Dolbytor's anlegg og (mange) planer

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    34.124
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    På en korpstur med barna til Göteborg rundt år 2000, gikk vi forbi Ullevi og der skulle det være AC⚡DC konsert den kvelden og vi kunne høre de ha "sound check". Mange stod allerede i kø for å slippe inn. Mulig det var i 1999, men det vet sikkert du. 🤘🎸
    Nei det kjenner jeg ikke til, men jeg var på min første AC/DC konsert i Spektrum i november 2000. Det er ikke utenkelig at de spilte i Sverige på samme tid (y)

• Liker
    Reaksjoner: TTs

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    34.124
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Konserten har vært "langt vekk" frem til nå, men den begynner å ta mer og mer fokus. Så har jeg et spørsmål til dere som er kjent i Oslo. Vi har bestilt shuttlebuss til konserten med avgang fra Nylundsbrua. Er dette det samme som Vaterlands bro? Jeg får ikke opp Nylundsbrua i gps'en, men når jeg googler det så ser det ut som dette er den samme som Vaterlands bro?

Antonsen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Antall liker
    5.836
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Konserten har vært "langt vekk" frem til nå, men den begynner å ta mer og mer fokus. Så har jeg et spørsmål til dere som er kjent i Oslo. Vi har bestilt shuttlebuss til konserten med avgang fra Nylundsbrua. Er dette det samme som Vaterlands bro? Jeg får ikke opp Nylundsbrua i gps'en, men når jeg googler det så ser det ut som dette er den samme som Vaterlands bro?

Ikke samme, men nesten.

Tipper dere skal gå på her;

kart.png

Avgangssted: Nylandsbrua (rett ved Hausmanns gate og kort gangavstand fra Oslo S, Vaterland og Rockefeller) Påstigning retning Bjørvika. Følg merkingen.

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    34.124
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Ikke samme, men nesten.

Tipper dere skal gå på her;

Avgangssted: Nylandsbrua (rett ved Hausmanns gate og kort gangavstand fra Oslo S, Vaterland og Rockefeller) Påstigning retning Bjørvika. Følg merkingen.
    Takk for hjelpen! Skal du på konserten?

ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    22.773
    Sted
    Bydelen for okser i Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Nei det kjenner jeg ikke til, men jeg var på min første AC/DC konsert i Spektrum i november 2000. Det er ikke utenkelig at de spilte i Sverige på samme tid (y)
    Jeg har kun sett AC/DC en gang og det var som 15 åring i Drammenshallen 1986. Det satt spor i et ungt hardrock hjerte🤘 Har vurdert å dra på konsert med de i voksen alder, mener har valgt å ikke sverte minne fra den gang;) Husker jeg ikke hørte normalt på 3-4 dager etterpå! Det ristet i hele hallen når kanonene gikk av på, For Those About to Rock (We Salute You).

Håper at AC/DC innfrir på Bjerke og så kan du svinge innom Nonna hvis du ikke har fått tilfredsstilt alle dine begjær;)🤣

Skjermbilde 2025-08-01 kl. 10.05.04.png

e00ce064-729a-414f-97de-86eb53630306.jpg

483878535_9867210583311963_7103853239051649820_n.jpg

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    34.124
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Jeg har kun sett AC/DC en gang og det var som 15 åring i Drammenshallen 1986. Det satt spor i et ungt hardrock hjerte🤘 Har vurdert å dra på konsert med de i voksen alder, mener har valgt å ikke sverte minne fra den gang;) Husker jeg ikke hørte normalt på 3-4 dager etterpå! Det ristet i hele hallen når kanonene gikk av på, For Those About to Rock (We Salute You).

Håper at AC/DC innfrir på Bjerke og så kan du svinge innom Nonna hvis du ikke har fått tilfredsstilt alle dine begjær;)🤣
    Min første konsert med dem var som sagt i Spektrum og de andre har vært på Valle Hovin og så på Wembley i fjor. På disse store utekonsertene så har ikke jeg hørt noe lydtrykk i nærheten av den første og det gikk flere dager før pipingen i ørene ga seg for min del også etter den konserten. Jeg hadde også mine to beste KISS konserter i Spektrum i 96 og 97. Jeg ser at mange klager på lyden i Spektrum, men jeg skulle gjerne dratt dit igjen på KISS og AC/DC 🤘🤘🤘 :giggle:

Vedrørende Nonna så vurderer jeg å ha med den flotte Lemmy hatten min og se om den slår an der. Hvis det skulle dukke opp bilder på nett av en blek tjukkas kun iført en Lemmy hatt så kan det fort være Dolbytor som har gått "all in"...🤪 🙈 😂

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn