Digital pickupvekt

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Må si meg litt enig med det som blir sagt over...alle i næringslivet fokuserer på prisene,og trekker da fra mva...Når det gjelder hifistasjonen er jo de også importører,det er kanskje derfor de setter 2 priser...Et firma som utelukkende selger til bedrifter...feks MONO,de syntes jeg er greit om oppererer med ex mva priser,da det sikkert er skjelden,eller aldri de selger varer direkte.

hvis jeg hadde misset på prisen,ville jeg trolig ikke kjøpt varen,hvis den da er sendt feks i oppkrav vil beløpet bli 100kr mer enn forventet,,ser helt klart at det er fort gjort å se feil,ikke tenke over det..det gjorde faktisk jeg på sidene til hifistasjonen,sitter jo med kinavekt.

jeg tar skyvelære fatt å ekspreminterer i kveld...så får vi se ulike resultater i ulike høyder..kommer tilbake ang. dette ;)
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.755
Antall liker
489
Sted
Stockholm
Har prøvd å måle med skyvelære nå, og det er litt vanskelig fordi målepunktet for stiften er nedi en liten fordypning.. Men sånn ca fire mm bygger den på målepunktet. Fant også ut at hvis jeg la en cd (1.2 mm) under den så økte vekta med ca 0.1 gram. Tykkelsen på en 120 grams LP er 1.6 mm ser jeg, så da bør man kanskje trekke fra ca 0.2 gram på denne vekta ved måling av LPer med denne tykkelsen..?
 

Hifi Stasjonen

Bransjeaktør
Ble medlem
02.05.2007
Innlegg
293
Antall liker
59
Parelius skrev:
Hifi Stasjonen skrev:
Da det tydeligvis er litt problematisk å lese vår pris på den ene av de digitale pickupvektene vi selger, har vi nå forandret dette. Prisen inkludert moms vises nå med STOR skrift. Pris ink. og eks. moms er fremdeles forklart med liten skrift.
Se det, så steg "Vår pris" med 100 kroner. Det var ikke bare fontstørrelsen det var feil med, tydeligvis.
Prisen er den samme som den har vært hele tiden som denne vekten har vært annonsert på våre sider.
Vår pris er forøvrig 150-200kr billigere for denne type vekter enn andre steder i Skandinavia etter hva vi kan se.
Vi leverer også andre digitale pickupvekter.

Det er uansett hyggelig at folk rundt forbi er så interesserte i hva som skjer på sidene til Hifi Stasjonen.
Nå for tiden er det jo veldig mye artig som man får vite på sidene .
Vi ønsker også flere tilbakemeldinger på våre sider, som kan hjelpe oss til å bli bedre og lettere å forstå.

Mvh
Hifi Stasjonen
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.131
Antall liker
1.417
Torget vurderinger
4
Har vanskelig for å tru at det blir så store forskjellen på å måle vekta i feil høyde.
Men det skal testes
 
P

Parelius

Gjest
Hifi Stasjonen skrev:
Parelius skrev:
Hifi Stasjonen skrev:
Da det tydeligvis er litt problematisk å lese vår pris på den ene av de digitale pickupvektene vi selger, har vi nå forandret dette. Prisen inkludert moms vises nå med STOR skrift. Pris ink. og eks. moms er fremdeles forklart med liten skrift.
Se det, så steg "Vår pris" med 100 kroner. Det var ikke bare fontstørrelsen det var feil med, tydeligvis.
Prisen er den samme som den har vært hele tiden som denne vekten har vært annonsert på våre sider.
Tviler ikke på at prisen er den samme i kalkylene deres. Men for meg som potensiell kunde gjør det en viss forskjell om det står "Vår pris 399" (slik det gjorde), eller "Vår pris 499" (slik det nå gjør).

Søkefunksjonen er ikke helt topp: Ingen treff når en søker på "benz" ??????????

Masse snacks da!
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Cundis skrev:
Har prøvd å måle med skyvelære nå, og det er litt vanskelig fordi målepunktet for stiften er nedi en liten fordypning.. Men sånn ca fire mm bygger den på målepunktet. Fant også ut at hvis jeg la en cd (1.2 mm) under den så økte vekta med ca 0.1 gram. Tykkelsen på en 120 grams LP er 1.6 mm ser jeg, så da bør man kanskje trekke fra ca 0.2 gram på denne vekta ved måling av LPer med denne tykkelsen..?
Stemmer godt med egne teorier/erfaringer.
Hva med deg Ixos?
Hva har du funnet ut?
 
O

om.s

Gjest
All den tid og energi som er lagt ned og opp i mente for denne billige kinavekta, kunne vært kompensert via en riktig god en for noen lapper mer, ikke skjønner jeg maset :-\ :)....

mvh
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
om.s skrev:
All den tid og energi som er lagt ned og opp i mente for denne billige kinavekta, kunne vært kompensert via en riktig god en for noen lapper mer, ikke skjønner jeg maset :-\ :)....

mvh
??? ??? ???
Hva mener du med det?
Vennligst forklar.
 
O

om.s

Gjest
Cundis skrev:
Hvor mye bygger din clearaudio da om.s?
Se noen innlegg tilbake ( svaret #39) tror jeg , ligger ikke alltid fremfor en..) , ca rundt side 3 vil jeg tro...

mvh
 
O

om.s

Gjest
Jens skrev:
om.s skrev:
All den tid og energi som er lagt ned og opp i mente for denne billige kinavekta, kunne vært kompensert via en riktig god en for noen lapper mer, ikke skjønner jeg maset :-\ :)....

mvh
??? ??? ???
Hva mener du med det?
Vennligst forklar.
Jeg mener det jeg sa, øvrige forklaringer er overflødige, om ikke man elsker snikk snakk vel og merke..

mvh
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
om.s skrev:
Jens skrev:
om.s skrev:
All den tid og energi som er lagt ned og opp i mente for denne billige kinavekta, kunne vært kompensert via en riktig god en for noen lapper mer, ikke skjønner jeg maset :-\ :)....

mvh
??? ??? ???
Hva mener du med det?
Vennligst forklar.
Jeg mener det jeg sa, øvrige forklaringer er overflødige, om ikke man elsker snikk snakk vel og merke..

mvh
Hmmmm................
Aner ikke hvilket "oppdrag" du er ute på her, men jeg klarer ihvertfall ikke å lese dette som annet enn arrogant snikk-snakk.
Hvis du ikke vil forklare hva du mener med ditt innlegg slik at vi andre kan forstå det så forstår jeg heller ikke vitsen med hele innlegget ditt.
Dette er et debattforum og hele vitsen med slike forum faller liksom bort hvis man skal snakke i "koder" ???
 
O

om.s

Gjest
Jens skrev:
om.s skrev:
Jens skrev:
om.s skrev:
All den tid og energi som er lagt ned og opp i mente for denne billige kinavekta, kunne vært kompensert via en riktig god en for noen lapper mer, ikke skjønner jeg maset :-\ :)....

mvh
??? ??? ???
Hva mener du med det?
Vennligst forklar.
Jeg mener det jeg sa, øvrige forklaringer er overflødige, om ikke man elsker snikk snakk vel og merke..

mvh
Hmmmm................
Aner ikke hvilket "oppdrag" du er ute på her, men jeg klarer ihvertfall ikke å lese dette som annet enn arrogant snikk-snakk.
Hvis du ikke vil forklare hva du mener med ditt innlegg slik at vi andre kan forstå det så forstår jeg heller ikke vitsen med hele innlegget ditt.
Dette er et debattforum og hele vitsen med slike forum faller liksom bort hvis man skal snakke i "koder" ???
Hehe, ja mitt oppdrag er hemmelig og da vet du, som resten av verden, at jeg må gjøre noe etter å ha sagt deg hva jeg egentlig mener, har du ikke lært deg kodene? ærlig talt! dette er for dumt!!!

Les mitt siste innlegg og kommentar om kinavekta, verre er det vel egentlig ikke, det vil si for noen...

mvh
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Det virker som om en dyr vekt ikke er noen garanti mot mas....... ;).
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Litt positivt.....

brukt vekta til kalibrering av nytt pu oppsett,dvsMr. snapa brukte den her i dag,han ble imonert over denne,når jeg fortalte prisen....funker som fy denne her...nå kjøres ny pu med RETT vekt,og ikke ca på vippevekt fra ortofon...denne anbefales på det sterkeste... ikke det som blir mest brukt,men for all del,det blir nok umulig å gå andre veien igjen,etter en digitalvekt som denne..og puen en dynavector dv-20x...spiller nydelig rett ut av esken..

Mvh Espen ;)
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
om.s skrev:
Jens skrev:
om.s skrev:
Jens skrev:
om.s skrev:
All den tid og energi som er lagt ned og opp i mente for denne billige kinavekta, kunne vært kompensert via en riktig god en for noen lapper mer, ikke skjønner jeg maset :-\ :)....

mvh
??? ??? ???
Hva mener du med det?
Vennligst forklar.
Jeg mener det jeg sa, øvrige forklaringer er overflødige, om ikke man elsker snikk snakk vel og merke..

mvh
Hmmmm................
Aner ikke hvilket "oppdrag" du er ute på her, men jeg klarer ihvertfall ikke å lese dette som annet enn arrogant snikk-snakk.
Hvis du ikke vil forklare hva du mener med ditt innlegg slik at vi andre kan forstå det så forstår jeg heller ikke vitsen med hele innlegget ditt.
Dette er et debattforum og hele vitsen med slike forum faller liksom bort hvis man skal snakke i "koder" ???
Hehe, ja mitt oppdrag er hemmelig og da vet du, som resten av verden, at jeg må gjøre noe etter å ha sagt deg hva jeg egentlig mener, har du ikke lært deg kodene? ærlig talt! dette er for dumt!!!

Les mitt siste innlegg og kommentar om kinavekta, verre er det vel egentlig ikke, det vil si for noen...

mvh
En ting kan vi ihvertfall enes i og det er at dette blir for dumt ;D
Her diskuterer vi høyden på denne "kina-vekta" og hva som skjer når man veier i forskjellige høyder i forhold til tonearmen og så slenger du inn en kommentar at vi bare burde slutte å diskutere og heller kjøpe en annen vekt som koster noen hundrelapper mer.
For så nekte å si noe om HVORFOR denne andre vekta (som sannsynligvis også er produsert i Kina) er så mye bedre og blir drittsur når jeg spør om det ???
Jeg har slettes ikke noe for eller imot den ene eller andre vekta og hvis det er slik at vekta du nevner har klare fortrinn fremfor den som du omtaler som "kinavekta" så er det helt flott det, men hvis eneste argumentet er at den koster noen hundrelapper mer (slik jeg leste av ditt innlegg som jeg så stilte spørsmål ved) så har jeg vanskelig for å skjønne poenget.
Hvis du vil forklare hvorfor du mener den ene vekta er bedre enn den andre så setter jeg pris på det, men hvis vi skal fortsette å kommentere hverandres innlegg med at dette blir for dumt så tror jeg det er aller best om vi stopper her og nå før det går på nevene løs ;D
 

ragfur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.06.2004
Innlegg
180
Antall liker
14
F.R.A.N.K skrev:
Kjøpte denne på ebay. Det er den samme som det snakkes om i starten av tråden. Velger å ta den fram igjen fordi den virker veldig bra, og fordi jeg "kun" betalte 400,- inkl. frakt for den (fast pris). Samme vekten har gått for 300,- inkl. frakt på auksjon, fra samme selger. Min selger sitter i Singapore og er til å stole på! Dette er siste modell med tre desimaler, uten at det nødvendigvis sier noe sikkert om nøyaktigheten. Anbefales!



Mvh. Frank
Bestilte fra "818 storehouse" den 11/10 og fikk vekta som rekommandert sending nå på lørdag (27/10).
Hele greia kom seg på kr. 362,-
Vekta fungerer glimrende.
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Jeg har forgjengeren til vekten fra Clearaudio nevnt ovenfor og jeg vil ikke anbefale den da den ikke har en fordypning/hull hvor du setter stiften.

mvh,
OS
 
O

om.s

Gjest
OS skrev:
Jeg har forgjengeren til vekten fra Clearaudio nevnt ovenfor og jeg vil ikke anbefale den da den ikke har en fordypning/hull hvor du setter stiften.

mvh,
OS
Hvorfor mener du den burde ha fordypning/hull? man har en heller større flate man kan legge stiften på som fungerer helt utmerkt, imo.
Er det da forgjengeren eller den nye du ikke vil anbefale? ;).....

mvh
 
O

om.s

Gjest
ragfur skrev:
F.R.A.N.K skrev:
Kjøpte denne på ebay. Det er den samme som det snakkes om i starten av tråden. Velger å ta den fram igjen fordi den virker veldig bra, og fordi jeg "kun" betalte 400,- inkl. frakt for den (fast pris). Samme vekten har gått for 300,- inkl. frakt på auksjon, fra samme selger. Min selger sitter i Singapore og er til å stole på! Dette er siste modell med tre desimaler, uten at det nødvendigvis sier noe sikkert om nøyaktigheten. Anbefales!



Mvh. Frank
Bestilte fra "818 storehouse" den 11/10 og fikk vekta som rekommandert sending nå på lørdag (27/10).
Hele greia kom seg på kr. 362,-
Vekta fungerer glimrende.
Det låter som en mer vettug pris enn det jeg fikk betale da den kom på markedet (1200,- Sek, og det mener jeg den ikke er verdt j.fr Clearaudio vekta til noen lapper mer, håper dette og svarer på ditt spm Jens ;) ).

mvh
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
om.s skrev:
OS skrev:
Jeg har forgjengeren til vekten fra Clearaudio nevnt ovenfor og jeg vil ikke anbefale den da den ikke har en fordypning/hull hvor du setter stiften.

mvh,
OS
Hvorfor mener du den burde ha fordypning/hull? man har en heller større flate man kan legge stiften på som fungerer helt utmerkt, imo.
Er det da forgjengeren eller den nye du ikke vil anbefale? ;).....

mvh
Det er den gamle jeg mener men den ligner veldig på den nye. Det som er litt dumt med den er at området der du setter stiften er en tynn plate som skråer. Jeg har en VPI arm og den har "innebyget" anti-skate slik at stiften sklir av gårde når jeg setter den på vekta. Er det noen andre her som har Clearaudio vekt som kan kommentere?

Her er et bilde fra nettet av den jeg har og som du ser ligner den på den hvite i innleggene ovenfor:


mvh,
OS
 
O

om.s

Gjest
OS skrev:
om.s skrev:
OS skrev:
Jeg har forgjengeren til vekten fra Clearaudio nevnt ovenfor og jeg vil ikke anbefale den da den ikke har en fordypning/hull hvor du setter stiften.

mvh,
OS
Hvorfor mener du den burde ha fordypning/hull? man har en heller større flate man kan legge stiften på som fungerer helt utmerkt, imo.
Er det da forgjengeren eller den nye du ikke vil anbefale? ;).....

mvh
Det er den gamle jeg mener men den ligner veldig på den nye. Det som er litt dumt med den er at området der du setter stiften er en tynn plate som skråer. Jeg har en VPI arm og den har "innebyget" anti-skate slik at stiften sklir av gårde når jeg setter den på vekta. Er det noen andre her som har Clearaudio vekt som kan kommentere?

Her er et bilde fra nettet av den jeg har og som du ser ligner den på den hvite i innleggene ovenfor:


mvh,
OS
Den ligner jo unektelig på den Clearaudio vekta jeg har (nye modellen) men med min SME V/ BM-LP er det ingen slike problemer, da ser det vel mer ut å være armen dins "problem" fremfor vektas?...

mvh
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
om.s skrev:
Den ligner jo unektelig på den Clearaudio vekta jeg har (nye modellen) men med min SME V/ BM-LP er det ingen slike problemer, da ser det vel mer ut å være armen dins "problem" fremfor vektas?...

mvh
Enig i det og derfor ønsker jeg meg en vekt hvor stiften settes i en fordypning. Mulig jeg kan fikse dette ved å feste en slik tapesirkel som brukes i ringpermer på området hvor jeg setter ned stiften. Dere som har den andre vekten nevnt: er det en fordypning eller er det bare tegnet inn en sirkel?

mvh,
OS
 
O

om.s

Gjest
OS skrev:
om.s skrev:
Den ligner jo unektelig på den Clearaudio vekta jeg har (nye modellen) men med min SME V/ BM-LP er det ingen slike problemer, da ser det vel mer ut å være armen dins "problem" fremfor vektas?...

mvh
Enig i det og derfor ønsker jeg meg en vekt hvor stiften settes i en fordypning. Mulig jeg kan fikse dette ved å feste en slik tapesirkel som brukes i ringpermer på området hvor jeg setter ned stiften. Dere som har den andre vekten nevnt: er det en fordypning eller er det bare tegnet inn en sirkel?

mvh,
OS
Kan ikke det ordnes med å sette arm/pu i 90 graders vinkel mot vekta og sette antiskatingen på 0 før du veier(dette vet du sikkert allerede), ellers må jeg selv plassere armen i nesten 180 graders (paralell) vinkel med vekta...

mvh
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
om.s skrev:
OS skrev:
om.s skrev:
Den ligner jo unektelig på den Clearaudio vekta jeg har (nye modellen) men med min SME V/ BM-LP er det ingen slike problemer, da ser det vel mer ut å være armen dins "problem" fremfor vektas?...

mvh
Enig i det og derfor ønsker jeg meg en vekt hvor stiften settes i en fordypning. Mulig jeg kan fikse dette ved å feste en slik tapesirkel som brukes i ringpermer på området hvor jeg setter ned stiften. Dere som har den andre vekten nevnt: er det en fordypning eller er det bare tegnet inn en sirkel?

mvh,
OS
Kan ikke det ordnes med å sette arm/pu i 90 graders vinkel mot vekta og sette antiskatingen på 0 før du veier(dette vet du sikkert allerede), ellers må jeg selv plassere armen i nesten 180 graders (paralell) vinkel med vekta...

mvh
Takk for tipset. VPI armen jeg har har ikke antiskating.

mvh,
OS
 
O

om.s

Gjest
OS skrev:
om.s skrev:
OS skrev:
om.s skrev:
Den ligner jo unektelig på den Clearaudio vekta jeg har (nye modellen) men med min SME V/ BM-LP er det ingen slike problemer, da ser det vel mer ut å være armen dins "problem" fremfor vektas?...

mvh
Enig i det og derfor ønsker jeg meg en vekt hvor stiften settes i en fordypning. Mulig jeg kan fikse dette ved å feste en slik tapesirkel som brukes i ringpermer på området hvor jeg setter ned stiften. Dere som har den andre vekten nevnt: er det en fordypning eller er det bare tegnet inn en sirkel?

mvh,
OS
Kan ikke det ordnes med å sette arm/pu i 90 graders vinkel mot vekta og sette antiskatingen på 0 før du veier(dette vet du sikkert allerede), ellers må jeg selv plassere armen i nesten 180 graders (paralell) vinkel med vekta...

mvh
Takk for tipset. VPI armen jeg har har ikke antiskating.

mvh,
OS
En eller annen form for antiskating er det vel sikkert (?) nullstill den bare før du legger pu/armen på vekten....

mvh
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
johna skrev:
Funker som bare det denne vekta.



Viser det samme hver gang.
Det kommer en langt med :)
Jeg fikk min i posten i dag. Kjøpte den fra Hi-Fi Stasjonen og er meget fornøyd med servicen der. Da vekten tok litt lang tid i posten tilbydde de seg å sende meg en ny hvis den ikke dukket opp innen noen dager. Den dukket heldigvis opp i dag så de slapp å sende meg en ny.

Har ikke testet den enda men kommer tilbake når jeg har fått gjort det.

mvh,
OS
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Da har jeg testet vekten og det første jeg stusset over er at den ser ut til å være magnetisk: hvis jeg nullstiller vekten og så fører pickupen over måleområdet uten å sette den ned på viser den -0,03g.

Clearaudio vekten min viser 5,0g når jeg setter på det medfølgende loddet og det viser den nye vekten også når jeg runder av. Setter jeg stiften på viser Clearaudio 2,0g (det var den jeg brukte når jeg stilte inn trykket til 2,0g) mens den nye vekten viser 1,78g. En forskjell på over 20%. Med andre ord må jeg få tak i et 2g lodd for å finne ut hvem som viser riktig. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

mvh,
OS
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Kom plutselig på at de siste Norske 10-ørene veier 1,5g (en annen hobby jeg hadde tidligere) så jeg forsøkte med en og to av dem. Begge vektene viser nøyaktig det samme når jeg runder av til nærmeste 0,1g: 1,5g med en 10-øring og 3,0 gram med to. Konklusjonen er da det som jeg beskrev tidligere i tråden at Clearaudio vekten passer dårlig til VPI.

mvh,
OS
 

ragfur

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.06.2004
Innlegg
180
Antall liker
14
Testet vekta med et batteri type LR44 som er litt større enn de batteriene vekta selv benytter (disse veier omtrent 1,5 gram). Veide LR44batteriet på min gamle kruttvekt først, den viste 29,6 grain. Det går 15,432 grain på ett gram så det skulle bli ca 1,92 gram. PU-vekta viste 1,93 hvilket skulle bety at den korrekt. Sjekket det medfølgende 5grams loddet på kruttvekta også, Det ble 77,2 grain som omregnet blir 5,00 gram.
 

Jens

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.06.2003
Innlegg
1.033
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Denne variasjonen mellom forskjellige verdier kan vel ikke ha noe med at det måles i forskjellig høydeplan vel?
Synes dog at forskjellene hørtes skremmende store ut :-\
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Jens skrev:
Denne variasjonen mellom forskjellige verdier kan vel ikke ha noe med at det måles i forskjellig høydeplan vel?
Synes dog at forskjellene hørtes skremmende store ut :-\
I mitt tilfelle så er det nok VPI-armen. Den har en en ganske stiv kabel som brukes som antiskate (se nedenfor). Denne kabelen må stå på for at vekten skal bli riktig men da dras stiften horisontalt og vekten viser feil.

 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Samme her.
Vekten er for meg kun en rettleder på veien..... :)
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.755
Antall liker
489
Sted
Stockholm
Fungerer bra her og, men byggehøyden der man legger nåla har vært diskutert som en mulig kilde til en ørliten feilvisning. Men den viser det samme hver gang, og det er det viktigste for meg. Så får jeg heller ta den absolutte finjustering på øret. :)
 

leon

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2008
Innlegg
1.579
Antall liker
166
Sted
Trondheim
Cundis skrev:
Fungerer bra her og, men byggehøyden der man legger nåla har vært diskutert som en mulig kilde til en ørliten feilvisning. Men den viser det samme hver gang, og det er det viktigste for meg. Så får jeg heller ta den absolutte finjustering på øret. :)

Høres lovende ut :) Hvor i Norge kjøper jeg denne ? Selv bor jeg i Trondheim.
 
Topp Bunn