Det kan nesten høres ut som du kan ha hørt det samme oppsettet som meg hos Soundgarden med JBL og en haug med bokser fra McIntosh - jeg hadde aldri trodd det skulle være mulig å få en samling velrennomerte produkter til å spille så hårreisende dårlig!A) Små, kinesiske/amerikanske rørforsterkere...av obskur herkomst! Marsipanlyd!
Eneste kinesere som har overbevist meg er Cayin..OG TILDELS HANSS...de kan du bruke til no´!!
B) Mesteparten av Nordosts sortiment- overprisa til månen og tilbake...en stor utfordring å like! MEN jeg har brukt flere i vellykka systemer...mangler bare litt kontinuitet! PulsarPoints/QuasarPoints er geniale!
Ellers kan nevnes JBL Array, MCINTOSHS STØRSTE BLOKKER og etpar- riktignok feilmatcha- SVÆRE Avantgarder! Liker dog Avantgarde Solo.. og Klipscher--de er TØFFE!!!! Bortsett fra disse to har jeg et anstrengt forhold til å ha horn i huset! Det er helst for scene, PA og evt kino!!
Nordostprodukter har stort sett funka bra for meg - det plagsomme er vakumet som oppstår i lommeboka!