Z
Zomby_Woof
Gjest
Jeg hater lange ledninger. De skal være lange nok til å rekke fram mellom termineringspunktene. OK. Lange nok til å ikke kødde til fjæringen på flytende opphengte platespiller, men da er det nok. Kjenner jeg får utslett på ryggen av å se dem krølle seg som meitemark og overkokt spaghetti bak stereoen. Samtidig har jeg ikke hjerte til å begynne å kappe av de ubegripelig lange kablene som fulgte med SME'en.
Derfor tenkte jeg å hjemmesnekre en anstendig sak selv, for en rimelig penge. Ikke tulledyrt, men heller ikke tullebillig.
Jeg ser for meg å lete opp en anstendig signalkabel og bruke Eichmann bullett plug i RIAA-enden, men trenger en DIN til platespillerenden. Furutech med karbon blir for ille, så noe rimeligere. Jeg har godt med plass til både rett og vinklet.
Noen tips?
Derfor tenkte jeg å hjemmesnekre en anstendig sak selv, for en rimelig penge. Ikke tulledyrt, men heller ikke tullebillig.
Jeg ser for meg å lete opp en anstendig signalkabel og bruke Eichmann bullett plug i RIAA-enden, men trenger en DIN til platespillerenden. Furutech med karbon blir for ille, så noe rimeligere. Jeg har godt med plass til både rett og vinklet.
Noen tips?