Per Danielsen driver stadig å overgår seg selv. Hvordan den fyren fortsatt får klienter..
https://www.nrk.no/rogaland/merete-hodne-saksoker-facebook-for-ti-milliarder-kroner-1.14588553
A fire which took place on June 1, 2008 on the backlot of Universal Studios Hollywood, destroyed “almost all of the master recordings stored in the vault … including those produced by some of the most famous musicians since the 1940s, [likely including] masters by Billie Holiday, Louis Armstrong, Duke Ellington, Al Jolson, Bing Crosby, Ella Fitzgerald and Judy Garland; as well as some of Chuck Berry’s greatest recordings, the masters of some of Aretha Franklin’s first appearances on record, almost of all of Buddy Holly’s masters and John Coltrane’s masters in the Impulse Records collection. Also lost were recordings by Ray Charles, B.B. King, the Four Tops, Joan Baez, Neil Diamond, Sonny and Cher, Joni Mitchell, Cat Stevens, Gladys Knight and the Pips, Al Green, Elton John, Eric Clapton, Jimmy Buffett, the Eagles, Aerosmith, Rufus and Chaka Khan, Barry White, Patti LaBelle, Tom Petty and the Heartbreakers, the Police, Sting, Steve Earle, R.E.M., Janet Jackson, Guns N’ Roses, Mary J. Blige, No Doubt, Nine Inch Nails, Snoop Dogg, Nirvana, Beck, Sheryl Crow, Tupac Shakur, Eminem, 50 Cent and the Roots.”
Vi ra sett den samme panikken fra de røde om rullebrett i sin tid, og Sagways noen år etter. Men det går seg til.Jeg vet ikke hvorfor, men mediene har øyensynlig en kampanje mot el-sparkesykler, det lages negative artikler nær daglig. Selv synes jeg de er geniale, ikke minst de som leies ut. 75 er skadd? Ok, hvor mange syklister har blitt skadd i samme tidsrom? Uten sammenlikning blir det tallet ganske så irrelevant.
FRPs førstekandidat, Aina Stenersen.Vi ra sett den samme panikken fra de røde om rullebrett i sin tid, og Sagways noen år etter. Men det går seg til.Jeg vet ikke hvorfor, men mediene har øyensynlig en kampanje mot el-sparkesykler, det lages negative artikler nær daglig. Selv synes jeg de er geniale, ikke minst de som leies ut. 75 er skadd? Ok, hvor mange syklister har blitt skadd i samme tidsrom? Uten sammenlikning blir det tallet ganske så irrelevant.
Fremskrittspartiet i Oslo skal diskutere forbud mot elektriske sparkesykler i hovedstaden. – Jeg er veldig skeptisk til disse syklene, sier partiets førstekandidat, Aina Stenersen, til VG.
- Jeg er ikke for å forby sparkesyklene slik Frp har tatt til orde for. Man skal være forsiktig med å forby noe bare fordi noen ikke liker det. Ifølge Vegtrafikkloven har man anledning til å sykle på fortau. Men man må oppføre seg på fotgjengernes premisser og sykle i gangfart, sier Johansen.
Hmmm... Jeg deler av og til fortau med disse farkostene. Og det er rett. De er kjekke i seg selv, utleie er kjekt i seg selv. Mer skeptisk til folka som leier dem. Det er ikke greit at folk kjører slalåm mellom fotgjengere i 20 km/t, enda mindre når de har kropssbeherskelse, reaksjonsevne og trafikkforståelse som burde kvalifisere for innleggelse, og et mot som hører hjemme i GTA. Fælt å si det, men i praksis ser det en smule annerledes ut enn det burde. Om det bør reguleres på noe, eller om løsningen er offentlig gjelling av et par verstinger? Vet ikke, men noe bør absolutt gjøres. Eller kanskje det løser seg selv når regningene for ødelagte sparksykler skal betales.Jeg vet ikke hvorfor, men mediene har øyensynlig en kampanje mot el-sparkesykler, det lages negative artikler nær daglig. Selv synes jeg de er geniale, ikke minst de som leies ut. 75 er skadd? Ok, hvor mange syklister har blitt skadd i samme tidsrom? Uten sammenlikning blir det tallet ganske så irrelevant.
3.000 ungdommer ble spurt, i USA, UK og Kina.God og treffende tittel på det innlegget fela. Om noe illustrerer forfallet i Vesten er det statistikkene der. Go Spengler!
Hva med å bli noe som bidrar til samfunnet i stedet for til egen popularitet og synlighet folkens?
Dette er nesten for viktig til å befinne seg i dilldalltråden.