|
"Fluff" vil nok muligens egne seg på ukulele.
"Mysil B" var tidligere politimester i Kirkenes. En meget fornuftig og jordnær mann.Dynamitt-Harry og Mysil Bergsprekken har visst begynt i Kripos
Vis vedlegget 407375
Obama har forstått at høyttalere med aktiv drift er overlegent i forhold til passivt delefilter.Jeg får vondt inne i meg.
Verdens "mektigste mann" og dette er resultatet:
...
Den ene demonstrerer smak og hva han synes er viktig i livet, den andre demonstrerer penger og hva HAN synes er viktig i livet. Ingen av de har trolig særlig tid til å lytte på musikk.Jeg får vondt inne i meg.
Verdens "mektigste mann" og dette er resultatet:
Vis vedlegget 408315
Til kontrast... Medvedev:
Vis vedlegget 408316
Var ikke demokrati en så god idé likevel?
Eller demonstrerer den ene monolog og den andre lydhørighet?
Den står sterkest som står alene?
I og med at politimannen som kjørte denne bilen i grøfta ikke fikk førerkortet inndratt, burde vel alle "sivilistene" som mistet lappen på grunn av samme synd ( kjøre med sommerdekk på glatta ) fått sine tilbake umiddelbart!
Generelt kan politiet hevde å ha større behov for å kjøre NÅ enn en sivilist. Flaut er det dog, noe de selv heller ikke benekter.I og med at politimannen som kjørte denne bilen i grøfta ikke fikk førerkortet inndratt, burde vel alle "sivilistene" som mistet lappen på grunn av samme synd ( kjøre med sommerdekk på glatta ) fått sine tilbake umiddelbart!
Eller er det slik at alle er like men noen er uansett likere enn andre?
Å være en livsbeneiende misantrop forplikter. Dere andre kan fryde dere over tidenes lok-stuk, men totte kan ikke glede seg før han får se noe smålåtent og kjipt.^coolbiz likte de kule togreiene, og totte de ukule. Fnis.