Ok.. Men det er vel kanskje greit å holde seg til denne blindtesten i denne tråden...?
Leste litt i tråden din.. Når jeg leser hvordan du opplever de to kablene, høres det ut som du beskriver lydsignaturen til to forskjellige HT.
Hvis du opplever det du sier du gjør, syns jeg det er rart så mange andre ikke gjør det med bind for øynene.
Min henvisning til den andre tråden var for å belyse mitt standpunkt ang kabler, det er forskjeller, og kvalitet er ikke nødvendigvis styrt av prisen, derfor henvisningen til eget ex i den andre tråden.
At jeg derimot skal ha slike oppfattninger som du legger meg for dagen er jeg sterkt uenig i! siterer meg selv igjen fra en annen tråd som løper på OT, dette burde for de fleste være klargjørende nok, eller?
"...At det brukes store ord når slike forskjeller skal beskrives er vel i seg selv så kjent at det er automatisk halveringsfaktor på/i slike uttalelser, minst"...
Dette var sagt i betydningen å lese HiFi tester, og får vel sin gyldighet også på hvordan du leser mine innlegg og meninger, men leter man etter noe spesiellt dvs andres feil til inntekt for egne meninger, så kan man jo lese ut hva som helst av det man måtte lese, og det gjøres det nok for ofte, dessverre, i slike sammenhenger.
Det interessante synes å være, med din forklaring her, er at du har misset hovedpoenget med den tråden, det var riktignok å belyse forskjeller, men at disse ikke nødvendigvis er forsvarlig pr krone/ytelse, el m.a.o, det er forskjeller på kabler, men ikke alltid er det dyreste det beste, i alle sammenhenger, selv om det ble slik her.
Blindtester forøvrig mener jeg fortsatt det samme om som jeg tidligere har gitt uttrykk for, jeg ser ikke vitsen, i musikalsk sammenheng vel og merke, godt er det da at andre mener noe annet, ellers hadde dette blitt kjedelig for de fleste i lengden, at alle var enige mener jeg......
mvh