Høyttalere DLS høyttalere - anyone?

danelectro

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.08.2010
Innlegg
1.317
Antall liker
1.301
Er det noen som kjenner til DLS høyttalere og hvordan disse er/låter? Er spesielt interessert i erfaringer med modellen R66.
 

rosros

HIFI Entusiast
Ble medlem
16.03.2007
Innlegg
105
Antall liker
62
Sted
Nittedal
Torget vurderinger
10
Ja , jeg har 2 sett av disse utrolige høyttalerne. De er bare noe av det beste jeg har hørt til en pris som bare er latterlig. De er ute av produksjon nå men finnes på brukten. Har et sett jeg vurdere å selge!
 

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Kun hørt og hatt DLS bilstereo. Svinbra det. Selv med pioneer bilstereo anlegg låt det aldri skarpt. Bare flott lyd
 
M

MusicBear

Gjest
Er det noen som kjenner til DLS høyttalere og hvordan disse er/låter? Er spesielt interessert i erfaringer med modellen R66.


Disse DLS var kanonbra! Tror avtakerne innenfor pris/lyd må være XTZ 99.36
 

Thuek

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.05.2012
Innlegg
59
Antall liker
11
DLS har lavet fremragende højttalere.
specielt skal fremhæves R55 som spiller meget homogent og behageligt. Især til prisen. R66 synes jeg til gengæld ikke er helt så godt afstemt.
DLS M60 er også en rigtig god standerhøjttaler.
 

Odd J

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.07.2007
Innlegg
3.813
Antall liker
2.804
Torget vurderinger
1
Ble disse høyttalerne solgt i noe særlig antall i Norge? Har lest side opp og side ned i det siste etter rimelige gulvstående til en liten hjemmekino og har landet på at R55 og/eller R66 er det jeg går for. Disse skal ha en varm klang uten imponatordiskant. Noen som har litt mer info om disse høyttalerne generelt? Har de noe med QLN å gjøre?

Det kom en M66 også, antakelig en nyere modell. Noen som kjenner denne?
 
Sist redigert:
Topp Bunn