Tror dere yngre mennesker i dag vet hva glans er? Uavhengig om det er med eller uten bilder?
Jeg bygger min antagelse for eksempel på reaksjonen på antikvariske uttrykk som gebursdag og det faktum at jeg ikke husker sist jeg var i befatning med annen glans enn de nevnte -bilder og at noen soler seg i glansen av noe annet enn glansen.Godt spørsmål? Jeg snakker svært sjelden med kidsa om slike saker så jeg aner ikke.
Denne burde du legge på Hifi generelt tråden og ikke gjemme den her. Ikke Åfftåpikk dittan!Legendary Tube Amp Designer Says Tube Amps Are Dying And Even He Doesn’t Miss Them
Hos meg digitaliseres de analoge kildene for ellers fungerer ikke greiene.Tullpreik! At alt vi leser og ser på intervebben er digitalt javel, men i lydverden er det mye analogt og ikke digitalt
Da legger jeg inn bud på bordet ved siden av.Artig påfunn. Jeg synes Simen Velle bør vinne budkonkurransen.
Skal ikke mene så mye om dette er bra eller ikke men vi hadde i det minste sluppet idiotiske rettsaker som denne...Ja hvorfor ikke? Bileiere er jo i prinsippet rettsløse allerede godt demonstrert ved parkeringsselskapenes "rett" til å herje med oss.
> planen er å gi bileiere ansvar for fotoboks-overtredelser
![]()
Nytt forslag: Du får boten
Ny tiltaksplan foreslår at bileiere kan straffes for fotoboks-overtredelser selv om de ikke kjørte bilen.dinside.dagbladet.no
Det har alltid vært bileier som får bot ved feilparkering, tror aldri noen har nådd fram med å si at bilen var bortlånt så den boten betaler ikke jeg.Det er vel også derfor man søker frabe seg ansvaret og bevisførsel. Heller straffe mer eller mindre seriøse bilutleiefirma, carpooling m.m. enn den som faktisk foretar lovbruddet. Straff by broxy virker for meg ikke som noe spesielt god ide om man søker få ned farten på Norske veier.