 40 år siden her sørpå og BURDE ha vært et Hifi-eventyr. Det ble det dessverre aldri - takket være en rekke uheldige valg og strategier. For meg - uansett hva Rognlien sier - prototypen Doxa 62 er noe av det beste jeg har hørt (og eid). Dessverre så endte Doxa i sin svanesang på Doxa 61, en veldig (lydmessig) "kilen" forsterker som ikke nådde 62 til knærne.

    At Doxa forstod dette på et senere tidspunkt og laget Doxa 61 signature som visstnok var mer lik 62, men samtidig triplet prisen (mot det jeg selv ga for 62), symboliserere bare nok en gang hva som gikk galt: feil prising og feil valg av sluttprodukt.

    Det er bare å se på Doxa 70 - forsterkeren finnes i så mange varianter, at det nærmest er "lotto" på hva slags forsterker du får, når du kjøper den på bruktbørsen.

    Nei, Doxa - hvil i fred nå. Det var moro så lenge det varte.
    Takk for info og tilbakemelding. Doxa har vel blitt overgått av det meste i den nyere tid regner jeg med.
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.014
    Torget vurderinger
    2
    For meg - uansett hva Rognlien sier - prototypen Doxa 62 er noe av det beste jeg har hørt (og eid). Dessverre så endte Doxa i sin svanesang på Doxa 61, en veldig (lydmessig) "kilen" forsterker som ikke nådde 62 til knærne.

    At Doxa forstod dette på et senere tidspunkt og laget Doxa 61 signature som visstnok var mer lik 62, men samtidig triplet prisen (mot det jeg selv ga for 62), symboliserere bare nok en gang hva som gikk galt: feil prising og feil valg av sluttprodukt.

    D
    Tror ikke jeg har sagt så mye i retning av uenighet om dette?
    61 Signature er et produkt av verdensklasse. 62 har jeg dessverre aldri hørt.
     

    Hifi-Olsen

    Medlem
    Ble medlem
    26.03.2007
    Innlegg
    25
    Antall liker
    15
    Sted
    Stathelle
    Torget vurderinger
    1
    Nei, i grunn ikke.
    Ok ! Har en kamerat som har en Doxa 70. Det er jo nå en gammel konstruksjon, og han synes denne er noe kald og klinisk i lyden. Han skulle gjerne ha fått oppgradert denne til en nyere versjon. Men vet ikke om dette er mulig lenger, og om det i det heletatt er lønsomt... Ikke så lett å få noen svar fra Doxa heller desverre. Noen erfaringer rundt dette ?
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    526
    Antall liker
    1.440
    Torget vurderinger
    2
    Mitt samarbeid med Knut Øystein Lauvland begynte i -85 / 86 med lisensproduksjon av Doxa 70. Den svarte med brei frontplate. "Verdenspremiere" på Kristian 4 i Kristiansand høsten -86. Den helga det var ei enorm springflod på sørvestlandet.

    Tor Aamodt stilte ut med Luxman 05 (tror jeg). Jeg fikk en kopp te av han. En alltid hyggelig kar. RIP.

    Siden ble det Doxa 70 Mk 2, samt noen preampvarianter.

    KØL og jeg hadde i -86 ett møte med Michael Madsen og Steen Michaelsen på en kafe i nærheten av St. Kongens Gade hvor High Fidelity holdt hus. Jeg husker at jeg på spørsmål om tidshorisont på forsterkerbygging svarte "til jeg blir lei av det".

    85 / 86. Det er virkelig en mannsalder siden.

    R
     
    Sist redigert:

    Hifi-Olsen

    Medlem
    Ble medlem
    26.03.2007
    Innlegg
    25
    Antall liker
    15
    Sted
    Stathelle
    Torget vurderinger
    1
    Mitt samarbeid med Knut Øystein Lauvland begynte i -85 / 86 med lisensproduksjon av Doxa 70. Den svarte med brei frontplate. "Verdenspremiere" på Kristian 4 i Kristiansand høsten -86. Den helga det var ei enorm springflod på sørvestlandet.

    Tor Aamodt stilte ut med Luxman 05 (tror jeg). Jeg fikk en kopp te av han. En alltid hyggelig kar. RIP.

    Siden ble det Doxa 70 Mk 2, samt noen preampvarianter.

    KØL og jeg hadde i -86 ett møte med Michael Madsen og Sten Michaelsen på en kafe i nærheten av St. Kongens Gade hvor High Fidelity holdt hus. Jeg husker at jeg på spørsmål om tidshorisont på forsterkerbygging svarte "til jeg blir lei av det".

    85 / 86. Det er virkelig en mannsalder siden.

    R
    Vet du noe om hvordan det står til med Knut ? Har hørt at formen ikke er helt på topp ?..
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.632
    Antall liker
    11.014
    Torget vurderinger
    2
    Ok ! Har en kamerat som har en Doxa 70. Det er jo nå en gammel konstruksjon, og han synes denne er noe kald og klinisk i lyden. Han skulle gjerne ha fått oppgradert denne til en nyere versjon. Men vet ikke om dette er mulig lenger, og om det i det heletatt er lønsomt... Ikke så lett å få noen svar fra Doxa heller desverre. Noen erfaringer rundt dette ?
    Kan forstå det. Oppgradering / modernisering kan absolutt være en god idé. Verdt å merke seg at det er en del forskjeller mellom de forskjellige varianter av Doxa 70, så jeg skal ikke påstå for mye.
     

    RM

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Innlegg
    526
    Antall liker
    1.440
    Torget vurderinger
    2
    Dessverre. Det er ca 17 år siden jeg snakket med han. Vi får forene oss i bønn om at han er frisk og får leve lenge.

    R
     

    Hifi-Olsen

    Medlem
    Ble medlem
    26.03.2007
    Innlegg
    25
    Antall liker
    15
    Sted
    Stathelle
    Torget vurderinger
    1
    Mitt samarbeid med Knut Øystein Lauvland begynte i -85 / 86 med lisensproduksjon av Doxa 70. Den svarte med brei frontplate. "Verdenspremiere" på Kristian 4 i Kristiansand høsten -86. Den helga det var ei enorm springflod på sørvestlandet.

    Tor Aamodt stilte ut med Luxman 05 (tror jeg). Jeg fikk en kopp te av han. En alltid hyggelig kar. RIP.

    Siden ble det Doxa 70 Mk 2, samt noen preampvarianter.

    KØL og jeg hadde i -86 ett møte med Michael Madsen og Sten Michaelsen på en kafe i nærheten av St. Kongens Gade hvor High Fidelity holdt hus. Jeg husker at jeg på spørsmål om tidshorisont på forsterkerbygging svarte "til jeg blir lei av det".

    85 / 86. Det er virkelig en mannsalder siden.

    R
    Savner den tiden med High fidelity og alle byggebeskrivelsene av div. forsterkere og høytalere og div. Det var tider
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Nei, i grunn ikke.
    Det er jo akkurat DET som er så sprøtt og gjelder i høy grad også flere av 70 versjonene. Litt sus og brum i HT, men dette skyldes kanskje superenkel oppbygging uten komponenter som undertrykker? Er litt slik de låter synes jeg, som en hardt EU regulert MC som plutselig får åpnet opp for luft,eksos og bensin - Uanstrengt.
    Gamle burken jeg kjøpte gav litt «erre mulig» følelse. Er vel egentlig bare å la boksene spille til de avgår med døden. Skulle vært noen fra KØL familien som kunne gjenoppbygge merket fra bunn. Men med samme gamle teknologi som i 70 serien :)
     

    Wilhelm

    Medlem
    Ble medlem
    25.01.2005
    Innlegg
    12
    Antall liker
    27
    Sted
    Roskilde, Danmark
    Jeg tror desværre at det er “op ad bakke” med doxa. Trond som “er” DOXA nu, er “ikke eksisterende”
    jeg skrev i marts måned i år, om at jeg aldrig har modtaget en forforstærker, som skulle være lavet færdig og er betalt. ( i marts 2019) Kort efter mit indslag fik til PM fra Trond hvor han lovede at sende den, men siden har jeg intet hørt.

    Knut er blevet en ældre herre og har helbredsmæssige vanskeligheder, så det er nok ikke realistisk at der kommer mere udvikling af produkter fra hans hånd. Han har ikke noget med Doxa at gøre I dagligdagen (i følge ham selv), men fungere kun som konsulent.

    Så jeg tror at vi må indse at Doxa har haft sin tid og at vi skal være glad for de fantastiske produkter de har lavet igennem tiden, fem til nu.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn