Diverse Dilldalltråden 1.5

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.663
    Antall liker
    3.354
    Så kjæresten til vår neste kronprins ble overlagt outed for dagens pr. Funket jo bra. For en gjeng som lever av å synes.
     

    Asbjørn

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Innlegg
    36.470
    Antall liker
    35.313
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    I følge twitteriatet er "den andre profilen" som media har blitt enige om å beskytte, kjæresten til vår neste kronprins. Popcornet er klart.
    Hmmm, den forsto jeg ikke helt. Sist jeg leste om arverekkefølgen var Ingrid Alexandra neste i togordningen. Viz:
    Tenker du på den jernbanestrekningen som skal reåpnes av Dronning Ingrid Alexandra?
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.483
    Antall liker
    102.701
    Torget vurderinger
    23
    Sånne Zerobrains med fleskenebb og fingersprikende selfier er omtrent det kvalmeste jeg ser. Er jeg for gammel??
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.927
    Antall liker
    11.337
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Nei, absolutt ikke! -og særlig når de er medlem av Donaldklubben!!!
    Men ærlig talt... det er faktisk ikke sånn at alt var mye bedre under krigen, men jeg undres stadig oftere hvor verden skal hen, sett i lys av den generelle oppvisning av allment og offentlig idioti! Når stadig flere bryr seg om hva disse åndsfortørkede damene med plastikk fra hårrota til godt nedfor dåsa egentlig mener om verden.. Jeez...:mad:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.483
    Antall liker
    102.701
    Torget vurderinger
    23
    BEAUTY QUEEN


    zerobrains.png


    DRAMA QUEEN

    1676423191105.png


    QUEEN

    1676423246567.png


     
    Sist redigert:

    I_L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Innlegg
    3.227
    Antall liker
    5.182
    Hmmm, den forsto jeg ikke helt. Sist jeg leste om arverekkefølgen var Ingrid Alexandra neste i togordningen. Viz:
    Hah, der ser du hvor mye jeg får med meg av kongefamiliesladderet. Trodde at Marius med vestkantsleiken ville bli Kronprins Keeg så snart Harald la inn årene, men den gang ei.

    Ser at over 500 bekymrede bestemødre har sendt klager til Kringkastingsrådet og at NNPF sine medløpere i avisene spinner masse «normanliseringshistorier» ut av dette, men det ser jo ut som om Lille Marius og influenserkjæresten går klar av stormen. Uansett, men skal være rimelig blåst for ikke å skjønne at det er mange i influensermiljøet som snorter cola. Når det å eksponere seg selv mest mulig og å gå masse på fest uten å bli feit er selve jobbeskrivelsen, så ligger det litt i kortene.
     

    I_L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Innlegg
    3.227
    Antall liker
    5.182
    Men det mest påfallende er hykleriet når media spinner masse indremisjonshistorier om hvor sjokkerende og bekymringsfullt dette bildet er. For det er jo en kjensgjerning at mediefolk selv er ganske overrepresenterte når det kommer til inntak av stimulanter og andre rusmidler. Dasskøeme er nok over gjennomsnittlig lange på julebordene til de aller fleste større mediehus.
     
    Sist redigert:

    Elmer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.08.2009
    Innlegg
    1.944
    Antall liker
    2.193
    Men det mest påfallende er hykleriet når media spinner masse indremisjonshistorier om hvor sjokkerende og bekymringsfullt dette bildet er. For det er jo en kjensgjerning at mediefolk selv er ganske overrepresenterte når det kommer til inntak av stimulanter og andre rusmidler. Dasskøeme er nok over gjennomsnittlig lange på julebordene til de aller fleste større mediehus.
    Litt annerledes i gamle dager, mange fylliker i journalistlaget, de aler tørsteste var sportsjournalister.

    Dr.E
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.115
    Antall liker
    9.427
    I følge twitteriatet er "den andre profilen" som media har blitt enige om å beskytte, kjæresten til vår neste kronprins. Popcornet er klart.
    Tror ikke Marius Borg Høiby noen gang blir kronprins. For å kunne bekle seg den tittelen må man være av kongelig slekt.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.523
    Antall liker
    7.851
    Torget vurderinger
    0
    Litt annerledes i gamle dager, mange fylliker i journalistlaget, de aler tørsteste var sportsjournalister.

    Dr.E
    Jeg er håpløs med navn, men var det ikke en redaktør, (Kåre Valebrokk ??), som sa at en journalist som ikke luktet øl etter sin
    lunchpause var en dårlig journalist?
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.927
    Antall liker
    11.337
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    "Ryktebørsen" ( husker ikke rette navnet) var vel Oslo-journalistenes stamsted i forna da'r... Var innom der sammen med en journalistkompis en gang på 80-tallet...
    Det var rimelig høy fuktighet der, ja....
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.736
    Antall liker
    13.222
    "Ryktebørsen" ( husker ikke rette navnet) var vel Oslo-journalistenes stamsted i forna da'r... Var innom der sammen med en journalistkompis en gang på 80-tallet...
    Det var rimelig høy fuktighet der, ja....
    Tostrupkjelleren
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.134
    Antall liker
    7.763
    Sted
    Oslo
    "Ryktebørsen" ( husker ikke rette navnet) var vel Oslo-journalistenes stamsted i forna da'r... Var innom der sammen med en journalistkompis en gang på 80-tallet...
    Det var rimelig høy fuktighet der, ja....
    Etter Tostrup så var det Malla journalistene gikk på.
    Fredages kveldene var nok litt fuktige ja, vanligvis lite nyheter etter det.
    En kompis som jobba i Dagbla' fortalte meg at da Palme ble skutt, fikk Dagbla' journalistene grei besked, og gikk opp i redaksjonen, og etter litt begynte bladfykene fra VG å undre seg over hvor de ble av.
     

    Hardingfele

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.10.2014
    Innlegg
    22.636
    Antall liker
    15.720
    Torget vurderinger
    2
    Elonmusken er furten fordi folk ikke hjerter innleggene hans eller skriver kommentarer, i samme volum som før.

    Løsningen? Vel, først sparker du den som forteller deg at folk simpelthen ikke er like engasjerte som før.
    Så kommer du tilbake fra Super Bowl med en plan: endre algoritmen, slik at innleggene dine spres over folks tidslinjer på twitter!

    Genialt Elon.

    Tenk å bruke 44 milliarder Dolares Americanos på å være forsmådd tenåring som venter på at telefonen skal ringe.

     
    • Haha
    Reaksjoner: SAL

    BurntIsland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Innlegg
    8.346
    Antall liker
    10.969
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    2
    Pressefyll: gammel gåte:
    Hva er forskjellen på Herbjørn Sørebø og Karl Johans gate?
    Karl Johans gate går forbi Tostrupkjelleren.
     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: OMF

    PeriodeLytter

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Innlegg
    3.049
    Antall liker
    2.511
    Elonmusken er furten fordi folk ikke hjerter innleggene hans eller skriver kommentarer, i samme volum som før.

    Løsningen? Vel, først sparker du den som forteller deg at folk simpelthen ikke er like engasjerte som før.
    Så kommer du tilbake fra Super Bowl med en plan: endre algoritmen, slik at innleggene dine spres over folks tidslinjer på twitter!

    Genialt Elon.

    Tenk å bruke 44 milliarder Dolares Americanos på å være forsmådd tenåring som venter på at telefonen skal ringe.

    Broder'n hadde en grei kommentar til den der (obs nerde-humor)
    Kjøper Twitter for å samle likes.
    😁
    Kunne fikset det på Commondore 64

    10 print "Like Elon Musk "
    20 goto 10
    RUN
     

    Elmer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.08.2009
    Innlegg
    1.944
    Antall liker
    2.193
    Jeg er håpløs med navn, men var det ikke en redaktør, (Kåre Valebrokk ??), som sa at en journalist som ikke luktet øl etter sin
    lunchpause var en dårlig journalist?
    han sa "....... før lunch...."! Trivelig kar med skikkelig ballast på loftet og solid integritet. Kom i prat med ham en gang ifm med en reise.

    Dr.E
     

    I_L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.03.2003
    Innlegg
    3.227
    Antall liker
    5.182
    At kokain sponser massedrap i sør- og mellom-Amerika er jo politisk villet og en direkte konsekvens av USAs war on drugs. Hvis han vil gjøre noe med det bør han heller ta affære med de politiske systemene som gjør det sånn, FNs Narkotikakonvensjon som amerikanerne presset gjennom på 60-tallet kan jo være en start.

    Edit: Ellers er det jo litt morsomt at hele landet har gått i kollektiv psykose på grunn av et uskyldig bilde. Husker ikke om det var Timothy Leary som sa det på høyden av hippietiden,, men «LSD causes psychosis is those who don’t use it».
     
    Sist redigert:

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.266
    Antall liker
    9.100
    Nytt system for nødvarsling til mobil. Får ikke håpe at det er ordførerne som sitter med send knappen, da blir det mye varsling.


     
    Sist redigert:

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.134
    Antall liker
    7.763
    Sted
    Oslo
    Som vanlig blir Edison kreditert for mangt han mer eller mindre rappa.
    Platespillerens oppfinner er Emile Berliner.
     

    Jim I Hendriksen

    Krisestab konsulent
    Ble medlem
    06.04.2019
    Innlegg
    6.266
    Antall liker
    9.100
    De sensitive holder på, nå er det visstnok historien rundt Onkel Skrue og «Bombie The Zombie» som er skadelig.


     
    • Angry
    Reaksjoner: SAL

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.134
    Antall liker
    7.763
    Sted
    Oslo
    Mens det er sult og matmangel i deler av verden og krig, er det viktigere ting iflg VG

    Hei Hei det å si at du kan spise ostepop istedenfor er å senke seg ned på et Antoinette nivå!
    I Østerrike kalles de forresten pretzels, og er forma som en kringle.
    Første gang på bierstube der hang de på et stativ på bordet.
    Vi trodde de var gratis, omtrent som peanøtter i Norge.
    Da vi gjorde opp, talte de hvor mange vi hadde spist, og charga oss for de.
    Se det er et land som setter pris på pretzels/saltstenger!
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.373
    Antall liker
    83.795
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Hei Hei det å si at du kan spise ostepop istedenfor er å senke seg ned på et Antoinette nivå!
    I Østerrike kalles de forresten pretzels, og er forma som en kringle.
    Første gang på bierstube der hang de på et stativ på bordet.
    Vi trodde de var gratis, omtrent som peanøtter i Norge.
    Da vi gjorde opp, talte de hvor mange vi hadde spist, og charga oss for de.
    Se det er et land som setter pris på pretzels/saltstenger!
    Jeg har da ikke nevnt ostepop med et eneste ord
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.373
    Antall liker
    83.795
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Fonograph, min gode TT Ikke TurnTable eller plate spiller.
    En voksrull spiller kan aldri kalles en platespiller.
    Nå må du jaggu meg gi deg! Om du leser innlegget til PederP, så skriver han platespiller og ikke Phonograph (som er det korrekte navnet). Om det ikke stemmer hva han skriver, så ta det med ham og ikke med meg.
     

    Hønndjevelen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2010
    Innlegg
    7.134
    Antall liker
    7.763
    Sted
    Oslo
    Nå må du jaggu meg gi deg! Om du leser innlegget til PederP, så skriver han platespiller og ikke Phonograph (som er det korrekte navnet). Om det ikke stemmer hva han skriver, så ta det med ham og ikke med meg.
    Når du tar det med meg, forbeholder jeg meg retten til å ta det med deg!
    Og det var vel nettopp å ta det med ham jeg gjorde i begynnelsen.
    Og din kommentar om Specsavers tar jeg som en fornærmelse, mine briller handles hos Krogh Optikk!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn